Ja, gevonden!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:24 schreef Gellarboy het volgende:
Ik moet steeds zo lachen om die foto in het Fotoboek van TheaterMama (die waar ook die jongen met die roze jas op staat).
Hij lijkt precies op Mel B van Bo Selecta zo!.
Oh ja, Nieuwedijk. Ja, daar dus. Ook in camo enzo, volgens mij heb je wel wat te kiezen daar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, wat een goed idee! Bij de C&A daar.
Nieuwedijk is dat.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Alsof een roltrap rolstoelvriendelijk is
Ik heb inmiddels de website gevonden: http://www.de-dump.nl/quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:45 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, Nieuwedijk. Ja, daar dus. Ook in camo enzo, volgens mij heb je wel wat te kiezen daar.
Met een bomberjack ga je volgens mij wel heel erg op een skinhead lijkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de website gevonden: http://www.de-dump.nl/
En yep, ze worden ook echt met naam, toenaam, foto en prijs genoemd, Hoezee!
Daarvoor heb ik teveel baard en hoofdhaar voor, denk ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:54 schreef wonderer het volgende:
Met een bomberjack ga je volgens mij wel heel erg op een skinhead lijkenMaar daar moet je je verder niks van aantrekken. Als jij een bomberjack wil, moet je dat gewoon doen!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, gevonden!
HAHAHAHAAAAAAAAAA!!!
O die. Ja daar heb ik een hekel aan. Zeker als ze dik zijn. Die moeten gewoon niet meer gaan shoppen en zo, maar lekker alles vanuit de luie stoel achter de geraniums bestellen bij Neckermanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over rolstoelen. Duh. Gewoon, bijvoorbeeld oudere mensen met artritis enzo.
Hoe goed ken je de echte Mel B precies? Ze pakken namelijk een aantal karaktertrekken van haar eruit die echt SPOT ON zijn.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:00 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb wel eens echt een echte kale kop gehad, met het mes erover zeg maar, en toen had ik ook een bomber. Wel een iets modieuzere, van Evisu, maar mensen gingen toch wel met een boogje om me heen lopen toen.
Strak strak in m'n tra.... je snapt 'mquote:
TMM was als mijn Omaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoe goed ken je de echte Mel B precies? Ze pakken namelijk een aantal karaktertrekken van haar eruit die echt SPOT ON zijn.. Maar wellicht ontgaan die je dus.
Waar het me overigens om ging was de gelijkenis met TheaterMaMa.
Haha, ik wilde jou hetzelfde vragen.quote:
Alleen je kop?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |