welke partij spreekt je nu aan dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heeft ook wel zijn charmes, heb trouwens mijn lidmaatschap opgezegd
zo wateen leker wijf zeg et lijk poris hilton wel maar dan heel anders he hequote:
ChristenUniequote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
welke partij spreekt je nu aan dan?
topic 2202 ? waarin TMM een artikel uit het Eindhovens Dagblad post?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb wel terug gelezen!
Mijn bericht was een beetje tweeledig; enerzijds over die foto, anderzijds over dat gezeik van HIW...
Had ik dat blauwe gewaad verhaal moeten begrijpen uit een verhaal van vanochtend dan
Waarom zou je een partij steunen die jou zo hard verloochent?quote:
Yvonne Lont????????????????quote:
oh ja natuurlijk, dé hoeksteen van de samenleving.quote:
Volgens mij is hij stiekum verlieft op Jenny Goereequote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarom zou je een partij steunen die jou zo hard verloochent?
TheaterMaMa maakt schoon bij Ang3l en hij op zijn beurt weer bij jou?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:52 schreef MisterO het volgende:
Ang3l niet zo snel! Ik denk dat je een wit shirtje van mij gepikt hebt![]()
Ik ben mn toffe shirtje iig kwijt
ik vond het al zo krap zittenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:52 schreef MisterO het volgende:
Ang3l niet zo snel! Ik denk dat je een wit shirtje van mij gepikt hebt![]()
Ik ben mn toffe shirtje iig kwijt
Waar ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:22 schreef Ang3l het volgende:
Nuno?
Nah A you didnt! das mn shirtje uit Barcelonaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vond het al zo krap zitten
en dat is gelijk voor 40 uur in de week????? en heb jij dan nog wel genoeg ruimte om zelf met de camera in de weer te zijn ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:47 schreef Gellarboy het volgende:
Wow. Ik had een open sollicitatie gestuurd als freelance fotograaf, maar nu krijg ik een mailtje terug waarin ze me vragen als beeldredacteur. Euhhh, wow!.
Het is voor Expreszo, dat is op vrijwilligersbasis. Dat doe ik graag, want ik vind het een verschrikkelijk goed initiatief waar ik me graag voor in zou spannen. Maar in het kader van brood op de plank zou dat inderdaad niet voor 40 uur kunnen. Ik heb terug gemaild dat ik er heel graag over in gesprek ga met ze.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:55 schreef Stroekie het volgende:
en dat is gelijk voor 40 uur in de week????? en heb jij dan nog wel genoeg ruimte om zelf met de camera in de weer te zijn ?
Ooow nee ik refereerde totaal niet aan dat verhaal van TMM... dat heb ik wel gelezen inderdaad.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
topic 2202 ? waarin TMM een artikel uit het Eindhovens Dagblad post?
en nee dat blauwe spook is puur voorbij komen fladderen om het hier wat gezelliger en luchtiger te maken na alle drama's van heel de dag
ja hoe moest ik dat nou weten toen ik het aandeed?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nah A you didnt! das mn shirtje uit Barcelona
Oow gelukkig...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |