De rest is vast van z'n stoel gerold van het lachen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:55 schreef Feivel1 het volgende:
Wat is het hier op eens rustig..
Gezien die foto van Michiel laatst, gebeurt het vooral achter zn rugquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:57 schreef Sersjee het volgende:
Die poepgrappen![]()
Zou Ron er van weten of wordt ie alleen achter z'n rug uitgelachen?
Inderdaad, ik kon gewoon liplezen: "MOET IK DEZE OP?!".quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, die koptelefoon moet je opzetten.
Jet Solquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
wie heeft hij te gast is dat antje ?
Ze heeft ook geen Wikipedia-pagina, dus blijkbaar niet erg populair.quote:
ah is dat die muts , d artiestquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze heeft ook geen Wikipedia-pagina, dus blijkbaar niet erg populair.
http://www.rtl.nl/reizen/boardingnow/home/jetsol.xml
http://forum.mokkels.nl/5-nederlandse-mokkels/4988-jet-sol.html
Niet de meest verschrikkelijke schoonzoon tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
"Heb je een dochter?"
"Ja"
Boodschappenband: "Een persoonlijke ontmoeting met Tjibbe Tjibsma!"
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:18 schreef Sersjee het volgende:AC/DC
![]()
heb even geen headbang-smiley bij de hand...
Ja, leuk. Ik kan afbeeldingen niet zien op m'n telefoon...quote:
De oude adressen werken idd gedeeltelijk nog wel, maar zowel 3fmwebcam als 3fm_webcam op livemedia3 werken dus niet meer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
@Floris: Hier werkt mms://livemedia2.omroep.nl/3fmwebcam wel gewoon hoor.
Mja, alleen de ouden vielen er bij mij net uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De oude adressen werken idd gedeeltelijk nog wel, maar zowel 3fmwebcam als 3fm_webcam op livemedia3 werken dus niet meer.
Dat heb ik dus met de trompet-introfiller van Stenders Eetvermaak en de oude introfiller van Claudia d'r Op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:24 schreef Rojan_UK het volgende:
Ik wordt tegenwoordig triest van dit achtergrondmuziekje. Ik probeer al maanden, zonder succes, erachter te komen wat het is, maar het lukt me niet.
Lekker geinteresseerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:25 schreef Sirolf het volgende:
En op de grond van de studio zitten een kind en een man met autootjes te spelen...
M'n laatste hele werkdag ja. Dan dinsdag en vrijdag nog van 8 tot 1 en dan zit het eropquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nu jij er bent zeker, morgen je laatste werkdag ?
Hoe is je sollicitatie afgelopenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:27 schreef Brennel het volgende:
[..]
M'n laatste hele werkdag ja. Dan dinsdag en vrijdag nog van 8 tot 1 en dan zit het erop![]()
![]()
Ik heb zelfs een mail naar Gerard gestuurd met een fragmentje - om natuurlijk duidelijk te maken over welk bedje ik het heb - maar hij heeft er helaas niet op gereageerd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met de trompet-introfiller van Stenders Eetvermaak en de oude introfiller van Claudia d'r Op.
In 320 kbps..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:32 schreef Feivel1 het volgende:
Sukkel.. zet iemand de Gerard-En-Michieljingles op zijn log..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |