quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
En dan heb je opeens 3 kinderen
En dan heb je geen geld meer om een nieuwe horloge te kopen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
En dan heb je opeens 3 kinderen
Mijn van der klaauw kocht ik toen m'n oudste al geboren was en mijn vrouw zwanger van de 2e.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:24 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
En dan heb je geen geld meer om een nieuwe horloge te kopen.
Wat een ramp!
Welnee,quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:24 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
En dan heb je geen geld meer om een nieuwe horloge te kopen.
Wat een ramp!
Op DZVL is er iemand die die PP heeft. Hij heeft er 5 in totaal. Bijzonder mooie collectie!quote:Op zondag 23 november 2008 12:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
Welnee,
You never actually own a watch.
You merely look after it for the next generation
[ afbeelding ]
Dat is iets wat ik nooit begrijp, horloges verzamelen.quote:Op zondag 23 november 2008 13:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op DZVL is er iemand die die PP heeft. Hij heeft er 5 in totaal. Bijzonder mooie collectie!
Moah met horloges kan je tenminste nog wat, ik bedoel. die kan je nog aventoe omdoen. Stel dat je postzegels verzamelt. Wat kan je daarmee dan?quote:Op zondag 23 november 2008 13:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik nooit begrijp, horloges verzamelen.
Als ik een halve ton voor een horloge betaal dan zou ik het ook elke dag willen dragen.
Ik zou het echt zonde vinden om een doos met mooie horloges in de kast te hebben liggen.
Goeie keuzequote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Gimmick het volgende:
Momenteel draag ik geen horloge, maar ik zit er steeds meer aan te denken om er een te kopen. Ik geef weinig om horloges of de techniek er achter. Ik wil een mooi, strak en functioneel horloge dat niet pretendeert meer te zijn dan het is. Omdat ik ook niet bij elk outfit een apart horloge wil, moet het dus overal bij passen. Daarnaast heb ik dunne polsjes, dus de kast moet ook niet groot zijn.
Momenteel neig ik naar deze (kast van 35,5 mm):
[ afbeelding ]
Meningen of andere suggesties?
Mooi horloge, mooi uurwerkquote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Gimmick het volgende:
Momenteel draag ik geen horloge, maar ik zit er steeds meer aan te denken om er een te kopen. Ik geef weinig om horloges of de techniek er achter. Ik wil een mooi, strak en functioneel horloge dat niet pretendeert meer te zijn dan het is. Omdat ik ook niet bij elk outfit een apart horloge wil, moet het dus overal bij passen. Daarnaast heb ik dunne polsjes, dus de kast moet ook niet groot zijn.
Momenteel neig ik naar deze (kast van 35,5 mm):
[ afbeelding ]
Meningen of andere suggesties?
Nee. Chinese meuk met een Duitse naam. Maken vooral horloges van 'bekende' merken na. Bovenstaand voorbeeld doet mij meteen aan U-Boat denken...quote:Op maandag 24 november 2008 20:41 schreef SuperAttie het volgende:
Zijn jullie een beetje te spreken over de horloges van het merk Ingersoll?
quote:Op maandag 24 november 2008 21:11 schreef 925 het volgende:
die dingen zijn het toch niet mee? de uboat kloons? de rolex sub's kloons zijn het nu toch hellemaal?
leuk! even lekker voor de recessie inslaanquote:Op maandag 24 november 2008 21:43 schreef Mr.G het volgende:
[..]
![]()
8-12 komt mijn kroontje als het goed is.
Daar ga je toch geen 230 euro aan uitgevenquote:Op maandag 24 november 2008 20:41 schreef SuperAttie het volgende:
Zijn jullie een beetje te spreken over de horloges van het merk Ingersoll?
Ik weet haast zeker dat ik deze binnenkort ga aanschaffen, aangezien het horloge veel indruk op me heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
Ervaringen, anyone?
met dat kettinkje doet het me denken aan Tauchmeister...quote:Op maandag 24 november 2008 21:04 schreef RWN. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee welk horloge dit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |