quote:DEN HAAG - Minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie kan zich vinden in het besluit van Bergen op Zoom en Roosendaal om alle coffeeshops te sluiten. Krachtig optreden tegen drugstoerisme en de overlast die daarmee gepaard gaat, past volgens zijn woordvoerder binnen het coalitieakkoord van het kabinet.
quote:
quote:Krachtig optreden tegen drugstoerisme en de overlast die daarmee gepaard gaat,
De hele (sub)regio hier wordt lastig gevallen door lukrake, time consuming, 'razzia's' van de politie. Je wordt er doodziek van. Vanmorgen ook weer m'n rijbewijs en autopapieren moeten laten zien...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:19 schreef DroogDok het volgende:
Hoe kunnen die burgermeester daar nou denken dat dit gaat werken? Zo dom kunnen ze toch niet zijn?
Waarschijnlijk proberen ze hun eigen straatje schoon te vegen en de overlast naar andere gemeenten te verplaatsen.
Dit dus. Nu zullen ze naar Rotterdam gaan. Of naar Zeeland. Ik ken nogal wat mensen uit Bergen op Zoom en wat ik zo hoor is Zeeland 1 groot drugsnest. Aan de oppervlakte erg gelovig, maar ondertussen alles doen wat God verboden heeft, en dan nog wat meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:19 schreef DroogDok het volgende:
Hoe kunnen die burgermeester daar nou denken dat dit gaat werken? Zo dom kunnen ze toch niet zijn?
Waarschijnlijk proberen ze hun eigen straatje schoon te vegen en de overlast naar andere gemeenten te verplaatsen.
Mijn sarcasme-detector is nogal kapot dus misschien ben je niet serieus, maar je gelooft toch werkelijk niet dat dit ook maar iets helpt? Het is symptoombestrijding. Het is in die regio nog makkelijker aan drugs komen dan hier in Amsterdam en dan denken ze dat de enige plekken waar ze nog controle over hebben te sluiten het probleem op te lossen.quote:
Dat is Urk. Urk ligt niet in Zeeland.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dit dus. Nu zullen ze naar Rotterdam gaan. Of naar Zeeland. Ik ken nogal wat mensen uit Bergen op Zoom en wat ik zo hoor is Zeeland 1 groot drugsnest. Aan de oppervlakte erg gelovig, maar ondertussen alles doen wat God verboden heeft, en dan nog wat meer.![]()
Ja, net als met de Marokkanen in bepaalde buurten in de Randstad is het wel een reeel probleem toch.quote:Maarja, de gemeenteraad daar kan nu weer schermen met het feit dat ze wat aan drugs doen, zodat huismoeders weer blij zijn dat jantje en truusje geen enge wiet kunnen kopen van een legale dealer.
Wat er eigenlijk staat is dat dit christelijke kabinet het liefst zo snel mogelijk alle coffeeshopsquote:Krachtig optreden tegen drugstoerisme en de overlast die daarmee gepaard gaat, past volgens zijn woordvoerder binnen het coalitieakkoord van het kabinet.
Weet ik het goed gemaakt. Ontnemen wij de gristenen hun verdovende middelen (religie).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat er eigenlijk staat is dat dit christelijke kabinet het liefst zo snel mogelijk alle coffeeshops
in heel Nederland ziet verdwijnen.
Zeg nee en loop door. Zeikerd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:50 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij mogen er hier in Amsterdam ook wel wat meer coffeeshops gesloten worden.
Trouwens, optreden tegen bedelaars zou ook niet verkeerd zijn. Die galbakken staan nu zelfs op de Overtoom al te jengelen om 'een eurootje'.
Ja, dat weet ik niet, is dat zo?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:56 schreef stavast het volgende:
sluiten zorgt toch allemaal maar voor meer overlast, kijk maar naar de situatie in terneuzen. na het sluiten van checkpoint en nu ook de miami is de overlast in de binnenstad erger geworden door illegale drugs verkoop.
naar wat ik lees in de krant (pzc) lijkt het er wel op ja. burgermeester heeft druk uitgeoefend op de miami dat ze weer open gaan, anders is hij van plan om de vergunning aan een ander te verstrekken. miami kon wel open gaan maar had geen softdrugs aangezien degene die inkocht in de gevangenis zit.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet, is dat zo?
Mijn moeder woont er, in de binnenstad.
Mm.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:01 schreef stavast het volgende:
[..]
naar wat ik lees in de krant (pzc) lijkt het er wel op ja. burgermeester heeft druk uitgeoefend op de miami dat ze weer open gaan, anders is hij van plan om de vergunning aan een ander te verstrekken. miami kon wel open gaan maar had geen softdrugs aangezien degene die inkocht in de gevangenis zit.
En daar komen zometeen nog massa's drugsrunners en illegale verkopers bij.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De hele (sub)regio hier wordt lastig gevallen door lukrake, time consuming, 'razzia's' van de politie. Je wordt er doodziek van. Vanmorgen ook weer m'n rijbewijs en autopapieren moeten laten zien...
Oh, is zij die illegale handelaar?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet, is dat zo?
Mijn moeder woont er, in de binnenstad.
Willen die straks ook mijn rijbewijs zien?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En daar komen zometeen nog massa's drugsrunners en illegale verkopers bij.
Nee, ze is bijna 74, heeft aow en een klein pensioen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, is zij die illegale handelaar?
Dacht je dat ik ze uberhaupt een antwoord geef?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg nee en loop door. Zeikerd.
Dat zijn vaak juist de mensen die een paar plantjes in huis nemen om het pensioen wat aan te vullen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ze is bijna 74, heeft aow en een klein pensioen..
Ze heeft de cactussen allang het huis uitgedaan, tot groot verdriet van mij overigens.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:30 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat zijn vaak juist de mensen die een paar plantjes in huis nemen om het pensioen wat aan te vullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |