geen Larkee dus..quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:31 schreef Stansfield het volgende:
Van diesel hebben we de volgende modellen:
Zatiny
Paddom
Timmen
Zulow
Van nudie de regular ralf.
En van replay een heleboel. Alleen die nummers zeggen mij niks. Dus kom langs in de winkels zou ik zeggen.
De broeken die in die actie zitten zijn deze + broeken die we nog hebben van het vorig seizoen. Maar daarvan weet ik niet precies welke het zijn. Dure diesels als de revick of broeken van we are replay zitten er ook in. Maar dan moet je geluk hebben dat je maat er is. En ik denk dat de pareltjes er nu ook al wel uit zijn.quote:
Welke rode winkel werk je eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De broeken die in die actie zitten zijn deze + broeken die we nog hebben van het vorig seizoen. Maar daarvan weet ik niet precies welke het zijn. Dure diesels als de revick of broeken van we are replay zitten er ook in. Maar dan moet je geluk hebben dat je maat er is. En ik denk dat de pareltjes er nu ook al wel uit zijn.
Ik sta niet in de winkel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Welke rode winkel werk je eigenlijk?
Bendorff in de Kalverstraatquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:47 schreef SperZii het volgende:
Iemand die nog wat leuke adresjes weet in het centrum van Amsterdam? Leuke jeanszaken met Nudie Jeans bijv.
mensroom volgens mij.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:35 schreef Stopdekonijnen het volgende:
Weet iemand toevallig nog een winkel omg. Eindhoven waar ze Dr. Denim verkopen?
Men@Workquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:47 schreef SperZii het volgende:
Iemand die nog wat leuke adresjes weet in het centrum van Amsterdam? Leuke jeanszaken met Nudie Jeans bijv.
niemand.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:14 schreef Cloud_SB het volgende:
hint: wie wil een sugarcane okinawa hebben. size 36. 1x gesoaked. mad pluizig.
Ik heb die wrangler repro, alleen is de inseam wat kort (Vorige eigenaar heeft hem laten inkortenquote:Op zondag 23 november 2008 17:06 schreef Cloud_SB het volgende:
Die Heritage is een Wrangler Repro, tering mooi ding.
Kleur is ook prachtig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broken Twill <3
Gewoon erachter bevestigen dan?? Zal wel ff wat foto;s maken hoe het eruit ziet bij mijn nudies.quote:
Spontane ejaculatiequote:Op zondag 23 november 2008 17:06 schreef Cloud_SB het volgende:
Die Heritage is een Wrangler Repro, tering mooi ding.
Kleur is ook prachtig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broken Twill <3
volgens mij niet meer te koop...quote:Op maandag 24 november 2008 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Spontane ejaculatie![]()
Waar gekocht, en hoe duur eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |