Detailsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet als je 't vak graag wilt halen
Laat Barra 't niet horenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
Kan niet eens twee tellen met me collega ouwehoeren en jullie zijn alweer een pagina verder
* Dr.Droxz start fotosoepquote:
Stop dan met werken ofzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:18 schreef Crazy-p het volgende:
het gaat hier idd veel te snel.. zo kan ik het toch nooit bij houden.. en emailen tegelijkertijdhe verdorie het werkt gewoon niet
Nou ben wel benieuwd hoe je fotosoeps skilllzzz zijn met een handquote:
Wordquote:
Tja, dat die prostaatmassages van jou zo lang duren... Da's toch niet onze schuld?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:20 schreef renedis het volgende:
OMG.. ik ben 1 klant aan het helpen en we zijn letterlijk 5 pagina's verder.. deze vrijdag is wel heeuullll erg
"Runx met 1 van zijn kamelen!"quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, dat die prostaatmassages van jou zo lang duren... Da's toch niet onze schuld?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, dat die prostaatmassages van jou zo lang duren... Da's toch niet onze schuld?
hahahahahahquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Runx met 1 van zijn kamelen!"
[ afbeelding ]
*zucht* je moet je klant toch tevreden houden?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik heb er ook nog 1.. maar die kan ik dnek ik vanmiddag pas af-soepenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:22 schreef Runx het volgende:
[..]
hahahahahahme bicthes
deze komt weer in mijn Fobo
Staat ie die kameel nou gewoon in z'n nek te 'prikken' ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Runx met 1 van zijn kamelen!"
[ afbeelding ]
Moozziequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |