<emo>
Even mn gal spuwen hoor
Ik ben flink over de zeik, ik woon zo'n 3 kwartier met de auto van mijn familie vandaan en iedere keer als er iets gebeurd (broertje auto-ongeluk; vader geschept door een brommer in het ziekenhuis enz.) dan ben ik de aller-aller laatste die het hoort.

vorige keer ook al met mn pa, hij moest een nacht in het ziekenhuis blijven nadat hij geschept was door een brommer; een week later lees ik in zijn msn dat hij een nieuwe fiets krijgt en pas na doorvragen hoor ik over het ongeluk... Toen flink boos over geworden dat ik wel zijn kind ben en dat ik het ook graag hoor als er iets gebeurd is, en al helemaal als hij naar het ziekenhuis moet.
En nu mn oma, ze heeft blijkbaar acute reuma en veel pijn en heeft een prednison kuur gekregen voor een maand of 8. Ik heb mn ouders de afgelopen twee weken meerdere keren gesproken en meerdere keren gevraagd of alles okay was daar. Bel ik oma net hoor ik dit. Op mijn vraag waarom ik dit niet eerder gehoord heb krijg ik te horen dat "het toch niet levensbedreigend was" en "dat oma dit eigenlijk gewoon zelf zou moeten vertellen".
Bah, soms voelt het net alsof, doordat ik als enige ver weg woon ik niet mee tel in hun sociale leven, is het werkelijk zoveel moeite om mij even te bellen als dit soort dingen gebeuren? ik hoef het echt niet te weten als de nicht van de buurvrouw nieuwe schoenen heeft gekocht, maar voor dit soort dingen kun je toch best even bellen. En helemaal als je bedenkt dat ik ze dagelijks op msn spreek; en nóg meer als je bedenkt dat omgekeerd de hel wel losbreekt.
*sorry*
/emo-blabla
Oh en lego; technisch-lego

met van die pneumatische gele pomp-dingetjes erbij enzo!
edit: tikvaut
[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 26-10-2008 22:05:35 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回