iddquote:
Nou heb ik nog veeeeeel minder zin jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
U riep?
God dat is lang geleden die zin
Met 1 hand kan je minder snel demotiveren hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik nog veeeeeel minder zin ja
ik blijf 't gewoon proberen, heus!!quote:
Hoop doet levenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik blijf 't gewoon proberen, heus!!
en goftedomme
hoor ik net dat het college waar ik nu niet bij ben in het NEderlands is! Eindelijk!en dan ben ik er niet bij...
niets mis met colleges in het Engels, volg ik net zo makkelijk, MITS de spreker normaal Engels lult, en niet op het niveautje 'orphan up your guard' en 'the captain went to the beach with a piece of twelve men'
misschien dat ik dan eindelijk doorkrijg wat het vak nu eigenlijk inhoudt
Ik ben en blijf jullie prive demotivator he, pas op jij!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met 1 hand kan je minder snel demotiveren he
nee maar wel kamelen ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Heeft er iemand een zaag, die pols moet er af! ARGGGGGGGGGGGGGG
En ik maar hopen dat niemand het zagquote:
niet als je 't vak graag wilt halenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoop doet leven
Die manier van Engels is juist geweldig om aan te horen
Aaaaightquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben en blijf jullie prive demotivator he, pas op jij!
Ik heb "the demotivator force" jeweetzzzzzz
Detailsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet als je 't vak graag wilt halen
Laat Barra 't niet horenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
Kan niet eens twee tellen met me collega ouwehoeren en jullie zijn alweer een pagina verder
* Dr.Droxz start fotosoepquote:
Stop dan met werken ofzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:18 schreef Crazy-p het volgende:
het gaat hier idd veel te snel.. zo kan ik het toch nooit bij houden.. en emailen tegelijkertijdhe verdorie het werkt gewoon niet
Nou ben wel benieuwd hoe je fotosoeps skilllzzz zijn met een handquote:
Wordquote:
Tja, dat die prostaatmassages van jou zo lang duren... Da's toch niet onze schuld?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:20 schreef renedis het volgende:
OMG.. ik ben 1 klant aan het helpen en we zijn letterlijk 5 pagina's verder.. deze vrijdag is wel heeuullll erg
"Runx met 1 van zijn kamelen!"quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, dat die prostaatmassages van jou zo lang duren... Da's toch niet onze schuld?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, dat die prostaatmassages van jou zo lang duren... Da's toch niet onze schuld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |