abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:29:12 #26
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_62683903
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:22 schreef Komakie het volgende:
Ok nu het slechte nieuws....

We krijgen geen Lib Tech, Gnu en Bent Metal bindingen dit jaar.
Mervin (moederbedrijf van die merken) heeft de order voor nederland niet doorgezet naar de productie afdeling en dus zijn er geen boards gemaakt voor ons land.
Kan ook zijn dat het niet goed door gegeven is. Daar geloof ik niet zo in aangezien het vanaf het begin al niet goed is gegaan met de communicatie met Mervin. (met de importeur)

In ieder geval is er dus geen Lib Tech, Gnu of Bent Metal te vinden in Nederland. Tenzij een winkel ze via een andere manier kan krijgen.

Ik heb al een aantal mensen teleur moeten stellen.
Voor iedereen is het echt zo klote. De importeur was super enthousiast en wilde heel graag die boards verkopen. Voor ons omdat we gewoon 15 van de 20 boards die we gingen verkopen missen en voor klanten want ja... die hebben ook niets.
Dan ook nog eens van mij want nou moet ik ergens me T.Rice gaan bestellen voor volle prijs

Misschien dat er half december ofzo nog een wat Skatebanana's naar Nederland komen, maar dat is maar vaag.

Echt zo fuckin k*t!!!!!!!!!!
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een stelletje prutsers zeg. Heb je een product wat super kan gaan verkopen produceer je het niet.
Vind je het gek dat mensen nu hun boarden uit amerika gaan halen.

Echt te dom voor woorden dit. Lijkt wel op ze geen geld willen verdienen ofzo...
Dan ga ik die McKink met snake print maar bij de hot-zone.tv bestellen.

Zou ff flink gaan zeiken over een vergoeding voor inkomsten die je nu misloopt. Waren toch je parade paardjes van dit seizoen.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:33:32 #27
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_62683975
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:23 schreef Komakie het volgende:
Om maar ff gelijk door te gaan.
Ik kan een paar Stepchild boards krijgen. Ik heb vrijdag op de Chamberlain geboard en vond het eigen niets. Mega stijve plank. Jibben was echt een no go.
Wat vinden jullie van dat merk?

Andere opties zijn moeilijk aangezien iedereen al zijn boards besteld heeft. Misschien dat ik nog wat met Rome kan regelen maar ja....
Stepchild is core
Chamberlain stijf? serieus? Ken paar gasten die echt zwaar rocker op dat ding en vooral op rails.
JP Walker reed er ook op voor ze eigen pro-model.
Stepchild komt wel goed uit alle test. Team is ook gaaf. (zegt niet veel maar toch)

Zou nu toch maar pakken wat je pakken kan. Anders heb je straks alleen Bataleon en Stepchild. Rome bindingen staan wel hoog aangeschreven.

Baal er nog steeds van, Echt klote voor je man
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:01:40 #28
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_62684513
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:29 schreef Basje_B het volgende:
Dan ga ik die McKink met snake print maar bij de hot-zone.tv bestellen.
Ik wil daar dan de SkateBanana gaan bestellen of anders desnoods ook een McKink of een T.Rice.
Heb gisteravond een berichtje naar Hotzone gestuurd hoe het precies zit met hun Get it First actie. Of zij het wel binnen gaan krijgen en wanneer en hoeveel pre-orders ze al hebben.
Age of fruity enlightenment!
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:11:50 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62684725
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:29 schreef Basje_B het volgende:

[..]

GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een stelletje prutsers zeg. Heb je een product wat super kan gaan verkopen produceer je het niet.
Vind je het gek dat mensen nu hun boarden uit amerika gaan halen.

Echt te dom voor woorden dit. Lijkt wel op ze geen geld willen verdienen ofzo...
Dan ga ik die McKink met snake print maar bij de hot-zone.tv bestellen.

Zou ff flink gaan zeiken over een vergoeding voor inkomsten die je nu misloopt. Waren toch je parade paardjes van dit seizoen.
Jep het is kut.
Maar ja, vergoeding kun je wel vergeten. Het is bij die amerikanen gewoon van "ohw shit, vergeten, sorry. later"

Jongen van Bataleon zei dat ze er waarschijnlijk zoveel in Amerika verkocht hebben dat ze te weinig voor europa hebben gefabriceerd. Daarom komen er misschien half december nog wat Skatebanana's. Ze zijn die boards nog steeds aan het produceren. Iets wat uitzonderlijk is aangezien ze normaal allang daarmee gestopt zijn.

btw Floris, laat ff weten wat de Hot Zone te vertellen heeft. Ik ben wel benieuwd. De manier waarop ze het aanprijzen lijkt wel alsof ze die boards zelf ook nog niet hebben, maar dat kan aan mij liggen. Ik ben in ieder geval wel benieuwd.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:11:53 #30
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_62684726
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:01 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik wil daar dan de SkateBanana gaan bestellen of anders desnoods ook een McKink of een T.Rice.
Heb gisteravond een berichtje naar Hotzone gestuurd hoe het precies zit met hun Get it First actie. Of zij het wel binnen gaan krijgen en wanneer en hoeveel pre-orders ze al hebben.
Of we kunnen samen uit amerika halen. Scheelt in de shipping costs. Is nu minder interessant door de lage dollar koers.

Dat get it first is drama bij hun. Had Bataleon muts en wat andere dingen en kreeg die muts niet. Mailen en toen waren ze gewoon vergeten nog te sturen. (is natuurlijk maar 1 keer gebeurd) de rest is hot-zone.tv gewoon goed.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:14:13 #31
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_62684765
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

btw Floris, laat ff weten wat de Hot Zone te vertellen heeft. Ik ben wel benieuwd. De manier waarop ze het aanprijzen lijkt wel alsof ze die boards zelf ook nog niet hebben, maar dat kan aan mij liggen. Ik ben in ieder geval wel benieuwd.
Ze hebben ze nog niet liggen. Ze sturen ze meteen naar je toe zodra ze binnen komen,

Hoe zit het nu met de stickers?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:26:13 #32
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62685014
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:33 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Stepchild is core
Chamberlain stijf? serieus? Ken paar gasten die echt zwaar rocker op dat ding en vooral op rails.
JP Walker reed er ook op voor ze eigen pro-model.
Stepchild komt wel goed uit alle test. Team is ook gaaf. (zegt niet veel maar toch)

Zou nu toch maar pakken wat je pakken kan. Anders heb je straks alleen Bataleon en Stepchild. Rome bindingen staan wel hoog aangeschreven.
Nou ik weet nog niet of ik de Stepchild boards neem.
Ik vond die Chamberlain aardig tegenvallen. Had ook echt een redelijk soepel plankje verwacht, maar hij was toch wel flink stijf. Ff lekker een piste af jibben was er niet echt bij. Wel een hoop pop trouwens.
Ik zou het meer als een grote kicker en all moutain board bestempelen dan wat anders.

Ik heb al wat stukjes op websites gezien die zeggen dat het goed voor butters is enzo. Kweenie maar die hebben dat board volgens mij niet echt getest. Als ik op een 158 rij en ik heb nog moeite met pressen dan is het echt geen jibplankje ofzo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:30:26 #33
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_62685088
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nou ik weet nog niet of ik de Stepchild boards neem.
Ik vond die Chamberlain aardig tegenvallen. Had ook echt een redelijk soepel plankje verwacht, maar hij was toch wel flink stijf. Ff lekker een piste af jibben was er niet echt bij. Wel een hoop pop trouwens.
Ik zou het meer als een grote kicker en all moutain board bestempelen dan wat anders.

Ik heb al wat stukjes op websites gezien die zeggen dat het goed voor butters is enzo. Kweenie maar die hebben dat board volgens mij niet echt getest. Als ik op een 158 rij en ik heb nog moeite met pressen dan is het echt geen jibplankje ofzo.
Meer all-mountain freestyle dus. Iets wat Chamberlain ook wel doet toch...
Toch vreemd dat ie stijf is. Had een wat slappere verwacht na al die reviews inderdaad
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:31:46 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62685122
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:14 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Ze hebben ze nog niet liggen. Ze sturen ze meteen naar je toe zodra ze binnen komen,

Hoe zit het nu met de stickers?
Lib Tech Gnu en Bent Metal worden een beetje lastig.
Ik heb nog wel wat stickers van Analog, Gravis, Neff, Nikita, Skullcandy en natuurlijk de Gnarly! sticker liggen

btw, als je een keer weer in snowworld z'meer bent.
Check dan eens die Red Bull automaat die bij de kluisjes staat. hebben we er ook 1 opgeplakt

Maar anyway, ze hebben ze nog niet liggen... hmm ik ben benieuwd.
Floris laat ff weten of ze die planken al hebben.
Als ze die planken nu nog niet hebben liggen vraag ik me af of ze nog wel komen. Zo laat in het seizoen... ben benieuwd...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:33:53 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62685160
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:30 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Meer all-mountain freestyle dus. Iets wat Chamberlain ook wel doet toch...
Toch vreemd dat ie stijf is. Had een wat slappere verwacht na al die reviews inderdaad
Jep ik ook.
Hij is echt wel stijf. Verbaasde me echt. Ik had het eigenlijk niet gecheckt toen ik de baan op ging. Dus ik ff bochtje draaien. OK prima. Voelt wat apart aan maar ik heb de laatste tijd alleen maar op Bataleon en Lib Tech boards gereden dus begrijpelijk. Toen proberen ff goed de nose te pressen. Mooi niet he...

misschien ligt het aan mij....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_62685300
Ik ben veel gegroeid afgelopen jaar. Ik ben nu 185 ongeveer, mss iets groter. Ik weeg 77 kg. Heb een plank van 155 cm. is dit veel te kort?
pi_62686148
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:40 schreef Flaccid het volgende:
Ik ben veel gegroeid afgelopen jaar. Ik ben nu 185 ongeveer, mss iets groter. Ik weeg 77 kg. Heb een plank van 155 cm. is dit veel te kort?
Valt wel mee volgens mij. Ik ben 183/75 en heb een 159 board. In de winkel wilde ze me eerst een 155 aansmeren, maar iets langer vind ik fijn voor wat hogere snelheid en off piste, ligt er dus aan wat je er mee wil doen. Alle jaren hiervoor had ik een huur board en dat was meestal ook 155, was wel te merken op snelheid, maar dat ligt dan ook weer deels aan de stijfheid.
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:06:40 #38
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62687341
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:22 schreef Komakie het volgende:
Ok nu het slechte nieuws....

We krijgen geen Lib Tech, Gnu en Bent Metal bindingen dit jaar.
Mervin (moederbedrijf van die merken) heeft de order voor nederland niet doorgezet naar de productie afdeling en dus zijn er geen boards gemaakt voor ons land.
Kan ook zijn dat het niet goed door gegeven is. Daar geloof ik niet zo in aangezien het vanaf het begin al niet goed is gegaan met de communicatie met Mervin. (met de importeur)

In ieder geval is er dus geen Lib Tech, Gnu of Bent Metal te vinden in Nederland. Tenzij een winkel ze via een andere manier kan krijgen.

Ik heb al een aantal mensen teleur moeten stellen.
Voor iedereen is het echt zo klote. De importeur was super enthousiast en wilde heel graag die boards verkopen. Voor ons omdat we gewoon 15 van de 20 boards die we gingen verkopen missen en voor klanten want ja... die hebben ook niets.
Dan ook nog eens van mij want nou moet ik ergens me T.Rice gaan bestellen voor volle prijs

Misschien dat er half december ofzo nog een wat Skatebanana's naar Nederland komen, maar dat is maar vaag.

Echt zo fuckin k*t!!!!!!!!!!
Misschien dat ik een raar figuur ben?
Maar:

Waarom maken ze zo (lees: te) weinig boards?
snap dat die boards allemaal geld kosten en dat je niet 100 board teveel wil maken...
kan die shit gewoon niet geïmporteerd worden?

ivp pic
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62687516
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Gewoon een beetje bluffen als je in een hotel wilt werken. Zeggen dat je bepaalde dingen kunt terwijl je ze nog nooit gedaan hebt enzo. In een bar werken is immers zo geleerd. Je wilt alleen niet in een mega drukke apres ski bar gaan werken. Dat is bijna geen doen als je nog een beetje moet wennen enzo.
Alleen nooit zeggen dat je met 4 borden kunt lopen in een restaurant. Dan hebben ze je binnen 10min door als je begint met werken
Ik ken een meisje dat na 2 dagen is weg gestuurd omdat ze allemaal moeilijke dingen had gezegd die ze niet kon. Zoals met borden lopen ging dus fout. Stond ze op straat
Haha borden lopen kan ik dus ook echt niet . Maar werk hier ook al in een discotheek dus een apres ski barretje lijkt me wel relaxed. Wat is daar normaal kwa vergoeding dan? kost en inwoning en een skipas en daarbij nog een beetje geld ofzo?
Als dat zo is vermaak ik me wel

Heb trouwens nog een goede aanbieding gekregen.. Als ik bindingen en schoenen van dit seizoen koop krijg ik 90% korting op een ride decade 162w van vorig seizoen...
Alleen pas ik daarop? Ben 1.98 95kg en heb schoenmaat 46..
1e snowboard voor me dus vind het lastig!!
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:26:31 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62687826
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:40 schreef Flaccid het volgende:
Ik ben veel gegroeid afgelopen jaar. Ik ben nu 185 ongeveer, mss iets groter. Ik weeg 77 kg. Heb een plank van 155 cm. is dit veel te kort?
Is wel een beetje aan de korte kant aan het worden.
als je echt wilt gaan jibben en railen kan het nog net. Als je wat meer wilt zou ik een langere plank nemen. Tussen de 157 en de 161 ongeveer. Meer freeride is langer, meer freestyle is korter
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:29:29 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62687893
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Misschien dat ik een raar figuur ben?
Maar:

Waarom maken ze zo (lees: te) weinig boards?
snap dat die boards allemaal geld kosten en dat je niet 100 board teveel wil maken...
kan die shit gewoon niet geïmporteerd worden?

[ afbeelding ] ivp pic
Vrij simpel.
Ze maken min of meer op aanvraag. Dus aan het einde van het vorig seizoen moesten de boards worden besteld. aan de hand daarvan worden er een aantal boards gemaakt.
Kortom, als je dan niet besteld hebt (of zij zijn vergeten de order door te voeren) ben je gewoon de sjaak en afhankelijk van restpartijen.

daarnaast zijn de Lib Tech boards dit seizoen zo'n groot succes dat ze het gewoon niet kunnen voorwerken. Gebeurd bijna nooit met een board, maar nu dus wel.
Nooit gedacht dat ik het slachtoffer zou worden van het succes van een board
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:32:12 #42
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62687971
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:13 schreef marinos.. het volgende:

[..]

Haha borden lopen kan ik dus ook echt niet . Maar werk hier ook al in een discotheek dus een apres ski barretje lijkt me wel relaxed. Wat is daar normaal kwa vergoeding dan? kost en inwoning en een skipas en daarbij nog een beetje geld ofzo?
Als dat zo is vermaak ik me wel
Als je echt vast barman/vrouw bent kun je echt goed verdienen.
Ik weet van een apres ski bar dat de vaste medewerkers ongeveer 2000 euro netto in de maand verdienen en kost en inwoning krijgen. skipas zal ook wel.

Moeten ze wel 7 dagen per week werken. 7 dagen in de apres ski zelf. Dan nog 6 avonden (tent is ook s'avonds open)
Het is wel serieus zwaar...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:39:16 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62688172
btw for the record.

In de Blue Tomato Buyers Guide staan de Lib Tech en Gnu boards wel maar.... die hebben ze ook nog niet op de website staan....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_62688241
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

Is wel een beetje aan de korte kant aan het worden.
als je echt wilt gaan jibben en railen kan het nog net. Als je wat meer wilt zou ik een langere plank nemen. Tussen de 157 en de 161 ongeveer. Meer freeride is langer, meer freestyle is korter
Ik denk dat ik nog 1 jaartje doe, want dan ben ik uitgegroeid. Na mn examens hard werken voor mn geld en dan een nieuw plankje keupen
pi_62688273
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:11 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Of we kunnen samen uit amerika halen. Scheelt in de shipping costs. Is nu minder interessant door de lage dollar koers.

Dat get it first is drama bij hun. Had Bataleon muts en wat andere dingen en kreeg die muts niet. Mailen en toen waren ze gewoon vergeten nog te sturen. (is natuurlijk maar 1 keer gebeurd) de rest is hot-zone.tv gewoon goed.
Ik heb een quote gevraagd voor het verzenden van een snowboard uit Amerika naar hier. Zou op iets van 170 dollar uitkomen en dan nog steeds is de prijs (omgerekend) lager dan van winkels hier in Europa. Maar ik las dat de kans aanwezig is dat je bij de douane 30% belasting moet betalen op zowel het product als de reiskosten dus dan wordt het een ander verhaal. Daarom heb ik het bnog niet serieus overwogen, plus het feit dat transport wel een aantal weken kan duren.

Ik heb een T-rice op het oog uit Engeland, die met verzendkosten uitkomt op ongeveer 550 euro.Verder ook nog wat dingen uitstaan in Zweden en Duitsland. Maar het lijkt erop dat er wel heel moeilijk te komen is aan die Lib Tech bordjes. Zeker de grotere maten.
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:06:40 #46
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_62689107
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:41 schreef Rafiki het volgende:

[..]

Ik heb een quote gevraagd voor het verzenden van een snowboard uit Amerika naar hier. Zou op iets van 170 dollar uitkomen en dan nog steeds is de prijs (omgerekend) lager dan van winkels hier in Europa. Maar ik las dat de kans aanwezig is dat je bij de douane 30% belasting moet betalen op zowel het product als de reiskosten dus dan wordt het een ander verhaal. Daarom heb ik het bnog niet serieus overwogen, plus het feit dat transport wel een aantal weken kan duren.

Ik heb een T-rice op het oog uit Engeland, die met verzendkosten uitkomt op ongeveer 550 euro.Verder ook nog wat dingen uitstaan in Zweden en Duitsland. Maar het lijkt erop dat er wel heel moeilijk te komen is aan die Lib Tech bordjes. Zeker de grotere maten.
De dollar koers is vrij laag nu dus wordt wat minder interessant. (maar nog goed te doen)
Ligt eraan of de douane ligt te slapen. Heb 2 keer iets uit amerika besteld en nog niks extra hoeven betalen. Maar ken genoeg verhalen dat ze nog moesten betalen achteraf.
Is in engeland nog goedkoper? Meestal is stuk duurder.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_62690692
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:32 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als je echt vast barman/vrouw bent kun je echt goed verdienen.
Ik weet van een apres ski bar dat de vaste medewerkers ongeveer 2000 euro netto in de maand verdienen en kost en inwoning krijgen. skipas zal ook wel.

Moeten ze wel 7 dagen per week werken. 7 dagen in de apres ski zelf. Dan nog 6 avonden (tent is ook s'avonds open)
Het is wel serieus zwaar...
Moet je daar dan ook overdag werken? dan is die toch dicht ofwat? Moet natuurlijk nog wel tijd hebben om te boarden
  zondag 26 oktober 2008 @ 16:14:07 #48
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62691469
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:53 schreef marinos.. het volgende:

[..]

Moet je daar dan ook overdag werken? dan is die toch dicht ofwat? Moet natuurlijk nog wel tijd hebben om te boarden
hehe het is fucking zwaar lijkt me.... want het is eigenlijk super zwaar...
overdag de hele dag sporten en savonds ook nog werken?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62691607
Hoe is het in duitsland eigenlijk qua prijzen? Ik ga er binnenkort een keertje heen want ik had rlaxte gloves gezien, mss vind ik nog wat meer dan.
pi_62692929
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hehe het is fucking zwaar lijkt me.... want het is eigenlijk super zwaar...
overdag de hele dag sporten en savonds ook nog werken?
Mja heb je nog alternatieven dan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')