Vind ik de laatste jaren wat tegenvallenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:10 schreef Prps het volgende:
Geef mij maar Diesel..
verdubbel je budget en koop mijn dior;quote:Op woensdag 5 november 2008 17:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Zaterdag nieuwe broek kopen, prijsklasse, rond de 250 max. Suggesties?
1: way te duurquote:Op donderdag 6 november 2008 21:03 schreef denimfanatism het volgende:
[..]
verdubbel je budget en koop mijn dior;
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MESELX:IT&item=190264237688
bij BIG? Wat is dat?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:55 schreef berent het volgende:
Maar waarom niet bij BIG een broek bestellen, prima spul en in jouw prijsklasse.
Dat is toch hetzelfdequote:Op donderdag 6 november 2008 20:18 schreef Cloud_SB het volgende:
PRPS heeft zichzelf te hoog ingeschat.
Binnen nu en 2 jaar is het of dood of het ligt bij de Man@work
we are replay is een wat meer exclusieve tak van replay, dus ook wat duurder..quote:Op zondag 9 november 2008 22:41 schreef bbaadd het volgende:
verschil tussen we are replay en replay ?
Dat dus, en naar mijn mening ook mooiere ontwerpen en modellen.quote:Op zondag 9 november 2008 22:44 schreef SperZii het volgende:
[..]
we are replay is een wat meer exclusieve tak van replay, dus ook wat duurder..
Hmm, waar ergens in de omgeving woon je?quote:Op maandag 10 november 2008 16:02 schreef bear87 het volgende:
Ja jammer dat ik die hier niet kan krijgen, zelfs de Replay store hier heeft maar 1 model liggen ..
Vlakbij Haarlem, dit was Replay store Haarlem, in Amsterdam hebben ze wellicht wat meer. Die Biaggio was 190 euro, die van jou een stuk duurder zeker?quote:Op maandag 10 november 2008 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hmm, waar ergens in de omgeving woon je?
De maten van WAR zijn wel apart, ik heb er een 38 voor nodig_!!!!!!!!1
Deze was maar 180quote:Op maandag 10 november 2008 16:32 schreef bear87 het volgende:
[..]
Vlakbij Haarlem, dit was Replay store Haarlem, in Amsterdam hebben ze wellicht wat meer. Die Biaggio was 190 euro, die van jou een stuk duurder zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |