Toen ik in Banff werkte, ging ik meestal rond de 8 uur 's morgen weg en dan tot een uur of 2 snowboarden en daarna van 3 tot 12 uur 's nachts werken. Ik heb het nooit echt als zwaar ervaren. Ja het is wel pittig, maar het geeft je natuurlijk wel de mogelijkheid om heel vaak te gaan boarden en daar doe je het uiteindelijk voor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe het is fucking zwaar lijkt me.... want het is eigenlijk super zwaar...
overdag de hele dag sporten en savonds ook nog werken?
die t.rice kost 415 pond en dan nog 20 pond verzendkosten, dus dat komt uit op 490 euro omgerekend. Nou dat is nog wel op te brengen lijkt me. Maar ik zou liever een TRS hebben, dus ik ben nog een beetje aan het neuzen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:06 schreef Basje_B het volgende:
[..]
De dollar koers is vrij laag nu dus wordt wat minder interessant. (maar nog goed te doen)
Ligt eraan of de douane ligt te slapen. Heb 2 keer iets uit amerika besteld en nog niks extra hoeven betalen. Maar ken genoeg verhalen dat ze nog moesten betalen achteraf.
Is in engeland nog goedkoper? Meestal is stuk duurder.
emigreren ofzo ... rentenierenquote:
Goed planquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
emigreren ofzo ... rentenieren
Linkje?quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:08 schreef Rafiki het volgende:
[..]
die t.rice kost 415 pond en dan nog 20 pond verzendkosten, dus dat komt uit op 490 euro omgerekend. Nou dat is nog wel op te brengen lijkt me. Maar ik zou liever een TRS hebben, dus ik ben nog een beetje aan het neuzen.
Herstel.. Net een TRS BTX gereserveerd bij een Duitse webwinkel/ groothandel. Hij heeft ze nog niet binnen, maar ze stonden op de fax, dus volgens mij zit ik goed.
Overdag kun je boarden. Je moet alleen wel de zin hebben om te boarden als je van 16:00 tot 2:00 gewerkt hebt. Ok niet super laat naar bed en mogelijkheid tot boarden, maar is toch best zwaar. Zeker in de apres ski.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:53 schreef marinos.. het volgende:
[..]
Moet je daar dan ook overdag werken? dan is die toch dicht ofwat? Moet natuurlijk nog wel tijd hebben om te boarden
http://www.ss20.com/sp/ab(...)+TECH+SNOWBOARD.htmlquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Linkje?
btw.... ook nog niet binnen... blijft een vaag gedoe
Winkels die ze verkopen is 1. Winkels die ze ook daadwerkelijk binnen hebben/krijgen is 2...quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:09 schreef Rafiki het volgende:
[..]
http://www.ss20.com/sp/ab(...)+TECH+SNOWBOARD.html
Is van de winkel waar ze de T-Rice verkopen, plus wat andere boards. Als je kijkt op de website van Libtech kun je zo iets van 20 winkels vinden die allemaal Lib tech verkopen in de UK. Moet dus toch wel aan te komen zijn.
Er is ook wel aan te komen maar we willen allemaal Komakie steunen natuurlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:09 schreef Rafiki het volgende:
[..]
http://www.ss20.com/sp/ab(...)+TECH+SNOWBOARD.html
Is van de winkel waar ze de T-Rice verkopen, plus wat andere boards. Als je kijkt op de website van Libtech kun je zo iets van 20 winkels vinden die allemaal Lib tech verkopen in de UK. Moet dus toch wel aan te komen zijn.
Bij die winkel van die link hadden ze hem binnen en kon ik hem ook bestellen. verzenden zou 2 a 3 dagen duren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:29 schreef NoComment het volgende:
[..]
Winkels die ze verkopen is 1. Winkels die ze ook daadwerkelijk binnen hebben/krijgen is 2...
En wat koste verzenden?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:51 schreef Rafiki het volgende:
[..]
Bij die winkel van die link hadden ze hem binnen en kon ik hem ook bestellen. verzenden zou 2 a 3 dagen duren.
Dat is natuurlijk wel zo, maar je moet produceren naar je orders en daarna naar de extra vraag. Niet alle boards naar Amerika brengen zo veel mogelijk verkopen en dan een paar landen in europa "vergeten".quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:13 schreef Fiama het volgende:
Jammer voor alle mensen hier maar kan ik toch nog een tijdje van de exclusiviteit van mn boardje in Europa genieten
Nee, knap lullig natuurlijk, maar je moet niet vergeten dat Mervin geen groot bedrijf is (naar mijn idee), alle boards met de hand maakt en dusdanig de gigantische vraag niet bij kan benen.
Allemaal aan de Bataleon en de Analog kleding en de lady aan de Nikita.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zo, maar je moet produceren naar je orders en daarna naar de extra vraag. Niet alle boards naar Amerika brengen zo veel mogelijk verkopen en dan een paar landen in europa "vergeten".
Maar ja, dat is nu ook gelijk een beetje wat iedereen er van maakt. Het is een mogelijkheid die de ronde ging. Ik weet natuurlijk ook niet de precieze feiten.
Ondanks dat amerikanen zo uitgebreid uitleggen waarom iets fout is gegaan (NOT!!!!) zullen we het waarschijnlijk nooit weten.
Het is gewoon uithuilen en volgend jaar opnieuw beginnen.
Lijkt me een goed plan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:14 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Allemaal aan de Bataleon en de Analog kleding en de lady aan de Nikita.
Krijg je trouwens ook Atikin?
Ik vind nog steeds:quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:19 schreef Basje_B het volgende:
Welke is mooier?
[ [url=http://www.hot-zone.tv/gateTools/scripts/binary.php?BinaryCodeID=9112&convert[-resize]=400x400]afbeelding[/url] ]
of
[ afbeelding ]
Moet ik zeker eerst een filmpje postenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds:
Als je beetje kunt rijden ga je voor de Snake. Als je er geen reet van kunt ga je voor de onopvallende Black
Oeh, welke webwinkel?quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:08 schreef Rafiki het volgende:
[..]
die t.rice kost 415 pond en dan nog 20 pond verzendkosten, dus dat komt uit op 490 euro omgerekend. Nou dat is nog wel op te brengen lijkt me. Maar ik zou liever een TRS hebben, dus ik ben nog een beetje aan het neuzen.
Herstel.. Net een TRS BTX gereserveerd bij een Duitse webwinkel/ groothandel. Hij heeft ze nog niet binnen, maar ze stonden op de fax, dus volgens mij zit ik goed.
Deze engelse webwinkel heeft ze al binnen:quote:
Wat zijn nou eigenlijk de verschillen tussen de SkateBanana, McKink, T.Rice en TRS (alle BTX) ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Deze engelse webwinkel heeft ze al binnen:
http://www.sickandwrong.co.uk/
Zit alleen te twijfelen tussen de TRS en de T.rice
Ik weet alleen nog niet hoe ze rijden. Tja, van horen enzo, maar niet van eigen ervaring. Alleen de T.rice heb ik in MTX getest. Vette plank die echt hard kon.
De T.Rice heeft een klein beetje setback wat meer in de buurt komt bij mijn rijstijl en is zo breed als al me andere boards.
Aan de andere kant moet de TRS ook onwijs vet zijn. Alleen zonder setback en iets smaller (0.4cm)
Ik neig iets meer naar een T.rice.... Ik kan alleen niet zo veel ervaringen over de T.rice vinden en wel over de TRS. Iedereen is onwijs tevreden over die plank. Daarnaast is hij net iets stijver dan de Skatebanana en die vond ik lekker rijden ondanks dat hij iets te kort en te slap was voor mijn doen. En de specs op de TRS zijn zwaar ok
btw, belachelijk eigenlijk dat ik een eigen shop heb en niet eens een board uit me eigen shop wil hebben
De TRS is voor een groot gedeelte de Skatebanana maar dan wat stijver.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat zijn nou eigenlijk de verschillen tussen de SkateBanana, McKink, T.Rice en TRS (alle BTX) ?
Ik wil er ook best (SNEL!) eentje uit de UK bestellen maar ik twijfel nu dus welke van die 4 ik zal nemen. in ieder geval lengte 156 of 157![]()
Ik wil op de geprepareerde pistes lekker kunnen jibben dus hij moet niet te stijf zijn, ook lekker kunnen carven. En graag goed drijven in de poeder. In een park kom ik (nog) niet echt.
Hoeveel waren de verzendkosten uit England dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:18 schreef FlowDesign het volgende:
@Bajse_B:
Als het scheelt in de verzendkosten kunnen we samen in Engeland bestellen![]()
Scheelt dat je vanuit Engeland zeker weten geen import en BTW hoeft te betalen![]()
@Komakie: Heb nog geen bericht van Hotzone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |