abonnement Unibet Coolblue
pi_62714754
quote:
Sollied doet deuren dicht

HEERENVEEN - Trond Sollied laat voortaan geen pers en publiek meer toe bij trainingen van SC Heerenveen die de dag voor een wedstrijd plaatsvinden. De Noorse coach van de eredivisionist maakte dat maandag bekend. Toeschouwers en journalisten zijn bij andere trainingen nog wel welkom bij Heerenveen.

Volgens een woordvoerder van de Friese club is er geen speciale reden voor de maatregel van Sollied.

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62715467
De enige waar Sollied zijn tactische meesterzetten mee verrast is onze eigen verdediging.
pi_62715656
Jij wilt Vandenbussche toch altijd nog een kans bieden, Max. Nou bedankt
pi_62715712
Wat ik tot nu toe van Popov heb gezien vind ik nu niet dat je zegt: "zo hee, weer een goede aankoop van scH"
Valt behoorlijk tegen in mijn ogen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62715718
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Ik zou zaterdagavond maar vast komen, zondag zal er weinig te zien zijn vermoed ik..
Klopt my bad, vrijdag jarig, zaterdag voetbal, zondag terug naar huus.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_62715772
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:52 schreef venomsnake het volgende:
Wat ik tot nu toe van Popov heb gezien vind ik nu niet dat je zegt: "zo hee, weer een goede aankoop van scH"
Valt behoorlijk tegen in mijn ogen..
Hij staat vooral niet op de goede plek volgens mij.
pi_62716057
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:52 schreef venomsnake het volgende:
Wat ik tot nu toe van Popov heb gezien vind ik nu niet dat je zegt: "zo hee, weer een goede aankoop van scH"
Valt behoorlijk tegen in mijn ogen..
Tja, opgepikt uit de Griekse 2e divisie, ik vermoed een gokje omdat hij bijna gratis was. Verdedigend absoluut heel zwak.
pi_62716068
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij staat vooral niet op de goede plek volgens mij.
Ja hoor, het is een linksback. Helaas.
pi_62716237
En, gaan jullie voor de dubbele cijfers tegen ons woensdag?
Don't think twice, it's all right.
pi_62716316
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:09 schreef JH87 het volgende:
En, gaan jullie voor de dubbele cijfers tegen ons woensdag?
als je 5-5 optelt heb je ook dubbele cijfers toch?
pi_62716338
Ik vrees toch voor dubbele cijfers aan de linkerkant van dat streepje.
Don't think twice, it's all right.
pi_62716396
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:03 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Tja, opgepikt uit de Griekse 2e divisie, ik vermoed een gokje omdat hij bijna gratis was. Verdedigend absoluut heel zwak.
Oh vandaar.. Ik meende me te herinneren dat het om een groot talent zou gaan.. Zal wel in de war zijn met iemand anders dan. Zoals hij nu speelt komt hij in ieder geval tekort voor het niveau subtop.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62716489
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Oh vandaar.. Ik meende me te herinneren dat het om een groot talent zou gaan.. Zal wel in de war zijn met iemand anders dan. Zoals hij nu speelt komt hij in ieder geval tekort voor het niveau subtop.
Je bedoelt Kopic of Svec denk ik, 2 talenten die wel wat gekost hebben. Popov is al 25 dacht ik.
pi_62716568
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:03 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ja hoor, het is een linksback. Helaas.
Dan is dat een vergissing
pi_62727899
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:22 schreef SCH het volgende:


Ik verwacht Steppe nog wel voor de winter.
* Kriebbel sluit zich hier bij aan
Trots van het Noorden!
pi_62734768
quote:
volgens Calciomercatoweb is AC Milan onder de indruk van twee spelers van SC Heerenveen. Het betreft de middenvelders Danijel Pranjic (foto) en Roy Beerens.

Na afloop van het UEFA Cup duel tussen SC Heerenveen en AC Milan heeft de clubleiding geïnformeerd naar zowel Pranjic als Beerens van Heerenveen. Afgelopen donderdag wist Pranjic vanaf de penaltystip via een Panenka te scoren.

De website meldt dat de club rond het duel van afgelopen week heeft geïnformeerd naar de mogelijkheid om Pranjic over te nemen, hij heeft overigens nog een contract tot medio 2012. Eerder toonden ook Real Madrid en Ajax belangstelling in de Kroaat.

Beerens staat dus ook op het lijstje van de 'Rossoneri'. De oud PSV-er heeft het Zambrotta behoorlijk lastig gemaakt tijdens het treffen met AC Milan. De middenvelder van Heerenveen heeft nog een contract lopen bij de Friezen tot medio 2010
http://www.v-bal.nl/nieuw(...)n-pranjic-41894.html
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:41:05 #67
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62735593
Beerens naar Milan.
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:46:08 #68
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_62735827
Pranjic zou het niveau wel aankunnen...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 02:48:57 #69
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_62739976
Typisch weer hoor, speel een aardige wedstrijd tegen een topclub en ze zijn meteen bang dat ze een wereldtalent mislopen als ze je niet onmiddelijk inlijven.

Kom op zeg. Met alle respect, maar Beerens heeft daar natuurlijk niks te zoeken tussen Sheva en Pato.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_62741173
quote:
Vandenbussche onder vuur

Van onze Telesportredactie
.
HEERENVEEN - Brian Vandenbussche van SC Heerenveen moet vrezen voor zijn plaats onder de lat. Door toedoen van de Belgische keeper gaf de Friese club afgelopen weekeinde tegen Feyenoord een 2-0 voorsprong uit handen. Vandenbussche ging bij beide tegentreffers in de fout. Daaraan voorafgaand schudde hij bovendien het aangeslagen Feyenoord-legioen achter zijn doel wakker door onnodig een opstootje te beginnen met Michael Mols, wat tot een kentering in de wedstrijd leidde.

Brian Vandenbussche kijkt werkloos toe hoe Feyenoord-spits Michael Mols in de slotminuten de gelijkmaker binnen kopt.

Hoewel Heerenveen-trainer Trond Sollied na afloop weigerde zijn bijzonder wisselvallig presterende eerste doelman in het openbaar te kapittelen, moet niemand raar opkijken als de talentvolle Belg Kenny Steppe morgenavond in de thuiswedstrijd tegen Vitesse het doel van Heerenveen verdedigt. Steppe (19) werd afgelopen zomer overgenomen van Germinal Beerschot. Vorig seizoen raakte Vandenbussche zijn basisplaats al kwijt aan Rob van Dijk, tegenwoordig tweede doelman bij Feyenoord.

Vandenbussche koos destijds zelf voor een plaats op de bank, omdat hij niet lekker in zijn vel zat. Eergisteren in De Kuip bezweek de 27-jarige sluitpost voor de zoveelste keer onder de druk. De aansluitingstreffer van Roy Makaay vanuit een vrije trap verdween in de hoek die Vandenbussche moest afdekken en bij de late gelijkmaker verzuimde hij de bal ver weg te stompen. Nadat Kevin Hofland het leder met een hoge boog opnieuw inbracht, stond de Heerenveen-goalie doodleuk toe te kijken hoe zijn medespelers Mika Väyrynen en Michael Dingsdag in de lucht werden afgetroefd door Mols.

Saillant detail is dat de huidige Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek (ex-Heerenveen) precies een jaar geleden na een vergelijkbaar incident in het verloren bekerduel met Ajax al eens vernietigend uithaalde naar Vandenbussche. "Op zo'n moment moet de keeper de kop van iemands romp slaan, maar Vandenbussche blijft staan en dan gaat het mis", zei Verbeek destijds.
pi_62742919
quote:
"Op zo'n moment moet de keeper de kop van iemands romp slaan, maar Vandenbussche blijft staan en dan gaat het mis", zei Verbeek destijds.

We wachten af wie er morgen speelt. Maar het ligt niet aan VDB alleen. Dingsdag is ook een drama en was direct veroorzaker van de 1e goal. De 2e goal had hij beter moeten communiceren, zodat iemand Mols blokkeerde. Er zijn meer clienten voor de bank lijkt mij.
Daarnaast hebben we aan Sibon ook niet altijd evenveel. Wanneer hij goed wordt afgedekt lukt niets bij hem en mist hij fysieke kracht/wendbaarheid om zich vrij te spelen. Wanneer komt er een goalgetter bij?

Dit soort maatregelen zijn prima, maar dan moet je wel duidelijk maken dat iedereen die faalt van t veld af (kan) gaan.
pi_62768065
Lees net dat er ongeveer al 1900 kaarten zijn verkocht voor Wolfsburg uit
Schijnt dat we 2450 kaarten hebben gekregen en nog 550 voor sponsoren.
Als dat allemaal klopt dan hebben we een mooie invasie daar in Wolfsburg!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 01:44:05 #73
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_62771310
Heerenveen heeft trouwens opvallend veel tegengoals. Zwakke verdediging blijkbaar. Hopelijk kan Heerenveen daar nog wat versterking voor halen in de winterstop.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_62795668
Wat een enorme wanprestatie. Echt gruwelijk, niemand ging ervoor, niemand had er zin in.

En dan zeker zaterdag weer vlammen tegen AZ.

Een vriend van mij sms-te "Zaterdag tegen AZ zonder Pranjic waar El Hamdoui op dreef is. Zelfs de NAVO-missie in Afghanistan heeft meer kans van slagen"
pi_62796711
:S tsjong bah gaat ff niet lekker. Ik kon deze wedstrijd niet :S maar heb niks gemist blijkt maar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')