Gaat hard ineens, inderdaad!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:53 schreef ranja het volgende:
90 geldige lijsten inmiddels
komt in de buurt van vorig jaar...
Mijn oude nummer 1, maar nog steeds hoogquote:
Ik ga er binnenkort ook aan geloven, als ik tijd over heb.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:25 schreef ranja het volgende:
mooi, de rym familie op fok of andersom wordt zo ook steeds groter
Denk je? Ik heb het gevoel dat het indie-geneuzel-gehalte nog steeds erg hoog is, net als voorgaande jaren.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef ranja het volgende:
In elk geval gaat er een hoop veranderen ten opzichte van vorig jaar
Zoals The Smiths, Pink Floyd, Beatles en Velvet Underground enzo...quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb het gevoel dat het indie-geneuzel-gehalte nog steeds erg hoog is, net als voorgaande jaren.
Zolang the Smiths maar niet weer nummer 1 worden, best een goed album maar om nou de beste allertijden te noemen..quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb het gevoel dat het indie-geneuzel-gehalte nog steeds erg hoog is, net als voorgaande jaren.
Meat Is Murder is inderdaad beter.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:37 schreef On het volgende:
[..]
Zolang the Smiths maar niet weer nummer 1 worden, best een goed album maar om nou de beste allertijden te noemen..
uhm ik zag net hier:http://rateyourmusic.com/list/arjan/fok__album_top_100_2007 dat OK Computer de #1 van vorig jaar wasquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:37 schreef On het volgende:
[..]
Zolang the Smiths maar niet weer nummer 1 worden, best een goed album maar om nou de beste allertijden te noemen..
'Aardig' zegt de man...quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:19 schreef methodmich het volgende:
Toch weer een aardige lijst Belsen, hoewel "slechts" 50...
En ben wel benieuwd wie er morgen op één staat. En natuurlijk ook benieuwd naar de pareltjes onderin.
Oeh toffe lijst, vol met cd's die ik al veel te lang niet meer geluisterd hebquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:00 schreef JelleS het volgende:
Top 20 klopt wel aardig, de rest is een toevallige samenstelling van briljante en hele goede platen:
1:Elliott Smith – XO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |