http://www.lucardi.nl/ass(...)t-stay-elegant-gold/Bling met echt stukjes glasquote:Op maandag 3 november 2008 20:30 schreef Maxxieh het volgende:
Maakt niet veel uit lijkt me.. Maar er moet iig geelgoud inzitten, want al haar overige sieraden zijn ook geelgoud namelijk.
Gehard mineraalglas.quote:
Lijkt me lastig om afgebroken stukjes weg te polijsten...geen iedee wat dit kost.quote:Op maandag 3 november 2008 22:01 schreef Robbb het volgende:
[..]
Gehard mineraalglas.
Maar er zijn aan de rand zeg maar stukjes afgebroken. Maar wat kost het polijsten ongeveer? Anders wacht ik er liever eventjes mee.
Gewoon nieuw glaasje in laten zettenquote:Op maandag 3 november 2008 22:01 schreef Robbb het volgende:
[..]
Gehard mineraalglas.
Maar er zijn aan de rand zeg maar stukjes afgebroken. Maar wat kost het polijsten ongeveer? Anders wacht ik er liever eventjes mee.
Beetje jammer dat er zo'n klein uurwerk inzit in vergelijking met de kastquote:Op woensdag 5 november 2008 21:20 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Iemand hier ervaring met het merk Vestal? Ik ben namelijk opzoek naar een nieuw horloge. Ik heb 3 verschillende Oozoo's, maar een beetje afwisseling kan mijn inziens geen kwaad. Vandaar... Onderstaande vind ik erg mooi, kost 390 euro.
[ afbeelding ]
Vestal Watch Plexi PLE001 Sabbath
Specificaties:
Case: Stainless Steel 48mm wide
Band: Stainless Steel linked between leather 30mm wide
Crystal: Solid mineral
Movement: Chronograph
Water resistance: 5ATM / 50 meters
Wrist: Thick
Zeer mooie set. Wel jammer van dat ene horloge met die grote dinges. Die rechts daarvan is wel super! Vraag me af hoeveel je daar voor hebt betaalt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef Zuivere_Koffie het volgende:
Dit is mijn kleine verzameling, streef ernaar ieder jaar een horloge erbij te kopen.
[ link | afbeelding ]
Welke dinges bedoel je precies?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:52 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
Zeer mooie set. Wel jammer van dat ene horloge met die grote dinges. Die rechts daarvan is wel super! Vraag me af hoeveel je daar voor hebt betaalt.
Van de markt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:56 schreef StateOfMind het volgende:
Nou doen ze het wel! Wat voor horloges zijn het?
Zie het als een investering die ik heb gekregen van iemand die opeens veel centjes had te besteden.quote:
Die linker als die echt is kost hij een kapitaal, maar met zo´n ding durf je toch niet te lopenquote:Op maandag 10 november 2008 18:07 schreef Zuivere_Koffie het volgende:
[..]
Zie het als een investering die ik heb gekregen van iemand die opeens veel centjes had te besteden.
De andere horloge's zijn niet bijzonder, Perigaum, Aeromatic en Cronotech.
Ik denk ook niet dat hij echt is eigenlijkquote:Op maandag 10 november 2008 18:49 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Die linker als die echt is kost hij een kapitaal, maar met zo´n ding durf je toch niet te lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |