Kheb Wonderers' boekpresentatie gemist.. hoe denk je dat ik me voel!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Ang3lina Snollie?
Wazzup baby?
niet te zuinig zeg!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vrolijkhttp://gallery.nietoverdrijven.com/displayimage.php?album=54&pos=44 Daar ligt ie.
Volgend jaar komt deel twee, dan krijg je een persoonlijke uitnodigingquote:
Een vriend van me heeft hem er een paar dagen terug gehaald en toen lagen er nog maar zes of zo.quote:
Ik ben een held dat weet je nu welquote:
WOWquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben een held dat weet je nu wel
Krijg je ook verkoopcijfers en zo? En zo ja, hoe?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft hem er een paar dagen terug gehaald en toen lagen er nog maar zes of zo.
ja krijg je af en toe een update hoe hard de oplage krimpt en wanneer er gedacht moet gaan worden aan een 2e druk ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg je ook verkoopcijfers en zo? En zo ja, hoe?
Elke drie maanden, als het goed is. Dus nog even wachtenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg je ook verkoopcijfers en zo? En zo ja, hoe?
het is ook veel te koud om nu nog buiten te wippenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:19 schreef wonderer het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd of Intermale inmiddels besteld heeft... De man daar leek wel enthousiast. Als iemand in de buurt is (spuistraat, amsterdam) kan die dan even binnenwippen en informeren?
is dat nu Nuno_G ???quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik krijg toch net een foto onder ogen die mijn hele dag goed maakt.
Nou mensen, raden maar, wie is dit?
Niet meteen flauw naar de volgende klikken, maar aan de hand van deze foto
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
jemig hij rookt wat af zegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:26 schreef Stroekie het volgende:
nova nu ook al over haidergate
of is het Mike_Hunt ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
is wel echt iemand die zijn geliefde verloren heeft, toont meer rouw dan zijn vrouw Claudia bij de begrafenisquote:
Die korte broekquote:
zag jij het meteen ja?quote:
lieverd, het gaat om de middelste persoon, die met dat lichtblauwe HenM ensemblequote:
ja man reageerde ook volledig op de automatische piloot, nog volledig verdooft en alle gevoel voor realiteit verlorenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zag jij het meteen ja?
ja mooi, die rouw he, deed me ook aan Aveniers denken, daar werd ook wat afgerookt zeg
Waar haal jij in hemelsnaam de kennis vandaag dat dat blauwe gewaad bij de H&M vandaan komt ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lieverd, het gaat om de middelste persoon, die met dat lichtblauwe HenM ensemble
dat snap ik niet helemaal?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja man reageerde ook volledig op de automatische piloot, nog volledig verdooft en alle gevoel voor realiteit verloren
Hoe blond denk je dat ik ben?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lieverd, het gaat om de middelste persoon, die met dat lichtblauwe HenM ensemble
toch knap dat je het meteen zagquote:
Het is Stroek in een blauwe jurk!!!quote:
waar heb je het nu over?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een gezeik zeg... een ook nog vooral om he-le-maal niks... behalve een irritante onzekere nicht die totaal niet kan discusieren.
Maar onze zuiderburen hadden toch ook het avandgardistische Rendez Vous en een lied over Le Papa Penguinquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
kijk dit is erg, heel erg, ook een hoog EO gehalte zelfs voor de belgen
maar een paar jaar later doen ze WEER mee, en maken ze het nog bonter
Ik kan BEST discussiëren!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
Wie is diegene in dat lichtblauwe spokengewaad dan?
Wat een gezeik zeg... een ook nog vooral om he-le-maal niks... behalve een irritante onzekere nicht die totaal niet kan discusieren.
ja dat dacht ik in eerste instantie ook, maar je kunt het maar beter zeker weten he.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:10 schreef MrBrightside het volgende:
HIW natuurlijk.
Bart heeft het vorige topic niet gezien/terug gelezen dus de hele aanleidinig hedenochtend ook niet meegekregen. Dus ja dan val je er in 1 klap wel vreemd direct middeninquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
Wie is diegene in dat lichtblauwe spokengewaad dan?
Ik bedoelde jou niet echtquote:
Ik heb wel terug gelezen!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bart heeft het vorige topic niet gezien/terug gelezen dus de hele aanleidinig hedenochtend ook niet meegekregen. Dus ja dan val je er in 1 klap wel vreemd direct middenin
Heeft ook wel zijn charmes, heb trouwens mijn lidmaatschap opgezegdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
morgen op weekend met de fractie van de PvdA, naar het natuurvriendenhuis Morgenrood,
op zulke momenten had ik liever bij de VVD gezeten dan hadden we in een 8 sterren hotel gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |