quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaat 't nog een beetje, meneer Hans?
Yeah. Right..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:50 schreef Sirolf het volgende:
En toch ben ik blij met deze winnaar, de enigen die zich een beetje inhielden met het belachelijke campagne-voeren.
Ik had bij Rick het idee dat de campagne vooral door de MidNR Taliban gevoerd werd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:50 schreef Sirolf het volgende:
En toch ben ik blij met deze winnaar, de enigen die zich een beetje inhielden met het belachelijke campagne-voeren.
Precies, en ik hou mijn hart al vast voor Het Glazen Huis... ik ben erg bang dat die 2 er dit jaar in worden gestemd omdat volgens mij Ekdom en Veenstra sowieso al niet beschikbaar zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen & Sander.
Een belediging voor elke andere dj.
Lantinga gaat volgens mij niet meer het huis in, omdat zijn gezondheid het niet echt toe laat, maar Coen verwacht ik er eigenlijk sowieso in.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, en ik hou mijn hart al vast voor Het Glazen Huis... ik ben erg bang dat die 2 er dit jaar in worden gestemd omdat volgens mij Ekdom en Veenstra sowieso al niet beschikbaar zijn
Straks krijg je Giel, Coen en Sanderquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, en ik hou mijn hart al vast voor Het Glazen Huis... ik ben erg bang dat die 2 er dit jaar in worden gestemd omdat volgens mij Ekdom en Veenstra sowieso al niet beschikbaar zijn
Nou, dat wordt dan een stuk minder gezellig vóór kerst.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lantinga gaat volgens mij niet meer het huis in, omdat zijn gezondheid het niet echt toe laat, maar Coen verwacht ik er eigenlijk sowieso in.
Inderdaad. Giel, Coen en Sander begonnen er toch echt zelf mee. Zeer triest.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had bij Rick het idee dat de campagne vooral door de MidNR Taliban gevoerd werd.
Ekdom had het laatst al weer over het Glazen huis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En de avro moedigde het aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Giel, Coen en Sander begonnen er toch echt zelf mee. Zeer triest.
Rick heeft toch ook nog campange gevoerd om genomineerd te worden? Wat bijvoorbeeld de Co assistent ook deed voor de televisierringquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Giel, Coen en Sander begonnen er toch echt zelf mee. Zeer triest.
Ik hoor de hele week niets andersquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:50 schreef Sirolf het volgende:
Als 't één van die twee wordt:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:51 schreef -Hans- het volgende:
Ej Sander wat is de nieuwe Megahit? James Bond liedje of toch de Killers? Gezien de verwachting qua weer zou de Killers wel toepasselijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |