abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3589222
Ik zag tot mijn grote spijt dat het eerste deel op slot gedaan was, terwijl er net zulke klassieke anekdotes in stonden.
De gemiddelde onbeschoftheid op Fok! in ogenschouw nemend, denk ik dat er nog wel tientallen klassieke beledigingen onvermeld zijn gebleven. Al kan ik er zelf op het moment even niet een noemen.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_3589278
Blaricumse larie-blaater, fake-ass, pink-champagne punk, zgn 'taal van de straat spreker', gecastreerde voormalige rooie haan, stuk waaiboom, dove mol.
pi_3589376
ik denk eerder dat negeren, of vernederen erger is.. maar ja.
Woordjes als "mongool" "eikel" of weet ik veel...
pi_3589400
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 17:06 schreef Passione het volgende:
ik denk eerder dat negeren, of vernederen erger is.. maar ja.
Woordjes als "mongool" "eikel" of weet ik veel...
Dat bedoelde ik niet...in deel 1 stonden verhalen over het van repliek dienen van ontzettend irritante figuren door middel van een briljante opmerking.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_3589412
Iemand de waarheid vertellen komt nog altijd het hardst aan, of confronteren met zichzelf!!
You may see me, as you want me to see! but don't jugge me for what really i am!
pi_3589435
Ik denk dat je iemand het hardst beledigd als je over zijn familie gaat praten op een hele lompe manier. Ik zou iig niet voor mezelf in staan.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_3589522
oud wijf met prostaat klachten, vulgaire lachzak met tieten, kalkdrol, schijnheilige hostie vreter, geparfumeerde elleboog fascist, manipulerende lafrat, conservatieve trut, 'gooi het in de groep' hyena.
pi_3589596
Was de dodelijke opmerking van Churchill al gepasseerd? Ik meen dat hij over Attlee (kan dat?) zei;

"Mr. Attlee is a very modest man. But then, he has much to be modest about."

pi_3589634
'Het IQ van U zal nouwelijke datgenen zijn wat een cocosnoot aan breincapaciteit heeft'
Free people own guns! Slaves do not!
  Redactie Frontpage zaterdag 23 maart 2002 @ 17:46:24 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3589801
"Je bent meer een broer voor me"
pi_3589831
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 17:46 schreef SunChaser het volgende:
"Je bent meer een broer voor me"
O, op die fiets!

"Maar hoe gaat het eigenlijk met jou?"

Redactie Frontpage zaterdag 23 maart 2002 @ 17:51:10 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3589836
Ik ben vroeger wel eens zo beledigd, echt een dooddoener. Zeker als jij die ander wel erg leuk vindt
pi_3589870
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 17:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben vroeger wel eens zo beledigd, echt een dooddoener. Zeker als jij die ander wel erg leuk vindt

I know. Ik meende het ook hoor.

zaterdag 23 maart 2002 @ 19:19:42 #14
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_3590781
begin over iemand zn moeder/vader
Begin over de kleine dingen die mensen echt beledigen. Iemand op zn kop gaan zeiken dat ie dik ofzoiets is, en dat ook daadwerkelijk is. Of mensen rustig en kalm gaan vertellen dat ze lelijk en verwaand zijn. Of gaan zeggen dat je ze echt haat gewoon omdat ze er zijn en dat ze altijd de domme zeggen.

Vind het eigenlijk moeilijk om dat zo op papier te zetten, ben in de praktijk beter...
Je moet het namelijk per individu anders aanpakken, maar uiteindelijk kun je iedereen door de juiste woorden te gebruiken tot zn knieen brengen.

zaterdag 23 maart 2002 @ 19:22:41 #15
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_3590801
beledigingen?
als er in ergens een knap meisje staat met haar minder knappe vriendin en dan zeggen hey schoonheid, dan reagert dat knappe meisje en danb zeg je: nee jij niet heks, ik bedoelde je vriendin.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_3591148
Gewoon negeren!!!! alleen maar lachen als ze gaan trippen
  zaterdag 23 maart 2002 @ 19:59:07 #17
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3591168
Als ik iemand uit maak voor LOEDER dan meen ik het echt, en dat is dus een belediging??
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_3591187
1) "Als mijn kont er net zo uit zou zien als jou hoofd, zou ik overdag niet durven schijten!"

2) "Heb jij witte ogen, of zijn dat puisten!?"

3) Iemand aankijken en dan "AAAAAAAH! I'm blind!" beginnen te schreeuwen

Niet lief... Ik weet het...

Een decolleté is net als de zon... Je mag er wel naar kijken, maar niet in staren!
  zaterdag 23 maart 2002 @ 20:03:09 #19
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3591214
Mannen trekken het niet als je vrouwenscheldwoorden tegen ze gebruikt!!
Dingen als slet, loeder, hoer en wijf scoren hoog op de irritatiebarometer..

Vrouwen worden boos als je beschuldigd van "vrouw zijn"
Ik bedoel zoiets als..
Tja, dat verbaast me niks, daar ben je vrouw voor he..

-
pi_3595690
Ik heb een keer of wat ellende met mijn baas gehad.
Hij had namelijk nogal voor de gewoonte om zijn medewerkers voor schut te zetten waar de klanten bij stonden.
Hij begon namelijk terwijl ik achter de kassa zat tegen me tekeer te gaan over iets wat ik verkeerd had gescand.
Dus ik zeg op een normale (nou ja best wel arrogant eigenlijk...) manier tegen hem, nou dan moet je het goedin de computer zetten, daar kan ik nix aan doen.
Begint ie me een partij te schelden, dus ik sta dat eens rustig aan te horen en zeg op een doodkalme manier tegen hem " je mocht er zeker weer niet overheen van je vrouw???"
En toen beende hij met een knalrood hoofd en een bek vol tanden naar het kantoor toe.
Is nooit meer tegen me tekeer gegaan waar de klanten bij stonden.
  zondag 24 maart 2002 @ 11:11:12 #21
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_3595696
quote:
Op zondag 24 maart 2002 11:08 schreef Angel22 het volgende:
Ik heb een keer of wat ellende met mijn baas gehad.
Hij had namelijk nogal voor de gewoonte om zijn medewerkers voor schut te zetten waar de klanten bij stonden.
Hij begon namelijk terwijl ik achter de kassa zat tegen me tekeer te gaan over iets wat ik verkeerd had gescand.
Dus ik zeg op een normale (nou ja best wel arrogant eigenlijk...) manier tegen hem, nou dan moet je het goedin de computer zetten, daar kan ik nix aan doen.
Begint ie me een partij te schelden, dus ik sta dat eens rustig aan te horen en zeg op een doodkalme manier tegen hem " je mocht er zeker weer niet overheen van je vrouw???"
En toen beende hij met een knalrood hoofd en een bek vol tanden naar het kantoor toe.
Is nooit meer tegen me tekeer gegaan waar de klanten bij stonden.
Waah rofl ja die opmerking heb ik ook al meerdere keren geoperd.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 24 maart 2002 @ 12:27:37 #22
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_3595974
Lineair! (Paralelloos figuur! ).
Tijdsgeest!
Lambal.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  zondag 24 maart 2002 @ 12:27:54 #23
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_3595976
maar waarom staat dit in R&P?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_3596005
Smos (ontvatsoenlijke vrouw)
Stom stuk Smegma.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zondag 24 maart 2002 @ 12:34:57 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3596020
Ik vind het beledigend als ze me dingen tot in detail gaan uitleggen.
Een belediging voor mn brein.
The truth was in here.
pi_3596620
Er was een jongen die me altijd pestte, op een gegeven moment hadden we net ruzie gehad. Daarna hoorde ik hem tegen zijn 'vrienden'zeggen dat hij de volgende ochtend naar de dokter moest. Ik reageerde daarop met 'kun je dan meteen een hersentransplantatie aanvragen'. Ook heb ik een keer iets gezegt in de trant van 'Ik reageer uberhaupt ideosycratisch niet op zo'n onconventionele orale uiting van een xenofobische xantippe zoals jij'. Maar uit de hoogte doen werkt meestal wel het best.
  zondag 24 maart 2002 @ 14:21:42 #27
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3596692
waar is deel 1
  zondag 24 maart 2002 @ 14:34:45 #28
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_3596811
quote:
Op zondag 24 maart 2002 14:21 schreef Frenkie het volgende:
waar is deel 1
Heb je zelf nog in gepost slimpie.

Men gaat naar de search, vult in 'ergste manier om iemand te beledigen', en jahoor, daar staat 'ie!

Down[br]Under
pi_3596862
Ik stond (al weer een tijdje geleden),

na een avondje sporten effe met een maat van mij op de hoek van de straat te kletsen. Komt er zo'n chick aan rijden waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb, maar dat drong nooit echt tot haar door. En zei stopte om mee te kletsen, dus ik zei: "rij maar door want dit is jongens praat!". Dat was om 2 redenen, ik had geen zin om met haar te kletsen, en waar we het over hadden ging haar ook echt niks aan. Maar zei bleef eigenwijs staan en vroeg waarom ik zo onaardig tegen haar deed. Nou toen heb ik gewoon verteld dat ik haar zwaar irritant vond enz, maar dat werkte niet, volgens mij snapte ze het niet echt. Toen bleef ze toch nog zeuren enz.. en toen heb ik m'n tong uitgestoken (plllrrrrttt!!!), en blijkbaar was ze hier zo door beledigd dat ze meteen door fietste. Ik was totaal verrast door het effect, enne.. het werkt nog steeds bij haar .

zo een leuk genoeg verhaaltje?

zondag 24 maart 2002 @ 14:49:10 #30
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3596903
quote:
Op zondag 24 maart 2002 14:34 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Heb je zelf nog in gepost slimpie.

Men gaat naar de search, vult in 'ergste manier om iemand te beledigen', en jahoor, daar staat 'ie!

hallo da's twee jaar geleden
Door Frenkie - woensdag 07 juni 2000 11:52

dat wist ik niet meer.. en de zoekfunctie gebruiken ik wil graag eenm linkje

pi_3597537
quote:
Op zondag 24 maart 2002 14:49 schreef Frenkie het volgende:

[..]

hallo da's twee jaar geleden
Door Frenkie - woensdag 07 juni 2000 11:52

dat wist ik niet meer.. en de zoekfunctie gebruiken ik wil graag eenm linkje

Het 'De ergste manier om iemand te beledigen-topic'
De ergste manier waarop je ooit beledigd bent.
pi_3597546
Als iemand zijn vriendin laat zien, en als hij vraagt wat je ervan vind zeggen: " Ze heeft zeker een heeeel goed karakter"
pi_3597816
Als je zegt dat vrouwen achter het aanrecht horen en niet achter de pc : VOORBEELD
  zondag 24 maart 2002 @ 19:06:49 #34
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_3599007
heh .

Afgelopen donderdag nog, bij ongewenste aanspraak:

"Als ik jou was, zou ik HEEL snel maken dat ik wegkwam! En nu uit mijn ogen!"

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 24 maart 2002 @ 19:13:58 #35
25458 Wieke
BloW The MinD
pi_3599081
quote:
Op zondag 24 maart 2002 14:42 schreef tweedz het volgende:
Ik stond (al weer een tijdje geleden),

na een avondje sporten effe met een maat van mij op de hoek van de straat te kletsen. Komt er zo'n chick aan rijden waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb, maar dat drong nooit echt tot haar door. En zei stopte om mee te kletsen, dus ik zei: "rij maar door want dit is jongens praat!". Dat was om 2 redenen, ik had geen zin om met haar te kletsen, en waar we het over hadden ging haar ook echt niks aan. Maar zei bleef eigenwijs staan en vroeg waarom ik zo onaardig tegen haar deed. Nou toen heb ik gewoon verteld dat ik haar zwaar irritant vond enz, maar dat werkte niet, volgens mij snapte ze het niet echt. Toen bleef ze toch nog zeuren enz.. en toen heb ik m'n tong uitgestoken (plllrrrrttt!!!), en blijkbaar was ze hier zo door beledigd dat ze meteen door fietste. Ik was totaal verrast door het effect, enne.. het werkt nog steeds bij haar .

zo een leuk genoeg verhaaltje?

* Wieke had stiekem ff gekeken hoe oud je bent :p

Ja, zo kan het natuurlijk ook ja
Wat volgens mij ook heel erg irritant kan werken is totaal niet geintresseerd zijn in die ander
Als die ander bijvoorbeeld probeerd ruzie te schoppen, de hele tijd zo gaan van: "mmmh mmmh, euhm ja, ja"
Of juist met ze meegaan als iemand dan zegt, tering wat ben jij dom zeg, gewoon zeggen ja ik ben ook heel erg dom
De meeste mensen willen juist dat je tegen ze ingaat en dan trekken ze het echt slecht als je met ze meegaat in hun mening.

A friend might well be reckoned the masterpiece of nature
pi_3601947
quote:
Op zondag 24 maart 2002 19:13 schreef Wieke het volgende:

[..]

* Wieke had stiekem ff gekeken hoe oud je bent :p

Ja, zo kan het natuurlijk ook ja
Wat volgens mij ook heel erg irritant kan werken is totaal niet geintresseerd zijn in die ander
Als die ander bijvoorbeeld probeerd ruzie te schoppen, de hele tijd zo gaan van: "mmmh mmmh, euhm ja, ja"
Of juist met ze meegaan als iemand dan zegt, tering wat ben jij dom zeg, gewoon zeggen ja ik ben ook heel erg dom
De meeste mensen willen juist dat je tegen ze ingaat en dan trekken ze het echt slecht als je met ze meegaat in hun mening.

Oja.. misschien effe handig om de leeftijd erbij te zetten... Bij kinderen van 6 jaar ofzo zou in mijn verhaal het een logische reactie zijn geweest.. . Maar nee, ik ben 18, en zij was 16 .

Toen ze weg was lagen ik en m'n maat echt helemaal dubbel van het lachen! Maar idd, gewoon negeren en af en toe hummen werkte bij haar ook geweldig . Ow wat ben ik soms toch gemeen

-edit- typfoutjes....

maandag 8 april 2002 @ 21:03:55 #37
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_3765434
*kick*

Jij bent wel zó lelijk hè. Als onze hond zo lelijk was als jou, zou ik m de kont kaalscheren en achteruit laten lopen.

Als zou je zo hard in brand staan, ik pis er lekker toch niet overheen.

Wat ik jou toewens is diarree in het vliegtuig naar Tasmanie.

Ach Sterf toch zodat ik mijn auto op je graf kan parkeren.

[b]I'm #1 so why try harder[/b]
  maandag 8 april 2002 @ 21:07:07 #38
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_3765484
je vader draagt een theedoek en mag zn huis niet uit....

(niet racistisch oid bedoeld.. maar hakt er lekker in )

[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 8 april 2002 @ 21:38:26 #39
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_3766066
"Je bent net als je schoonmoeder... ook nog niet ontmaagd!"
pi_3766449
als een lelijkerd iets zegt van "is dit te eten/drinken o.i.d." dan zeggen "pas op ... dalijk wordt je lelijk...ow...sorry". Ik heb hiermee wel eens heel leuke reacties gehad
  maandag 8 april 2002 @ 22:41:15 #41
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_3767132
quote:
Op zondag 24 maart 2002 14:08 schreef klein_lief_heksje het volgende:
Er was een jongen die me altijd pestte, op een gegeven moment hadden we net ruzie gehad. Daarna hoorde ik hem tegen zijn 'vrienden'zeggen dat hij de volgende ochtend naar de dokter moest. Ik reageerde daarop met 'kun je dan meteen een hersentransplantatie aanvragen'. Ook heb ik een keer iets gezegt in de trant van 'Ik reageer uberhaupt ideosycratisch niet op zo'n onconventionele orale uiting van een xenofobische xantippe zoals jij'. Maar uit de hoogte doen werkt meestal wel het best.
hmm, dat zou dus echt niet werken bij mij...
Had denk ik harder terug gelachen, en je herhaald in een of ander domstemmetje...

Het is trouwens veel irritanter als iemand je iets enthousiast verteld en dat je dan reageerd met oh en een geïrriteerde blik.

woensdag 10 april 2002 @ 05:41:16 #42
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_3781909
quote:
Op zondag 24 maart 2002 12:34 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het beledigend als ze me dingen tot in detail gaan uitleggen.
Een belediging voor mn brein.
Welk brein ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 1 januari 2003 @ 15:18:10 #43
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_7650711
quote:
Op woensdag 10 april 2002 05:41 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Welk brein ?

Ach ik denk dat hij het het liever heb dat jij het zegt, dan iemand met een vol verstand .

IK denk beter dat je het tegen je moeder kan gaan verkondige , want die reageerd nog spontaan

"Zo dat zijn wel uitspraken die ik vaak zeg ."

"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_7650778
Ergste manier om iemand te beledegen is denk ik wel door een negatief klimaat om hem heen te scheppen, proberen een wig te drijven tussen zijn vrienden en familie enzo. Dus iets negatiefs van hem pakken en dat zwaar overbelichten bij zijn vrienden en familie zodat die een verkeerd beeld van hem krijgen.
  woensdag 1 januari 2003 @ 15:27:26 #45
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_7650800
Als iemand tegen jou zegt dat je naar de plastisch chirurg moet repliceren met iets als "maar dan niet naar die van jou, want die maakt er echt een zooitje van"';)

Of, als een jongen tegen je zegt dat je "net een wijf" bent repliceren met dat hij neteen vent is

Als iemand tegen je zegt dat je een 'vuile flikker' bent repliceren met ík ben geen flikker, jammer he?

Als iemand je een 'klootzak!'' noemt zeg dan 'leuk dat u zich even voorstelt, mijn naam is (je naam)'

Als iemand lachend tegen je zegt dat je het niet verder dan 'straatveger'zult schoppen, tussen mond en lippen door verklaren dat je inderdaad van plan was later part-time straatveger te worden zodat je hem kan helpen met het schoonhouden van zijn huis

Als iemand over je roddelt dat je een homo bent, naar diegene toegaan en zeggen dat je het niet zo leuk vind dat hij denkt da je een homo bent aangezien er dan kans bestaat dat hij 'wat bij je gaat proberen':)

Een belediging moet kort, goed te begrijpen maar toch origineel zijn

woensdag 1 januari 2003 @ 15:53:03 #46
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_7651143
iemand heel rustig uitleggen dat hij/zij zwaar lelijk is werkt altijd. gewoon iets alike:

zeg.. wat ben jij eigenlikj vreselijk lelijk.

en dan gewoon weglopen.

Het leek zo'n goed idee...
  woensdag 1 januari 2003 @ 17:28:37 #47
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7652685
In feite kun je niemand beledigen. Het is alleen altijd dat verdomde ego dat zo snel is aangebrand. Maar die kun je met gemak loskoppelen. Alleen is het jammer dat veel mensen hun ego zo laten prevaleren boven het ego-loze.
  woensdag 1 januari 2003 @ 17:35:39 #48
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7652819
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 17:26 schreef Gellius het volgende:
Was de dodelijke opmerking van Churchill al gepasseerd? Ik meen dat hij over Attlee (kan dat?) zei;

"Mr. Attlee is a very modest man. But then, he has much to be modest about."

(Op een dinertje)
Vrouw naast Churchill: Winston, you're drunk!
Churchill: madam, you're ugly. And I'll be sober tomorrow!

Groucho Marx was er ook een ster in:

Vrouw: If you were my husband I'd poison your food
Groucho: Madam, if you were my wife, I'd eat it!

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_7655861
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 17:09 schreef -_DaMightyWackO_- het volgende:
Iemand de waarheid vertellen komt nog altijd het hardst aan, of confronteren met zichzelf!!
jeah, dit wilde ik net zeggen.
ze zijn dan beledigd, totdat ze er een tijd later goed over nadenken.
leuk om te zien hoe sommige dan met de staart tussen de benen bij je komen om te zeggen dat je toch gelijk had.
pi_7655942
Als ik jou had geweest had ik dus allang m'n polsen doorgesneden he... .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')