wat is daar zo erg aan?quote:
Fles uitlokpostquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu nog een berenvel en warme choco.
je kunt altijd gaan kolven.quote:
Mooi kut, nog zo'n jankerd erbij in de treinquote:
Maar wel veelquote:
Bek houwe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi kut, nog zo'n jankerd erbij in de trein
Zei je vader dat ook voordat'ie jou verwekte?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:56 schreef JortK het volgende:
Ik kedengkedeng dat kreng alsof ik Guur Meeuwis ben
mehmehmeh, DJVT jwtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zei je vader dat ook voordat'ie jou verwekte? [ afbeelding ]
En een mehmehmeh?quote:
de jeugd van tegenwoordig, dat overhypte stelletje werkschuwe tuig.quote:
Gebruikelijke praat op zijn leeftijd hoorquote:
Snel de trein in, je kan het ze niet vroeg genoeg bijbrengenquote:
'Toe maar jongen, ga maar voor de trein spelen!'quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snel de trein in, je kan het ze niet vroeg genoeg bijbrengen
[afbeelding]
omdat het een kutprogramma is?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:31 schreef mcDavid het volgende:
Sinds wanneer gebruikt winamp op eigen houtje cleartype voor de titel informatie?
Omdat er een speciaal teken in de titel staat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:31 schreef mcDavid het volgende:
Sinds wanneer gebruikt winamp op eigen houtje cleartype voor de titel informatie?
Dat was het idd. Dank je wel!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Omdat er een speciaal teken in de titel staat?
En daar doet het programma wat mee? OMGquote:
Ik heb ook veel titels die er daardoor verneukt uit zienquote:
Ja het is een kutprogramma. Maarja windowshade hehquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daar doet het programma wat mee? OMG
DNS troep?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:54 schreef qu63 het volgende:
Hodfer, net een update gedaan op mn pc werkt mn internet niet meer
Ik kan zelfs 127.0.0.1 niet meer openen![]()
En nu het gekke, DC++ werkt wel (up en downloaden), Outlook werkt, µtorrent werkt (up en downloaden).
Mn modem is wel te pingen
Firewall is de standaard windows firewall, en FF en IE zijn toegevoegd.
Snap dr niks van!
Media Player Classic gebruik ik meestal alleen voor losse .VOB's, Quicktime en Real-bestandenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:46 schreef mcDavid het volgende:
Ik kwam er trouwens vorige week achter dat MPC echt wáy relaxter is dan VLC. Had ik veel eerder moeten proberen!
Oh, die deed het ook niet, excusez-moi.quote:
Nope, nooit gehad ook. Het lijkt puur poort 80 te zijn, maar dan zou pingen ook niet werken, toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, die deed het ook niet, excusez-moi.
Omdat torrent etc met IP adressen werkt, dacht ik even dat je DNS server vreemd aan het doen was. Heb je een proxy ingesteld?
Ging ping niet over een andere poort?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nope, nooit gehad ook. Het lijkt puur poort 80 te zijn, maar dan zou pingen ook niet werken, toch?
Geen idee eigenlijk, was maar een gokquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ging ping niet over een andere poort?
Winamp is kut met filmpjes, helemaal in combinatie met die windowshade modusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Media Player Classic gebruik ik meestal alleen voor losse .VOB's, Quicktime en Real-bestanden
Ik laat WInAmp ook nooit fimpjes afspelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Winamp is kut met filmpjes, helemaal in combinatie met die windowshade modus
Voorheen gebruikte ik altijd vlc als allround filmplayer. Maar die vond ik al langer wel héél erg spartaans, en veel codecs zijn ook best wel brak. MPC is iig way makkelijker te bedienen!
ja FOK! kun je tracerten tot het punt waar de paranoiditeit van danny begintquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:07 schreef qu63 het volgende:
Hmz, een tracert naar fok.nl gaat op zich goed (6e hop gaat pas fout, en dan zit ik al op de true servers)
Virusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef qu63 het volgende:
Nog gekker, op mn pc draai ik een webserver. Ik kan 127.0.0.1 niet openen op mn pc, maar wel via mn laptop naar het ipadres gaan van mn pc en dan wel mn webserver bekijken
Ik ben nu al een uitgebreide scan aan het draaien, alleen wilde ik ook graag de laatste updates hebbenquote:
Dat doen we straks ook nog een keerquote:
Zou pas echt humor zijn als dat beest nadat ie gegeten heeft gewoon weer terug gaat naar de keukenquote:
tracking cookies, altijd humor ja, echt om elke scheet jankt dat ding.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat doen we straks ook nog een keer
Hij heeft nu al 7 dingen gevonden!
7 tracking cookies uit IE. IE gebruik ik toch bijna nooit
Ik ben ook nog nooit iets schadelijks in die dingen tegengekomen inderdaadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
tracking cookies, altijd humor ja, echt om elke scheet jankt dat ding.
HAMSTERS MOGEN HEUL GEEN CHOCOLA!quote:Het team, dat de boiler moest wegnemen en gaspijpen ontmantelde, stopte een met chocolade bedekte minicamera onder de vloer in de hoop de hamster op te sporen.
ze wilden het dan ook dood.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
HAMSTERS MOGEN HEUL GEEN CHOCOLA! [ afbeelding ]!!~!!!21
Eng he, werkenquote:
Bijna, wel vochtig, niet warmquote:
Beide zijn wel belangrijk jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:01 schreef Ynske het volgende:
zoooo
terug van de dokter
hij gaf complimentjes over hoe ik vooruit ga
en heb een kuurtje mee voor mn roggelende en piepende longen
Ik denk dat ze niks te neuken hebben thuisquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is vrijdagmiddag, vier uur geweest, het regent, en NU komt ineens iedereen zaniken over mail die traag is![]()
GA NAAR HUIS, GA NUECKEN
ja hij denkt aan idd een longontsteking na die griep die ik gehad hebquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Beide zijn wel belangrijk ja
Ook enig idee waar je nou last van hebt?
Dus gewoon dik inpakken en kuurtje afmaken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja hij denkt aan idd een longontsteking na die griep die ik gehad heb
dik inpakken hoeft niet eensquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dus gewoon dik inpakken en kuurtje afmaken?
okquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dik inpakken hoeft niet eens
gewoon kuurtje afmaken en dan zou t volgende week al een stuk minder gaan piepen en blaffen
Mijn hand is al drie weken aan het aankloten. Zal wel een peesschede ontsteking zijn.quote:
hmmm minderquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn hand is al drie weken aan het aankloten. Zal wel een peesschede ontsteking zijn.
Dat doet het nu ook, dus ik zie het verschil niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm minder
hopelijk spuiten ze er geen cortisonegel in, das echt verdomde AUW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |