Helemaal mee eens!quote:Op zondag 2 november 2008 20:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lui en niet geinteresseerd lijkt er meer op. Zitten je ook voortdurend aan te staren, gewoon geen prettig personeel vind ik.
Bedenk me alleen net dat het geen jeans is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Pas nog een heerlijk zittende broek van Hugo Boss gescoord, aanrader
Waar te koop?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:02 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Oke, ik bedoelde overigens First In Jeans, herestraat. Zojuist van mn loon van afgelopen week broekkie gekocht:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar waar?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:45 schreef SunBoom het volgende:
Haal die SS op FC zwahiel en bestel er ook meteen 1 voor mij!
Maakt me niets uit, als het maar geen g-star, chasin en dergelijke is. Wel een beetje netjes.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:58 schreef Maxxieh het volgende:
Selvage of niet?
Moet het iets heel bijzonders zijn?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maakt me niets uit, als het maar geen g-star, chasin en dergelijke is. Wel een beetje netjes.
Bij freshcotton. Daar heb ik hem weg iig. Maar er is niet veel keus qua maten, alleen taille 31 en 32 zijn er nog van de Black Jeans, de Indigo Jeans waist 31/32/33. kiek moar eempies!quote:
Ja, die ALD pd zag er zeker strak uitquote:Op woensdag 5 november 2008 20:40 schreef bear87 het volgende:
[..]
Moet het iets heel bijzonders zijn?![]()
Wellicht kan je de Superdry broeken een keer checken, die hebben leuke en tegelijkertijd nette broeken en ik ben nog nooit iemand tegengekomen met een broek daarvan iig. die 250 euro hou je dan wel de helft van over als je het goed vindO.a. te koop bij filialen van Thom Broekman.
Anders Boss Orange? Boss Black? Die Atelier la durance prescott darktone die ik laatst liet zien? Ook een fijne broek..dacht dat jij hem ook mooi vond toen
Mwah mwah. Je hebt wel een broek die bijna niemand heeft (rara waaromquote:Op donderdag 6 november 2008 11:27 schreef Prps het volgende:
thanks for the info cloud..
Heeft iemand van jullie misschien Prps broek, ik vraag me namelijk af of dat het geld waard is. wat maakt die broek zo special.. ik zag zo een broek bij Bendorff liggen voor bijna 400 euro.
Vind ik de laatste jaren wat tegenvallenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:10 schreef Prps het volgende:
Geef mij maar Diesel..
verdubbel je budget en koop mijn dior;quote:Op woensdag 5 november 2008 17:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Zaterdag nieuwe broek kopen, prijsklasse, rond de 250 max. Suggesties?
1: way te duurquote:Op donderdag 6 november 2008 21:03 schreef denimfanatism het volgende:
[..]
verdubbel je budget en koop mijn dior;
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MESELX:IT&item=190264237688
bij BIG? Wat is dat?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:55 schreef berent het volgende:
Maar waarom niet bij BIG een broek bestellen, prima spul en in jouw prijsklasse.
Dat is toch hetzelfdequote:Op donderdag 6 november 2008 20:18 schreef Cloud_SB het volgende:
PRPS heeft zichzelf te hoog ingeschat.
Binnen nu en 2 jaar is het of dood of het ligt bij de Man@work
we are replay is een wat meer exclusieve tak van replay, dus ook wat duurder..quote:Op zondag 9 november 2008 22:41 schreef bbaadd het volgende:
verschil tussen we are replay en replay ?
Dat dus, en naar mijn mening ook mooiere ontwerpen en modellen.quote:Op zondag 9 november 2008 22:44 schreef SperZii het volgende:
[..]
we are replay is een wat meer exclusieve tak van replay, dus ook wat duurder..
Hmm, waar ergens in de omgeving woon je?quote:Op maandag 10 november 2008 16:02 schreef bear87 het volgende:
Ja jammer dat ik die hier niet kan krijgen, zelfs de Replay store hier heeft maar 1 model liggen ..
Vlakbij Haarlem, dit was Replay store Haarlem, in Amsterdam hebben ze wellicht wat meer. Die Biaggio was 190 euro, die van jou een stuk duurder zeker?quote:Op maandag 10 november 2008 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hmm, waar ergens in de omgeving woon je?
De maten van WAR zijn wel apart, ik heb er een 38 voor nodig_!!!!!!!!1
Deze was maar 180quote:Op maandag 10 november 2008 16:32 schreef bear87 het volgende:
[..]
Vlakbij Haarlem, dit was Replay store Haarlem, in Amsterdam hebben ze wellicht wat meer. Die Biaggio was 190 euro, die van jou een stuk duurder zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |