Fixedquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:29 schreef existenz het volgende:
GoW2 komt inderdaad ook al binnenkort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Ik moet 'm morgen binnenkrijgen, maar ik mag absoluut niks zeggen over het spel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is de 360 tof, maar hoe is het spel?
fable 2 is verstuurd dus ook morgen bij mij in huis . ( tevens ook console shop :p )quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:10 schreef Chocobo het volgende:
Kreeg net een SMS van consoleshop.nl. Goede service. Spel is verstuurd. Morgen is het Fable II dag
Serieus?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:10 schreef -Dries- het volgende:
Far Cry 2 is kut en valt heel erg tegen
Gaat dus de verkoop in.
Leg uit en ondertussen start ik het spel op.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:10 schreef -Dries- het volgende:
Gaat dus de verkoop in.
quote:
quote:Sjongejongejonge zeg, wat een teleurstelling.
Die respawnende guard posts doen de game echt de das om. Net weer voor de derde keer achter elkaar na lang tijden rijden (weer eens een missie waardoor je de hele kaart over moet) weer eens afgemaakt door een willekeurige guardpost die als een bezetene op je gaat inrijden. Onbegrijpelijk van Ubisoft waarom ze dit hebben gedaan. Als de vijanden nou een beetje snel neer gingen, oké, maar nu moet ik gewoon 4 keer in iemand borst schieten wil die dood gaan :s Pff.. hopelijk valt Fallout 3 dan niet tegen.
Denk maar dat ik het spel de verkoop in doe.
Wel erg zonde, want de graphics, en sfeer zijn wel echt helemaal geweldig
ik zag 2 van die buffels anders al GoW2 spelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:27 schreef ijsmeis het volgende:
Goeie OP.
Ik heb de preorder alvast bij de MM gehaald.
Voorpret.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:31 schreef PP. het volgende:
[..]
ik zag 2 van die buffels anders al GoW2 spelen.
Zelf vind ik het spel geweldig,... en ik ga niet dwars door guard posts heen,... ik vermijd ze soms, of pak het taktisch aan. FC2 is niet voor de hardcore FPS fans denk ik. Er is meer geduld en planning nodig. Heb je dat dan speel je een heel ander spel dan anderenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:10 schreef -Dries- het volgende:
Gaat dus de verkoop in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |