quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:25 schreef qonmann het volgende:
woordenboeken
detectiveboeken
..sw boekhandel ??????
quote:
SW is geen titel van een CD van Pink Floydquote:
1. woorden - (tomtomaat) - Prisma maakt veel boeken o.a. woordenboekenquote:
Doet u maarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:49 schreef tomtomaat het volgende:
Had ik eerder op moeten komen....![]()
Nog een nieuwe?
quote:
Ik zat eerst steeds aan zout te denken door Camarque en die patat, maar zag geen link met de andere 2.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:54 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Knap, de zonnebloem was de aanwijzing waardoor je erop kwam?
Gooi hem er maar op......quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb er nog een staan btwweet niet of briggy er een wilde maken vandaag?
gokje ik weet niet wie het is....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
ik zie maar 1 element staan in de titels van haar nummers hoe komen jullie aan de andere
Ik dacht dat goud nummer 63 was, vandaar die gok. Bleek 79 te zijn, dus veranderdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
ik zie maar 1 element staan in de titels van haar nummers hoe komen jullie aan de andere
Yep, hij was goed. Plaatjes waren knap moeilijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:13 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond m wel goed bedacht opzichjullie ?
met die strakke groene broek ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
4 Nostradamus
stond hem goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
met die strakke groene broek ?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |