Heel erg goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe is je sollicitatie afgelopen
Gerard is niet echt goed met beantwoorden op mail volgens mij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:32 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een mail naar Gerard gestuurd met een fragmentje - om natuurlijk duidelijk te maken over welk bedje ik het heb - maar hij heeft er helaas niet op gereageerd.
Dat is al eens eerder gebeurd. Ik had een voorstel ingestuurd voor Ekdom's Podcast en die heeft hij gebruikt: De Rock 'n' Roll Top 10. De podcast heeft exact twee weken op de site gestaan en is daarna verdwenen. Alle andere podcasts staan er nog, behalve die gebaseerd op mijn voorstel. Heb ik ook een mailtje over gestuurd, omdat ik eigenlijk wel nieuwsgierig was waarom. Nooit meer wat van gehoord.
Als ie ze stuurt, stuurt ie ze kort terug.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard is niet echt goed met beantwoorden op mail volgens mij.
Heb het ook weleens geprobeerd.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga nog ff bij vrienden langs, hopelijk staat daar de radio ook aan.
Kort is prima, als het antwoord er maar in staat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Als ie ze stuurt, stuurt ie ze kort terug.
Mja, alle andere mogelijke gasten zitten vanavond in Carré voor het Gouden Televizierring Gala.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:40 schreef alors het volgende:
Wat een kutgast, zeg.
In wat voor functie ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Heel erg goed
Ik heb in Driebergen gesolliciteerd, maar ze zoeken ook nu net mensen in Arnhem, en de kans is erg groot dat ik hier aan de slag kan
Geen topbaan hoor: bij de Kiosk op het station. Maar het lijkt me erg leukquote:
Daarom.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:42 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Kort is prima, als het antwoord er maar in staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |