Als je dat wilt hebben ben je gewoon een debielquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:59 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
TS maakt zich druk om goederen die hij niet heeft maar eigenlijk wel graag wil hebben
Dat ben ik dan weer wel met je eensquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je dat wilt hebben ben je gewoon een debiel
Ies koeltoer, jeweetsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij loopt zeker altijd in een trui met een kapje?
Da's wel kek, achterop de vuilniswagen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooi idd. Je bent toch geen wegwerker dat je met van die pijnlijk felle kleding moet rondlopen.
Wel een rode Corduroy broek, geen normalequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef Bolter het volgende:
En dan zo'n 'matching' vale rode broek eronder aan! Het ergste zijn die nep-kakkers.
Zoiets heet een hoodiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij loopt zeker altijd in een trui met een kapje?
Dat zijn starters of zoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef afivi het volgende:
Vrouwen met nette kantoorkleding aan, hakjes eronder en dan zo'n jas erover
Zie ze dagelijks
Jij bent er idd wel het type voor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:27 schreef Dimitri_ het volgende:
Gaastra kleren zijn mooi, allemaal jammer dat het merk zo begint te verpauperen omdat nu alle paupers er ook mee beginnen te lopen.
Heb schoenen en een zomerjas van Gaastra idd, maar die draag ik vrij weinig..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:57 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Jij bent er idd wel het type voor.
Ik moet een beetje aan deadliest catch denken...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooi idd. Je bent toch geen wegwerker dat je met van die pijnlijk felle kleding moet rondlopen.
Poster boyquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:29 schreef immortalsean het volgende:
ik heb een zomer- en een winterjas van Gaastra ... is gewoon goed degelijk spul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mag op de grote hoop "Waar maak je je druk om"-topics.Geen referral hier.
't Is toch van de zotte?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:11 schreef Zotheid het volgende:
Gaastra![]()
Helly Hansen![]()
Mensen die "HH" gaan zeggen.
heeft je vriendin toevallig een vlot en pittig kapsel en selecteer jij alleen kleding omdat het 'zo lekker makkelijk is'?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:00 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ga jij maar lekker in leer rondhuppelen, latente homo!
Gaaaastra bradda, kraagje, wel vet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:08 schreef immortalsean het volgende:
ik vind m'n winterjas een erg mooi exemplaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't zit gewoon erg degelijk in elkaar, en er is erg veel aandacht aan detail gegeven.
"Verkapt kijk mij eens niet burgerlijk zijn maar emo post"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:11 schreef shroomer het volgende:
BAH verschrikkelijkl
Altijd dezelfde mensen :
-JA je verschijning doet mensen pijn aan hun ogen.
- JA je straalt Intense burgerlijkheid uit
-NEE, je hebt geen geld je woont in een 2 onder 1 kap.
-NEE, je hebt geen enkele smaak
-NEE je bent niet op een schip
-NEE zeilen is niet stoer en nee echte zeilers dragen geen gaastra.
Sowieso Gaastra, die doelgroep, van die Robert ten Brink gezinnetjes.![]()
Conclusie: Faalstra.
Leren jassen zijn stijlvol ja. 1000x liever dan zo'n felgekleurde Faalstra jasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:00 schreef immortalsean het volgende:
ga jij maar lekker in leer rondhuppelen, latente homo!
Stijlvolquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Leren jassen zijn stijlvol ja. 1000x liever dan zo'n felgekleurde Faalstra jas
Je draagt zeker ook mephisto schoenen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
StijlvolEen jas moet vooral fuctioneel zijn. Een Gaastrajas of Tensonjas is warm, waterdicht en vooral licht.Voor mij nooit geen leren jas meer.
Nog nooit van gehoord. Maar ik weet wel als je een keer een Gaastra/Tenson jas koopt dat je niks anders meer wil voor de winter.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:14 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je draagt zeker ook mephisto schoenen?
Failquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Maar ik weet wel als je een keer een Gaastra/Tenson jas koopt dat je niks anders meer wil voor de winter.
Alleen maar zeiljassen idd..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:42 schreef Pumz het volgende:
Gaasttra = fail (als je geen eigen zeilboot hebt of op een hockeyclub zit dan)
Behalve mijn knalrose Gaastra polo dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
Kijk mij een stoere jongen zijn die niets geeft om zijn verschijning/uiterlijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:52 schreef Syb-rund. het volgende:
Een jas heeft de functie om droog te blijven, als je zo biseksueel bent dat je moeilijk gaat doen over hoe je jas eruit ziet prima, maar dan moet je een klachttopic over jezelf beginnen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:21 schreef LSS het volgende:
Zo'n Gaastrading is te lang, te zwaar en niet ademend.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Alleen maar zeiljassen idd..![]()
http://www.gaastraproshop.com/1016/Jackets.aspx
ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:29 schreef immortalsean het volgende:
ik heb een zomer- en een winterjas van Gaastra ... is gewoon goed degelijk spul.
Degelijke kleding moet je idd niet kopen....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik moet werkelijk kotsen van goede en degelijke kledijDat is net als goede degelijke wandelschoenen
Een jas moet warm zijn, degelijk, waterdicht zijn en ademend. Dus Gaastra/Tenson etc etc.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Niet omdat het ´degelijk´ is inderdaad.
Mooi komt de tweede plaats! Functioneel op de eerste plaats.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee helemaal niet, een jas moet mooi zijn en mij warm kunnen houden. Dat lijkt me toch vrij vanzelfsprekend voor ieder weldenkend mens, of heb jij een felrode jas met hartjes erop en een i (L) you in roze letters?
Waarom niet beide, dus iets wat functioneel is en niet afzichtelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mooi komt de tweede plaats! Functioneel op de eerste plaats.
Ik heb een mooie Tenson jas.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:14 schreef shroomer het volgende:
[..]
Waarom niet beide, dus iets wat functioneel is en niet afzichtelijk.
Het bestaat echt.![]()
je zou in lamsleren jasjes willen rondhuppelen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dan ben ik dus een latente, homofiele pedo bij deze.
Ik ook!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:24 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb ook een Gaastra winterjas.
Lekker warm, lekker licht... heerlijk om mee naar t bos te gaan!
Ja hoor, dan heb jij nog nooit een goretex jack aangehad. Een gemiddeld Gaastrajack is ongeveer zo ademend als een vuilniszak. De mensen van Gaastra zullen zelf wel anders beweren maar dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:24 schreef ColtZ40 het volgende:
Je kan ze ook kort kopen. En licht en ademend daar staan ze om bekend.
Walibiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:13 schreef Maikuuul het volgende:
Gister in Walibi hele families met die lelijk gekleurde jassen
Te erg
Met de herfstvakantie naar zoiets toegaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:22 schreef Bolter het volgende:
[..]
WalibiVMBO heeft zeker herfstvakantie?
Een leren jas is ook waterdicht én stijlvol. Ik zou niet dood gevonden willen worden met een Faalstra jasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:18 schreef ColtZ40 het volgende:
StijlvolEen jas moet vooral fuctioneel zijn. Een Gaastrajas of Tensonjas is warm, waterdicht en vooral licht.Voor mij nooit geen leren jas meer.
In het zuiden niet meerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is nu herfstvakantie hoor maikuuul
Leren jassen zijn niet standaard waterdicht en nemen veel vocht op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een leren jas is ook waterdicht én stijlvol. Ik zou niet dood gevonden willen worden met een Faalstra jasTenzij jezelf ook lelijk bent, tja dan maakt het geen klap uit als je als pipo de clown erbij loopt.
Faalstra jassen![]()
![]()
![]()
Edit:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wehe, daar ben ik het dan wel weer mee eens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:54 schreef Smart_ass het volgende:
Die 2-kleurige nikejasjes waar al die wannabes mee lopen vind ik helemaal triest.
Daarom doe je er verstandig aan om de waterdichte versie te nemenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Leren jassen zijn niet standaard waterdicht en nemen veel vocht op.
Touchéquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom doe je er verstandig aan om de waterdichte versie te nemen
Dus alle Turken en Marrokanen lopen er stijlvol bij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een leren jas is ook waterdicht én stijlvol. Ik zou niet dood gevonden willen worden met een Faalstra jasTenzij jezelf ook lelijk bent, tja dan maakt het geen klap uit als je als pipo de clown erbij loopt.
Faalstra jassen![]()
![]()
![]()
Edit:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Exact!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
En het zijn altijd van die mensen met gaastra jassen in dezelfde kleuren, matchende fietsen, vrouw met kort rood haar en een man die door haar aangekleed is die dan op 2e paasdag op de fiets de woonboulevard bezoeken.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:53 schreef ColtZ40 het volgende:
Dus alle Turken en Marrokanen lopen er stijlvol bij.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
En het zijn altijd van die mensen met gaastra jassen in dezelfde kleuren, matchende fietsen, vrouw met kort rood haar en een man die door haar aangekleed is die dan op 2e paasdag op de fiets de woonboulevard bezoeken.
Deze iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:54 schreef Smart_ass het volgende:
Die 2-kleurige nikejasjes waar al die wannabes mee lopen vind ik helemaal triest.
Dus als de mocro's zo'n Faalstra jas aantrekken dan zijn ze helemaal de man volgens jou?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:04 schreef -Muse- het volgende:
Stijlvol voor hun cultuur, pauper voor de rest van Nederland.
Burberry petje erbijquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze idd
[ afbeelding ]
Toch zou ik eerder zoiets dragen dan zo'n felgekleurd Gaastra product.
Ja, en zo'n burberry schoudertasjequote:
zoals het een echte baas betaamt :dquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, en zo'n burberry schoudertasje!
kansloosquote:
quote:
Hier in de buurt heb je zo'n Gaastrawinkel, precíes het type mensen wat daar binnenkomt inderdaadquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
Degelijk en waterdicht, oke, maar mooi uitgevoerd met prachtige kleurenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:42 schreef Verlicht het volgende:
Gaastra-jassen zijn degelijk, mooi uitgevoerd, waterdicht (handig bij het zeilen of tyfusweer) en verkrijgbaar in prachtige kleuren.
Ja hoor, ik heb 2 Gaastra-jassen hier liggen. Al 5 jaar oud, en nog steeds 'quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Degelijk en waterdicht, oke, maar mooi uitgevoerd met prachtige kleuren..
Alles wat hij zei.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:11 schreef shroomer het volgende:
BAH verschrikkelijkl
Altijd dezelfde mensen :
-JA je verschijning doet mensen pijn aan hun ogen.
- JA je straalt Intense burgerlijkheid uit
-NEE, je hebt geen geld je woont in een 2 onder 1 kap.
-NEE, je hebt geen enkele smaak
-NEE je bent niet op een schip
-NEE zeilen is niet stoer en nee echte zeilers dragen geen gaastra.
Sowieso Gaastra, die doelgroep, van die Robert ten Brink gezinnetjes.![]()
Conclusie: Faalstra.
Het is dan ook topspulquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Van die unisex dingen ja![]()
Jitzzzze draagt het ook
Want? Ik heb tijdens het zeilen beide merken aangehad en merk geen verschilquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:41 schreef BBeun het volgende:
Sowieso zijn Gaastra jassen niet goed genoeg voor zeilen.
Als je gaat zeilen draag je HellyHansen, geen gaastra.
Met HH weet je tenminste zeker dat je goed zit
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:57 schreef boskameel het volgende:
Ik vind felrode gaastrajassen best mooi. Vooral met een wortelbroek en bergschoenen.
Gaastra zeilpakken gaan niet zo lang mee, en die van H/H hebben niet zo'n beste pasvorm. Tenminste, dat vindt ik. Het is beide leuk spul voor als je een dagje weg gaat en het droog blijft. Maar zodra je dagen op het water zit en het kan gaan regenen kan je beter iets anders kopen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Want? Ik heb tijdens het zeilen beide merken aangehad en merk geen verschil
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:46 schreef Hetiszover het volgende:
Zie het plebs eens zeiken hier in dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |