Als je dat wilt hebben ben je gewoon een debielquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:59 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
TS maakt zich druk om goederen die hij niet heeft maar eigenlijk wel graag wil hebben
Dat ben ik dan weer wel met je eensquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je dat wilt hebben ben je gewoon een debiel
Ies koeltoer, jeweetsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij loopt zeker altijd in een trui met een kapje?
Da's wel kek, achterop de vuilniswagen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooi idd. Je bent toch geen wegwerker dat je met van die pijnlijk felle kleding moet rondlopen.
Wel een rode Corduroy broek, geen normalequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef Bolter het volgende:
En dan zo'n 'matching' vale rode broek eronder aan! Het ergste zijn die nep-kakkers.
Zoiets heet een hoodiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij loopt zeker altijd in een trui met een kapje?
Dat zijn starters of zoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef afivi het volgende:
Vrouwen met nette kantoorkleding aan, hakjes eronder en dan zo'n jas erover
Zie ze dagelijks
Jij bent er idd wel het type voor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:27 schreef Dimitri_ het volgende:
Gaastra kleren zijn mooi, allemaal jammer dat het merk zo begint te verpauperen omdat nu alle paupers er ook mee beginnen te lopen.
Heb schoenen en een zomerjas van Gaastra idd, maar die draag ik vrij weinig..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:57 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Jij bent er idd wel het type voor.
Ik moet een beetje aan deadliest catch denken...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooi idd. Je bent toch geen wegwerker dat je met van die pijnlijk felle kleding moet rondlopen.
Poster boyquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:29 schreef immortalsean het volgende:
ik heb een zomer- en een winterjas van Gaastra ... is gewoon goed degelijk spul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mag op de grote hoop "Waar maak je je druk om"-topics.Geen referral hier.
't Is toch van de zotte?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:11 schreef Zotheid het volgende:
Gaastra![]()
Helly Hansen![]()
Mensen die "HH" gaan zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |