Ja, gevonden!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:24 schreef Gellarboy het volgende:
Ik moet steeds zo lachen om die foto in het Fotoboek van TheaterMama (die waar ook die jongen met die roze jas op staat).
Hij lijkt precies op Mel B van Bo Selecta zo!.
Oh ja, Nieuwedijk. Ja, daar dus. Ook in camo enzo, volgens mij heb je wel wat te kiezen daar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, wat een goed idee! Bij de C&A daar.
Nieuwedijk is dat.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Alsof een roltrap rolstoelvriendelijk is
Ik heb inmiddels de website gevonden: http://www.de-dump.nl/quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:45 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, Nieuwedijk. Ja, daar dus. Ook in camo enzo, volgens mij heb je wel wat te kiezen daar.
Met een bomberjack ga je volgens mij wel heel erg op een skinhead lijkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de website gevonden: http://www.de-dump.nl/
En yep, ze worden ook echt met naam, toenaam, foto en prijs genoemd, Hoezee!
Daarvoor heb ik teveel baard en hoofdhaar voor, denk ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:54 schreef wonderer het volgende:
Met een bomberjack ga je volgens mij wel heel erg op een skinhead lijkenMaar daar moet je je verder niks van aantrekken. Als jij een bomberjack wil, moet je dat gewoon doen!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, gevonden!
HAHAHAHAAAAAAAAAA!!!
O die. Ja daar heb ik een hekel aan. Zeker als ze dik zijn. Die moeten gewoon niet meer gaan shoppen en zo, maar lekker alles vanuit de luie stoel achter de geraniums bestellen bij Neckermanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over rolstoelen. Duh. Gewoon, bijvoorbeeld oudere mensen met artritis enzo.
Hoe goed ken je de echte Mel B precies? Ze pakken namelijk een aantal karaktertrekken van haar eruit die echt SPOT ON zijn.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:00 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb wel eens echt een echte kale kop gehad, met het mes erover zeg maar, en toen had ik ook een bomber. Wel een iets modieuzere, van Evisu, maar mensen gingen toch wel met een boogje om me heen lopen toen.
Strak strak in m'n tra.... je snapt 'mquote:
TMM was als mijn Omaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoe goed ken je de echte Mel B precies? Ze pakken namelijk een aantal karaktertrekken van haar eruit die echt SPOT ON zijn.. Maar wellicht ontgaan die je dus.
Waar het me overigens om ging was de gelijkenis met TheaterMaMa.
Haha, ik wilde jou hetzelfde vragen.quote:
Alleen je kop?quote:
Ja, dat las ik ja, een paar dagen terug.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:18 schreef wonderer het volgende:
Daar had Mike het ook nog over... Zou dat dezelfde zijn?
Klein wereldje, neem ik aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Toen ik die gozer laatst weer eens tegen kwam bleek dat hij dat verhaal al van alle kanten terug gehoord had..
.
Nee, bijna geen eigenlijk. Maar dat komt waarschijnlijk omdat we die mensen dus niet tegenkomen op de plekken waar wij graag komen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:41 schreef wonderer het volgende:
Kennen jullie nou ook veel homo's die er een heel andere lifestyle op nahouden?
K? Om ons te scheren vanavond?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:42 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, die kunnen we natuurlijk ook even bellen!!
DAT DING WAT JE VAAK IN JE REET DOET OM STRONT TE BAGGEREN!quote:
Ja, dat vermoeden had ik al... Damn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, bijna geen eigenlijk. Maar dat komt waarschijnlijk omdat we die mensen dus niet tegenkomen op de plekken waar wij graag komen.
Als ik hier bijvoorbeeld lees dat bijna niemand zo'n enema gebruikt of zelfs weet wat het is, dan sla ik steil achterover. Had geen idee dat dat bestond..
Kun je mee spoelenquote:
Nee, als ik dat bedoel dan zeg ik dat wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:49 schreef Pjederdy het volgende:
Oh! Je bedoelt dus niet die Falcon Huge Dildo?
Het lijkt me leuk om Arthur ook een kijkje te gunnen in die wereld, maar hij komt er zelf niet dus het zou via iemand moeten die hij kent. Maar die kent hij niet en het is ook niet echt logisch dat hij ze kent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:50 schreef Gellarboy het volgende:
Hoezo damn?
Het zijn gewoon twee verschillende werelden.
Over het algemeen zijn het overigens mannen met goede banen die een balans hebben gevonden waarbij ze soms helemaal los gaan en doordeweek gewoon weer hun werk doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat vermoeden had ik al... Damn.
Misschien kan ie tijdens zijn werk iemand tegenkomen of zo...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:51 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn het overigens mannen met goede banen die een balans hebben gevonden waarbij ze soms helemaal los gaan en doordeweek gewoon weer hun werk doen.
Dat is inderdaad wel de manier om er voor het eerst te komen. Ik zou zeker niet alleen gaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:51 schreef wonderer het volgende:
Het lijkt me leuk om Arthur ook een kijkje te gunnen in die wereld, maar hij komt er zelf niet dus het zou via iemand moeten die hij kent. Maar die kent hij niet en het is ook niet echt logisch dat hij ze kent.
Ik weet niet of je dit soort zaken even met je collega's overlegt tijdens de lunch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien kan ie tijdens zijn werk iemand tegenkomen of zo...
Lekker??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:54 schreef MisterO het volgende:
Een maatje van me liet me toevallig deze week zo'n spoelding in je kont zien.. En hij vindt het nog lekker ook..
Tja, ik zal er toch wel aan moeten geloven
Arthur is de hoofdpersoon van mijn boekquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel de manier om er voor het eerst te komen. Ik zou zeker niet alleen gaan.. Daniel
. was ook blij dat wij er de eerste keer bij waren. Er hangt een onwijs gespannen sfeer en er zijn allerlei bizarre omgangsvormen (waar ik overigens schijt aan heb, bekijk 't maar), in je eentje is 't echt super hoogdrempelig.
Heeft hij niet een Gayromeo profiel ofzo? Als hij gewoon eens iemand aanspreekt die z'n profiel op 'Sex' heeft staan, dan is 't zo geregeld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |