Zo die evisu met lee ziet er wel heel vet uit. Wat gaat zoiets kosten eigenlijk?quote:Op maandag 24 november 2008 22:19 schreef unioz het volgende:
http://www.evisu.com/blog/2007/06/29/evisus-nod-to-wrangler/
evisu komt in januari ook met een lee repro: http://www.evisu.com/blog(...)e-lazy-s-slim-jeans/
Aan de red tab te zien komt hij uit Japan.quote:Op maandag 24 november 2008 22:46 schreef etoz het volgende:
Berent waar had je deze gekocht eigenlijk..en hoeveel kostte ie..
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal thuis even mijn maten opmetenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:01 schreef Cloud_SB het volgende:
@Noel, nog een keer spontaan ejaculeren?
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?t=4157
heb hem even opgemeten voor je, 85cm. too big?
Concretequote:Op woensdag 26 november 2008 14:11 schreef Stansfield het volgende:
Wat zijn eigenlijk de leuke winkeltjes in amsterdam voor jeans??
Er bestaat zo'n hele sneakertour, is dat er ook voor jeans?
Huh? Hoe kan dit nu weer dan?quote:De spijkerbroeken van IJIN zijn zo uniek, dat ze na twee keer wassen precies de vorm van je lichaam aannemen.
Zoek je specifieke merken?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja die winkel ken ik al maar er zijn toch wel meer winkels??
Niks A'dam is dood...eigenlijk is heel NL dood op jeans gebied.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Cowboys to catwalk, Supermarket, Lee store, Levi's ( check ook de verschillende winkels, de een heeft veel meer dan de andere! ) en verder toch het standaard werk, Bendorff ken je zeker wel?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Als je veel op je reet zit zoals jou dan is het wel kut jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:14 schreef Cloud_SB het volgende:
Zit ook zo lekker een boksbeugel onder je reet
Porto = classic fading = goed
Overigens is het ook een Raw portomonnee dus ik moet die ook inbreken hahaha.
Waar zit cowboys to catwalk en supermarket dan?? De rest ken ik al wel.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:03 schreef bear87 het volgende:
[..]
Cowboys to catwalk, Supermarket, Lee store, Levi's ( check ook de verschillende winkels, de een heeft veel meer dan de andere! ) en verder toch het standaard werk, Bendorff ken je zeker wel?
Ik vind zelf Levi's store, Bendorff, Bijenkorf en Maison de bonneterie wel prima in Amsterdam. Je zal er weinig tegenkomen dat je nog niet kent, maar opzich wel redelijk uitgebreide collectie van de bekendere merken. Weet zeker dat je daar wel wat vind![]()
http://www.sparkx.com/index.php?mod=guide&com=showOverview&mid=65&id=375&sort=quote:Op woensdag 26 november 2008 19:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar zit cowboys to catwalk en supermarket dan?? De rest ken ik al wel.
Heb even wat winkels bij elkaar gezocht:
Concrete
Blue Blood store
Prinsenstraat 13
Tenue de Nîmes
Elandsgracht 60
Lee store
Wolvenstraat
Spoiled
Wolvenstraat 19
Bendorff
Kalvestraat 179
Met andere woorden: 20% off bij www.blueingreensoho.com Ze zitten in NY, dus het zal ws morgen overdag ook nog wel zijn.quote:Hi and Hello,
We would like to take this time to say thank you for your showing of care
and support throughout this, our third year of business operations and
customer service, and for allowing us the opportunity to continue providing
these products and services in the coming new year.
As a showing of our appreciation and thanks we would like to invite you to
join us this Friday 11/28 as we offer 20% off of our entire inventory,
in-store and online. We'll begin the sale on Friday in-store during regular
business hours from 11am-8pm and will begin the online sale after store
closing hours Friday at 8pm-11am Saturday morning. (please see below for
sale notices and exclusions)
From all of us here at Blue In Green we sincerely thank you for your
continued support and wish you a safe and peaceful holiday season and good
health, well-being, and prosperity in the new year.
Regards,
Yuji Fukushima
Gordon Heffner
Noriko Ogata
Johnny King
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:15 schreef unioz het volgende:
Ik zal dit weekend ook eens wat fotos van mn 6-maanden oude LVC 501 1947 plaatsen
Ik gok dat je met levi's nog de meeste kans hebt.quote:Op zondag 30 november 2008 13:44 schreef Tjedemich het volgende:
Weet iemand welke (grote) merken van Jeans de maat 28/30 verkopen?(of 29/30)
Ben je in de levi's winkel in de kalvertoren geweest toen je laatst in Amsterdam was? Het mooie aan Levi's is dat je niet lang hoeft te zoeken naar de mooie modellen, de modellen zijn erg overzichtelijk. 501, 504,505, 506 en 511 zijn leuke broekjes. De site geeft een leuke impressie inderdaad, en in de winkel liggen nog wel dingen die niet op de site staan.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:33 schreef Stansfield het volgende:
Wat zijn van levi's eigenlijk de mooie modellen? Wil wel eens wat anders dan de nudies of diesels die ik nu heb. En levi's lijkt me wel wat. Tips zijn welkom. Welke lijnen mooi zijn, welke winkels de mooiste levi's hebben.
Dat was zeker een mooi broekje. Maar ik zoek misschien ook nog wat specialers dus even afwachten totdat cloud hier reageert als expert.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:45 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ben je in de levi's winkel in de kalvertoren geweest toen je laatst in Amsterdam was? Het mooie aan Levi's is dat je niet lang hoeft te zoeken naar de mooie modellen, de modellen zijn erg overzichtelijk. 501, 504,505, 506 en 511 zijn leuke broekjes. De site geeft een leuke impressie inderdaad, en in de winkel liggen nog wel dingen die niet op de site staan.
Kan je je nog herinneren dat broekje dat ik je liet zien via pm? Geloof dat je die wel mooi vond; 504 Office boy was dat, kost 89,95
Als je die vintage cuts wilt kun je beter op internet zoeken of naar de "exclusieve" shops gaan (zoals Concreteja cloud)quote:Op woensdag 3 december 2008 22:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat was zeker een mooi broekje. Maar ik zoek misschien ook nog wat specialers dus even afwachten totdat cloud hier reageert als expert.
Binnenkort ga ik naar amsterdam ff rondkijken. Morgen bij best of brands in Hoogland eens kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |