quote:Dat bedoelde ik niet...in deel 1 stonden verhalen over het van repliek dienen van ontzettend irritante figuren door middel van een briljante opmerking.
Op zaterdag 23 maart 2002 17:06 schreef Passione het volgende:
ik denk eerder dat negeren, of vernederen erger is.. maar ja.
Woordjes als "mongool" "eikel" of weet ik veel...
"Mr. Attlee is a very modest man. But then, he has much to be modest about."
quote:O, op die fiets!
Op zaterdag 23 maart 2002 17:46 schreef SunChaser het volgende:
"Je bent meer een broer voor me"
"Maar hoe gaat het eigenlijk met jou?"
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 17:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben vroeger wel eens zo beledigd, echt een dooddoener. Zeker als jij die ander wel erg leuk vindt
I know. Ik meende het ook hoor.
Vind het eigenlijk moeilijk om dat zo op papier te zetten, ben in de praktijk beter...
Je moet het namelijk per individu anders aanpakken, maar uiteindelijk kun je iedereen door de juiste woorden te gebruiken tot zn knieen brengen.
2) "Heb jij witte ogen, of zijn dat puisten!?"
3) Iemand aankijken en dan "AAAAAAAH! I'm blind!" beginnen te schreeuwen
Niet lief... Ik weet het...
Vrouwen worden boos als je beschuldigd van "vrouw zijn"
Ik bedoel zoiets als..
Tja, dat verbaast me niks, daar ben je vrouw voor he..
quote:Waah rofl ja die opmerking heb ik ook al meerdere keren geoperd.
Op zondag 24 maart 2002 11:08 schreef Angel22 het volgende:
Ik heb een keer of wat ellende met mijn baas gehad.
Hij had namelijk nogal voor de gewoonte om zijn medewerkers voor schut te zetten waar de klanten bij stonden.
Hij begon namelijk terwijl ik achter de kassa zat tegen me tekeer te gaan over iets wat ik verkeerd had gescand.
Dus ik zeg op een normale (nou ja best wel arrogant eigenlijk...) manier tegen hem, nou dan moet je het goedin de computer zetten, daar kan ik nix aan doen.
Begint ie me een partij te schelden, dus ik sta dat eens rustig aan te horen en zeg op een doodkalme manier tegen hem " je mocht er zeker weer niet overheen van je vrouw???"
En toen beende hij met een knalrood hoofd en een bek vol tanden naar het kantoor toe.
Is nooit meer tegen me tekeer gegaan waar de klanten bij stonden.
quote:Heb je zelf nog in gepost slimpie.
Op zondag 24 maart 2002 14:21 schreef Frenkie het volgende:
waar is deel 1
Men gaat naar de search, vult in 'ergste manier om iemand te beledigen', en jahoor, daar staat 'ie!
na een avondje sporten effe met een maat van mij op de hoek van de straat te kletsen. Komt er zo'n chick aan rijden waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb, maar dat drong nooit echt tot haar door. En zei stopte om mee te kletsen, dus ik zei: "rij maar door want dit is jongens praat!". Dat was om 2 redenen, ik had geen zin om met haar te kletsen, en waar we het over hadden ging haar ook echt niks aan. Maar zei bleef eigenwijs staan en vroeg waarom ik zo onaardig tegen haar deed. Nou toen heb ik gewoon verteld dat ik haar zwaar irritant vond enz, maar dat werkte niet, volgens mij snapte ze het niet echt. Toen bleef ze toch nog zeuren enz.. en toen heb ik m'n tong uitgestoken (plllrrrrttt!!!), en blijkbaar was ze hier zo door beledigd dat ze meteen door fietste. Ik was totaal verrast door het effect, enne.. het werkt nog steeds bij haar
.
zo een leuk genoeg verhaaltje?
quote:hallo da's twee jaar geleden
Op zondag 24 maart 2002 14:34 schreef MacBeth het volgende:[..]
Heb je zelf nog in gepost slimpie.
Men gaat naar de search, vult in 'ergste manier om iemand te beledigen', en jahoor, daar staat 'ie!
dat wist ik niet meer.. en de zoekfunctie gebruiken ik wil graag eenm linkje
quote:Het 'De ergste manier om iemand te beledigen-topic'
Op zondag 24 maart 2002 14:49 schreef Frenkie het volgende:[..]
hallo da's twee jaar geleden
Door Frenkie - woensdag 07 juni 2000 11:52dat wist ik niet meer.. en de zoekfunctie gebruiken ik wil graag eenm linkje
Afgelopen donderdag nog, bij ongewenste aanspraak:
"Als ik jou was, zou ik HEEL snel maken dat ik wegkwam! En nu uit mijn ogen!"
quote:* Wieke had stiekem ff gekeken hoe oud je bent :p
Op zondag 24 maart 2002 14:42 schreef tweedz het volgende:
Ik stond (al weer een tijdje geleden),na een avondje sporten effe met een maat van mij op de hoek van de straat te kletsen. Komt er zo'n chick aan rijden waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb, maar dat drong nooit echt tot haar door. En zei stopte om mee te kletsen, dus ik zei: "rij maar door want dit is jongens praat!". Dat was om 2 redenen, ik had geen zin om met haar te kletsen, en waar we het over hadden ging haar ook echt niks aan. Maar zei bleef eigenwijs staan en vroeg waarom ik zo onaardig tegen haar deed. Nou toen heb ik gewoon verteld dat ik haar zwaar irritant vond enz, maar dat werkte niet, volgens mij snapte ze het niet echt. Toen bleef ze toch nog zeuren enz.. en toen heb ik m'n tong uitgestoken
(plllrrrrttt!!!), en blijkbaar was ze hier zo door beledigd dat ze meteen door fietste. Ik was totaal verrast door het effect, enne.. het werkt nog steeds bij haar
.
zo een leuk genoeg verhaaltje?
Ja, zo kan het natuurlijk ook ja
Wat volgens mij ook heel erg irritant kan werken is totaal niet geintresseerd zijn in die ander
Als die ander bijvoorbeeld probeerd ruzie te schoppen, de hele tijd zo gaan van: "mmmh mmmh, euhm ja, ja"
Of juist met ze meegaan als iemand dan zegt, tering wat ben jij dom zeg, gewoon zeggen ja ik ben ook heel erg dom
De meeste mensen willen juist dat je tegen ze ingaat en dan trekken ze het echt slecht als je met ze meegaat in hun mening.
quote:Oja.. misschien effe handig om de leeftijd erbij te zetten...
Op zondag 24 maart 2002 19:13 schreef Wieke het volgende:[..]
* Wieke had stiekem ff gekeken hoe oud je bent :p
Ja, zo kan het natuurlijk ook ja
Wat volgens mij ook heel erg irritant kan werken is totaal niet geintresseerd zijn in die ander
Als die ander bijvoorbeeld probeerd ruzie te schoppen, de hele tijd zo gaan van: "mmmh mmmh, euhm ja, ja"
Of juist met ze meegaan als iemand dan zegt, tering wat ben jij dom zeg, gewoon zeggen ja ik ben ook heel erg dom
De meeste mensen willen juist dat je tegen ze ingaat en dan trekken ze het echt slecht als je met ze meegaat in hun mening.
Toen ze weg was lagen ik en m'n maat echt helemaal dubbel van het lachen! Maar idd, gewoon negeren en af en toe hummen werkte bij haar ook geweldig . Ow wat ben ik soms toch gemeen
-edit- typfoutjes....
Jij bent wel zó lelijk hè. Als onze hond zo lelijk was als jou, zou ik m de kont kaalscheren en achteruit laten lopen.
Als zou je zo hard in brand staan, ik pis er lekker toch niet overheen.
Wat ik jou toewens is diarree in het vliegtuig naar Tasmanie.
Ach Sterf toch zodat ik mijn auto op je graf kan parkeren.
(niet racistisch oid bedoeld.. maar hakt er lekker in )
quote:hmm, dat zou dus echt niet werken bij mij...
Op zondag 24 maart 2002 14:08 schreef klein_lief_heksje het volgende:
Er was een jongen die me altijd pestte, op een gegeven moment hadden we net ruzie gehad. Daarna hoorde ik hem tegen zijn 'vrienden'zeggen dat hij de volgende ochtend naar de dokter moest. Ik reageerde daarop met 'kun je dan meteen een hersentransplantatie aanvragen'. Ook heb ik een keer iets gezegt in de trant van 'Ik reageer uberhaupt ideosycratisch niet op zo'n onconventionele orale uiting van een xenofobische xantippe zoals jij'. Maar uit de hoogte doen werkt meestal wel het best.
Het is trouwens veel irritanter als iemand je iets enthousiast verteld en dat je dan reageerd met oh en een geïrriteerde blik.
quote:Welk brein ?
Op zondag 24 maart 2002 12:34 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het beledigend als ze me dingen tot in detail gaan uitleggen.
Een belediging voor mn brein.
quote:Ach ik denk dat hij het het liever heb dat jij het zegt, dan iemand met een vol verstand .
Op woensdag 10 april 2002 05:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Welk brein ?
IK denk beter dat je het tegen je moeder kan gaan verkondige , want die reageerd nog spontaan
"Zo dat zijn wel uitspraken die ik vaak zeg ."
Of, als een jongen tegen je zegt dat je "net een wijf" bent repliceren met dat hij neteen vent is
Als iemand tegen je zegt dat je een 'vuile flikker' bent repliceren met ík ben geen flikker, jammer he?
Als iemand je een 'klootzak!'' noemt zeg dan 'leuk dat u zich even voorstelt, mijn naam is (je naam)'
Als iemand lachend tegen je zegt dat je het niet verder dan 'straatveger'zult schoppen, tussen mond en lippen door verklaren dat je inderdaad van plan was later part-time straatveger te worden zodat je hem kan helpen met het schoonhouden van zijn huis
Als iemand over je roddelt dat je een homo bent, naar diegene toegaan en zeggen dat je het niet zo leuk vind dat hij denkt da je een homo bent aangezien er dan kans bestaat dat hij 'wat bij je gaat proberen':)
Een belediging moet kort, goed te begrijpen maar toch origineel zijn
zeg.. wat ben jij eigenlikj vreselijk lelijk.
en dan gewoon weglopen.
quote:(Op een dinertje)
Op zaterdag 23 maart 2002 17:26 schreef Gellius het volgende:
Was de dodelijke opmerking van Churchill al gepasseerd? Ik meen dat hij over Attlee (kan dat?) zei;"Mr. Attlee is a very modest man. But then, he has much to be modest about."
Groucho Marx was er ook een ster in:
Vrouw: If you were my husband I'd poison your food
Groucho: Madam, if you were my wife, I'd eat it!
quote:jeah, dit wilde ik net zeggen.
Op zaterdag 23 maart 2002 17:09 schreef -_DaMightyWackO_- het volgende:
Iemand de waarheid vertellen komt nog altijd het hardst aan, of confronteren met zichzelf!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |