Heb iedereen die in schaatstopic heeft gepost pm gestuurd maar wat bedoel je met opzet? en wie gaat er dan nog meer organiseren?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef wimderon het volgende:
Ik denk dat het in ieder geval handig is als de organisatie uit meer dan één man bestaat. Daarnaast misschien de mensen die in 2006 meededen of nu reageren in de schaatstopics benaderen per pm. En uiteraard goed bekijken hoe de opzet is.
In dit geval welke afstanden je gaat voorspellen, de puntentelling is immers duidelijk en de jaarkalender ook. Zo'n NK afstanden kun je best alle afstanden op voorspellen, of in ieder geval meer dan op dit moment gepland.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:24 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Heb iedereen die in schaatstopic heeft gepost pm gestuurd maar wat bedoel je met opzet? en wie gaat er dan nog meer organiseren?
Oke dan gewoon alle afstanden voorspellen? vind ik ook goed hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
In dit geval welke afstanden je gaat voorspellen, de puntentelling is immers duidelijk en de jaarkalender ook. Zo'n NK afstanden kun je best alle afstanden op voorspellen, of in ieder geval meer dan op dit moment gepland.
Wie er nog meer gaat organiseren zou ik niet weten. Het is in ieder geval handig als de organisatie uit meerdere personen bestaat.
Dat is mijn voorkeur voor zo'n afstandskampioenschap, maar ik zou op meer meningen wachten en dan bekijken wat de meerderheid wil. Het is nog een week, dus alle tijd nog.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:55 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Oke dan gewoon alle afstanden voorspellen? vind ik ook goed hoor
BVOquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:34 schreef komrad het volgende:
goed initiatief. wie heeft de laatste versie ook al weer gewonnen?
Hetjshokleek is toch medeorganisator dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je al een mede-organisator gevonden? (ik doe het niet, even bijkomen)
Ik ga het ook niet organiseren. Dit omdat ik niet van plan ben om deel te nemen aan de schaatsprono. Volgend jaar organiseer ik wel weer de wielerprono.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:47 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Hetjshokleek is toch medeorganisator dan?
Ik wil wel helpen. Heb er verder geen ervaring mee, maar het lijkt me niet heel erg lastig. Hoogstens een beetje tijdrovend, maar ach als student...quote:
Naja bij de Wielerprono wordt daar ook geen onderscheid in gemaakt, alleen heb je bij de grote rondes wat extra etappes om te voorspellen (maar die zijn meestal belangrijker dan enkele eendagskoersen).quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:16 schreef Timm-E het volgende:
O lijkt me leuk dit. Ik zou als afstanden voorstellen sowieso de 1500 meters te doen, dit is toch de 'koningsafstand' en voor veel mensen de spannendste.
Voor een afstandskampioenschap zou ik wel zoveel mogelijk afstanden erin willen zien. Er moet wel rekening gehouden worden met het aantal punten op allroundkampioenschappen, want daar is het eigenlijk alleen belangrijk wie het eindklassement wint. Dus dat je daar bijvoorbeeld een andere puntentelling hebt. En onderscheid tussen NK's en WK's... Of ben ik nu iets té veeleisend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |