Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
* Jojogirl vraagt zich trouwens af of de tijd die er is voor het hebben van sex iets uitmaakt voor de uiteindelijk duur van de relatie
Ik denk zelf van niet
[SEX] doet wonderen, I spose ;-)
quote:Nee, ik moet er zelfs nodig vandoor
Op zondag 24 maart 2002 10:04 schreef Jojogirl het volgende:
Verveel je je een beetje Aernout?
quote:Ik denk ook dat dat weinig hoeft uit te maken. Maar ik ben gewoon benieuwd naar de statistiekjes. Stemmen via zo'n poll gaat anoniem terwijl een gewone reactie toch via je nickname (of kloon) gaat
* Jojogirl vraagt zich trouwens af of de tijd die er is voor het hebben van sex iets uitmaakt voor de uiteindelijk duur van de relatie
Heel vaag, heb een vast ip adres, maar kan dus niet stemmen in deze poll.
Blijkbaar fiks bugje hier ergens in die ip check.
quote:Bwuhahahaha.... Opschepper
Op zondag 24 maart 2002 11:18 schreef GizartFRL het volgende:
6 weken, met mijn huidige vriendin, als je tenminste all the way bedoelt.
Anders gelijk de eerste dag.
quote:6 weken vind ik nog behoorlijk lang hoor..
Op zondag 24 maart 2002 11:36 schreef SPaNKMaSTeR_oF_THe_MiND het volgende:[..]
Bwuhahahaha.... Opschepper
quote:Ik weet wel zeker van niet
Op zondag 24 maart 2002 10:04 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vraagt zich trouwens af of de tijd die er is voor het hebben van sex iets uitmaakt voor de uiteindelijk duur van de relatieIk denk zelf van niet
Maakt geen ene reet uit. Al hangt het er natuurlijk wel vanaf hoe kieskeurig je bent in je (bed)partners(en hoe goed je mensenkennis is).
quote:met mijn vriendin was het ook naar een paar dagen.. (en ik was degene die het in begin afhield.. ) volgende week zijn we een jaar samen duz....
Op zondag 24 maart 2002 13:58 schreef Swatkat het volgende:[..]
Ik weet wel zeker van niet
Ben met mijn huidige vriend diezelfde dag,.. nou ja, het was inmiddels de volgende dag dat we bij hem thuis waren(na middernacht)
We zijn nu al 2 jaar samen waarvan we nu 8 mnd samenwonenMaakt geen ene reet uit. Al hangt het er natuurlijk wel vanaf hoe kieskeurig je bent in je (bed)partners(en hoe goed je mensenkennis is).
Kennelijk word er toch niet zoveel gesext in Nederland.
quote:Nouja, in Nederland wel.. maar hier op FOK niet.. want het grootste gedeelte wat hier op FOK post zit het liefst achter hun pctje.
Op zondag 24 maart 2002 15:52 schreef TumTum het volgende:
Wel grappig dat het grootste deek nog zit te wachten.Kennelijk word er toch niet zoveel gesext in Nederland.
quote:
Op zondag 24 maart 2002 15:56 schreef Afketser het volgende:[..]
Nouja, in Nederland wel.. maar hier op FOK niet.. want het grootste gedeelte wat hier op FOK post zit het liefst achter hun pctje.
Daarom zou ik nooit een vrouw moeten die hier op het FOK post...
quote:Oh dáár zal het aan liggen ja! *Proest*
Op zondag 24 maart 2002 15:56 schreef Afketser het volgende:Daarom zou ik nooit een vrouw moeten die hier op het FOK post...
Ontopic: Ook gelijk de eerste nacht...bepaald geen spijt van gehad!
quote:
Op zondag 24 maart 2002 16:20 schreef Afketser het volgende:
Jullie horen achter het aanrecht.. en niet achter de pc
Stoere sukkeltaal hoor...
quote:idd wat een kneusje
Op zondag 24 maart 2002 16:23 schreef Swatkat het volgende:[..]
Stoere sukkeltaal hoor...
quote:Ah. Dus als jij een leuk meisje tegenkomt vraag je meteen als eerste; "Goh, post jij toevallig ook op Fok?" "Euh jah..?" "DAN MOET IK JOU NIET! Lekker puh!"
Op zondag 24 maart 2002 15:56 schreef Afketser het volgende:[..]
Nouja, in Nederland wel.. maar hier op FOK niet.. want het grootste gedeelte wat hier op FOK post zit het liefst achter hun pctje.
Daarom zou ik nooit een vrouw moeten die hier op het FOK post...
quote:Neejoh, natuurlijk niet. Ik wilde jullie alleen een beetje op FOKken
Op zondag 24 maart 2002 17:35 schreef The_Lizard_Queen het volgende:[..]
Ah. Dus als jij een leuk meisje tegenkomt vraag je meteen als eerste; "Goh, post jij toevallig ook op Fok?" "Euh jah..?" "DAN MOET IK JOU NIET! Lekker puh!"
quote:
Op de poll: kon tot 2002-03-26 worden gestemd. Helaas ligt dat reeds achter ons, dus is deze poll gesloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |