abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 oktober 2008 @ 19:46:46 #101
225968 Houtworm
I love Wood
pi_62698055
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ga helemaal nergens sorry over zeggen, want de democraten zijn begonnen met het verspreiden van smerige hoaxen, ik deed niks anders dan me verlagen tot hun niveau.
Welke vergelijkbare hoax hebben de democraten dan verspreid?
pi_62698246
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:46 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Welke vergelijkbare hoax hebben de democraten dan verspreid?
O.a. dat die dochter van Palin een kind op de wereld had gezet en het kind waarmee Palin dus op de bühne verscheen, eigenlijk het kind van haar dochter was.

Maar voortaan moet je wel een klein beetje je huiswerk doen als je wilt mee praten, want ik blijf niet alles herhalen. (want anders krijg ik ook weer dat gezeik dat ik dingen te veel herhaal).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_62699157
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

O.a. dat die dochter van Palin een kind op de wereld had gezet en het kind waarmee Palin dus op de bühne verscheen, eigenlijk het kind van haar dochter was.

Maar voortaan moet je wel een klein beetje je huiswerk doen als je wilt mee praten, want ik blijf niet alles herhalen. (want anders krijg ik ook weer dat gezeik dat ik dingen te veel herhaal).
link?
Calm down, please!
pi_62699182
quote:

[..]

Ik ga helemaal nergens sorry over zeggen, want de democraten zijn begonnen met het verspreiden van smerige hoaxen, ik deed niks anders dan me verlagen tot hun niveau.
huilie.
pi_62699261
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:22 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

link?
Heb je onder een steen gezeten de afgelopen maanden
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_62699279
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:23 schreef IHVK het volgende:

[..]

huilie.
Nee hoor, dat heet met gelijke munt terug betalen, dus jij bent de huilie in dit verhaal
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:28:52 #107
225968 Houtworm
I love Wood
pi_62699369
Je bedoeld dat verhaal dat Palin makkelijk verborgen dacht te kunnen houden voor de media. Zelfs Foxnews heeft daar uitgebreid over bericht dus het is wel simpel om te stellen dat dat een klus van de democraten was.

Als Palin eerder had uitgelegd hoe het zat, zou het niet zo'n issue zijn geweest. Ze was zo dom om dagenlang haar mond erover te houden. Dan is het niet zo raar dat de media er zelf naar op zoek gaan.

Daarbij was er ook geen Obama woordvoerder die al precies (dacht) wist te vertellen hoe het zat en met zijn vinger naar de andere kant wees.
pi_62699509
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:28 schreef Houtworm het volgende:
Je bedoeld dat verhaal dat Palin makkelijk verborgen dacht te kunnen houden voor de media. Zelfs Foxnews heeft daar uitgebreid over bericht dus het is wel simpel om te stellen dat dat een klus van de democraten was.

Als Palin eerder had uitgelegd hoe het zat, zou het niet zo'n issue zijn geweest. Ze was zo dom om dagenlang haar mond erover te houden. Dan is het niet zo raar dat de media er zelf naar op zoek gaan.

Daarbij was er ook geen Obama woordvoerder die al precies (dacht) wist te vertellen hoe het zat en met zijn vinger naar de andere kant wees.
Voor de zoveelste keer (door mensen als jij lopen andere mensen weer te zeiken dat ik dingen te vaak herhaal, maar dat komt, omdat er zoveel domme mensen in POL & NWS zitten):
De Democraten (en dus Obama) waren te laf om het officieel naar buiten te brengen, dus deden ze het maar sneaky.
pi_62699644
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Heb je onder een steen gezeten de afgelopen maanden
Nee, maar het is wel duidelijk dat ik niet dezelfde meuk-sites lees die jij als nieuwsbronnen aanneemt. Sommige mensen zijn daar kennelijk erg vatbaar voor.

Maar geen link dus?
Calm down, please!
pi_62699677
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel duidelijk dat ik niet dezelfde meuk-sites lees die jij als nieuwsbronnen aanneemt. Sommige mensen zijn daar kennelijk erg vatbaar voor.

Maar geen link dus?

Zelfs bij het zelfbenoemde kwaliteitsprogramma Nova is het ter sprake gekomen.
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:38:54 #111
225968 Houtworm
I love Wood
pi_62699701
Laf of beschaafd. Het is maar hoe je het bekijkt.
Liever, op dat vlak, een laffe presidents kandidaat dan iemand die denkt te kunnen winnen door met modder te gaan gooien. Wat dat betreft kun je McCain en Palin echt niet meer serieus nemen.
Wat gaan die twee doen als ze een conflict met een ander land krijgen? In het verleden van de premier/president van dat land wroeten en dat verkeerd uit gaan leggen in de media...
pi_62699788
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:38 schreef Houtworm het volgende:
Laf of beschaafd. Het is maar hoe je het bekijkt.
Liever, op dat vlak, een laffe presidents kandidaat dan iemand die denkt te kunnen winnen door met modder te gaan gooien. Wat dat betreft kun je McCain en Palin echt niet meer serieus nemen.
Wat gaan die twee doen als ze een conflict met een ander land krijgen? In het verleden van de premier/president van dat land wroeten en dat verkeerd uit gaan leggen in de media...
Niemand is beschaafd, alleen je hebt mensen die hun modder zelf brengen en dus daarover ter verantwoording geroepen kunnen worden en je hebt democraten die allemaal sneaky geruchten via het internet verspreiden.
  zondag 26 oktober 2008 @ 21:15:10 #113
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_62701049
Ja inderdaad, V. ja.
pi_62706739
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:32 schreef JohnDope het volgende:
De Democraten (en dus Obama) waren te laf om het officieel naar buiten te brengen, dus deden ze het maar sneaky.
Zout toch op man. Het Obama-kamp was er als de kippen bij om te roepen dat familie off-limits was. En in plaats van de gunst te retourneren gingen de Republikeinen hun boekje te buiten met lafhartige en mislukte pogingen om het ten onrechte te laten lijken dat Obama met 'lipstick on a pig' toch echt Palin bedoelde (in plaats van zich te richten op de inhoudelijkheden, maar hey, whatelse is new?).
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 27 oktober 2008 @ 00:48:29 #115
230984 VliegMoslim
Regisseur/Projectleiding
pi_62707675
quote:

[..]

Dat is dan ook het enige waar republikeinen goed in zijn.
Wees trots .. zwaáár trots ..
Dumbass.
O.A. Media Producties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')