Fixedquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:29 schreef existenz het volgende:
GoW2 komt inderdaad ook al binnenkort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Ik moet 'm morgen binnenkrijgen, maar ik mag absoluut niks zeggen over het spel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is de 360 tof, maar hoe is het spel?
fable 2 is verstuurd dus ook morgen bij mij in huis . ( tevens ook console shop :p )quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:10 schreef Chocobo het volgende:
Kreeg net een SMS van consoleshop.nl. Goede service. Spel is verstuurd. Morgen is het Fable II dag
Serieus?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:10 schreef -Dries- het volgende:
Far Cry 2 is kut en valt heel erg tegen
Gaat dus de verkoop in.
Leg uit en ondertussen start ik het spel op.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:10 schreef -Dries- het volgende:
Gaat dus de verkoop in.
quote:
quote:Sjongejongejonge zeg, wat een teleurstelling.
Die respawnende guard posts doen de game echt de das om. Net weer voor de derde keer achter elkaar na lang tijden rijden (weer eens een missie waardoor je de hele kaart over moet) weer eens afgemaakt door een willekeurige guardpost die als een bezetene op je gaat inrijden. Onbegrijpelijk van Ubisoft waarom ze dit hebben gedaan. Als de vijanden nou een beetje snel neer gingen, oké, maar nu moet ik gewoon 4 keer in iemand borst schieten wil die dood gaan :s Pff.. hopelijk valt Fallout 3 dan niet tegen.
Denk maar dat ik het spel de verkoop in doe.
Wel erg zonde, want de graphics, en sfeer zijn wel echt helemaal geweldig
ik zag 2 van die buffels anders al GoW2 spelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:27 schreef ijsmeis het volgende:
Goeie OP.
Ik heb de preorder alvast bij de MM gehaald.
Voorpret.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:31 schreef PP. het volgende:
[..]
ik zag 2 van die buffels anders al GoW2 spelen.
Zelf vind ik het spel geweldig,... en ik ga niet dwars door guard posts heen,... ik vermijd ze soms, of pak het taktisch aan. FC2 is niet voor de hardcore FPS fans denk ik. Er is meer geduld en planning nodig. Heb je dat dan speel je een heel ander spel dan anderenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:10 schreef -Dries- het volgende:
Gaat dus de verkoop in.
Ik denk dat ik Gears 2 langer speel dan hype hoor, aangezien ik deel 1 ook nog speel.quote:
Ik zou toch progressive boven interlaced kiezen zelfquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:41 schreef Khadgar het volgende:
Maakt geen reet uit, wat voor scherm heb je en op welke afstand zit je?
Me tooquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef dronkeykong het volgende:
Wachten totdat Gamehubs me FC2 verstuurd
Proest,... altijd voor Panasonic gaan,..... !quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:22 schreef mini-lellan het volgende:
Yoo, hier in de buurt hebben ze 2 HDtv's in de aanbieding:
HDready Philips LCD-TV 32PFL3312 82 cm. voor 499,- en
FullHD Panasonic LCD-TV TX32LX85 81cm. voor 799,-.
Ik wil nu een tv kopen puur voor de 360 en eventueel televisie als ik een keer de kabel hier fix.
Iik heb een 360 model uit 2006 en dus geen HDMI aansluiting, is er dan verschil tussen de 2 tv's als ik mijn xbox met de standaard HDscartkabel op 720p zet? Qua scherpte etc. Ik zit trouwens 2,85 m van het beeld af.
Ineens,... fuck Gamehubsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:26 schreef Un4 het volgende:
Eerst Fallout 3!! Game van het jaar!
En fuck Gamehubs die een dag na de release van Fable 2 en Far Cry 2 ineens geen UPS zendingen naar NL doen. Die van mij en vele anderen is gisteren gewoon nog mee gegaan met UPS.
Goed man kun je langer wachten zij melden namelijk alles bij ons douane vriendenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:26 schreef Un4 het volgende:
Eerst Fallout 3!! Game van het jaar!
En fuck Gamehubs die een dag na de release van Fable 2 en Far Cry 2 ineens geen UPS zendingen naar NL doen. Die van mij en vele anderen is gisteren gewoon nog mee gegaan met UPS.
Wat is er dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Me tooGelukkig is het bijna 1 december!
Ja, vrij netjes maar doe dat dan een dag eerder.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ineens,... fuck GamehubsVrij gegrond en netjes van ze zou ik zeggen! Ze sturen nu niet via UPS maar ze sturen wel. Ze geven zelfs geld terug aan de UPS upgrade klanten. Erg netjes vind ik zelf. Zij kunnen niks aan deze kansloze actie van de douane doen. Lekker nog even snel geld innen voordat het import bedrag omhoog gaat over een paar maanden. Bah,.........
Ach, deze week Saints Row 2 nog zonder gezeik binnengekregen dus het hoeft niet fout te gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:32 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
Goed man kun je langer wachten zij melden namelijk alles bij ons douane vrienden
Helemaal niet triest! Je moet eigenlijk altijd al betalen maar nu ben je er 9 van de 10 keer aan ontsnapt dat is dan geluk hebben maar nu gaat het gewoon zoals het moet!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:02 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ja, vrij netjes maar doe dat dan een dag eerder.Ben het met je eens over die actie van de Douane, echt te triest voor woorden.
[..]
Nee, dat is gewoon triest. Helemaal omdat per 1 december het bedrag wat je vrij mag invoeren omhoog gaat en ze nu als echte nazi's als een gek alle pakketten aan het controleren zijn die een waarde boven de 22 euro hebben om wat extra geld binnen te trekken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helemaal niet triest! Je moet eigenlijk altijd al betalen maar nu ben je er 9 van de 10 keer aan ontsnapt dat is dan geluk hebben maar nu gaat het gewoon zoals het moet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijkend naar de eerste 4,5 chapter dan ziet deze game eruit als een topper. Als je van (survival) horror houdt lijkt het mij een game die je best kan kopen. ik heb tot nu toe geen spijt van deze aankoop, maar wie weet hebben ze chapter 6 tot 12 wel verziekt. Ik bazeer mij dan ook op de eerste 5 uur gameplay. Alleen de repleyvalue van deze game zal niet zo hoog zijn, want als je er eenmaal doorheen bent dan keren alleen de echte diehards terug, aangezien er geen multiplay is.
En nu ga ik weer gauw verder met het verkennen van die planetenkraker.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Ik werd het wachten zat dus heb het spel maar in de winkels gehaald. Die van Gamehubs verpats ik dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:43 schreef Scarface2004 het volgende:
Cyb, heb je je bestelling bij Gmaehubs voor FC2 gecancelled?
Dan mag je tot ¤ 150,- gratis importerenquote:
Oooohquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan mag je tot ¤ 150,- gratis importeren
Van dvd.nl, blijkbaar heeft gamehubs nogal naief een hele hoop bestellingen gebundeld verzonden vanwege Fable 2. GoW2 zal dus hetzelfde krijgen ben ik bang...quote:Vandaag een telefoontje gehad van UPS omtrent GameHubs. Douane is momenteel de zaak aan het uitzoeken aangezien de juiste waardes niet op de pakketten staan. Wat inhoudt dat alle huidige pakketten (meer dan 100 schijnbaar) minstens enkele dagen op zich laten wachten. Plus het feit dat er waarschijnlijk naheffingen worden verzonden. Dan denk ik zelf weer; moet ik betalen voor iets wat een bedrijf verkeerd heeft gedaan ? Begrijp het probleem wel, alleen niet geheel de logica daarachter.
Ik ben vanmiddag ook gebeld, moet 16 euro bijbetalen en ik moest me order- en betaalbevestiging mailen. Dat heb ik allemaal gedaan, hopen dat ik hem deze week nog binnenkrijg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:27 schreef existenz het volgende:
[..]
Van dvd.nl, blijkbaar heeft gamehubs nogal naief een hele hoop bestellingen gebundeld verzonden vanwege Fable 2. GoW2 zal dus hetzelfde krijgen ben ik bang...
Ik twijfel inderdaad er ook over om GoW2 te cancellen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik ga GoW2 cancellen...heb die samen met EndWar en Banjo & Kazooie onder zo'n UPS verzekering.
Haal GoW2 wel gewoon in de winkel.
Idd. Dat veel mensen dat nog niet snappenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:44 schreef Sala-adin het volgende:
Echt dikke toppers moet je ook niet bestellen via inet. Gewoon op dag van de release naar de winkel gaan en scoren die game.
Daarom bestel ik gow2 ook onlinequote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:44 schreef Sala-adin het volgende:
Echt dikke toppers moet je ook niet bestellen via inet. Gewoon op dag van de release naar de winkel gaan en scoren die game.
waarom niet? Anders moet ik er speciaal voor naar toe rijdenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:44 schreef Sala-adin het volgende:
Gek he? In een maand waarin er minimaal 5 AAA games uitkomen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:59 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Idd. Dat veel mensen dat nog niet snappen
Ze zouden die mensen die de game laten uitlekken een nekschot moeten geven...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
In mijn lijst speelt iemand ook al GOW 2 en die is naar een MP game aan het zoekenTenminst hij zat in 1 of andere lobby!
Hoe kan dit toch allemaal
In Leeuwarden en Groningen heb je voor 188 of 189 de pro pack met die 2 kutspellen en gow1. Goedkoop beginnetje, en dan kan je wel de rest er los bij kopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:21 schreef McNasty het volgende:
Weet iemand een winkel waar ze goeie xbox aanbiedingen hebben? Ik heb 2 weken geleden deze besteld maar ik kreeg gisteren te horen dat ie waarschijnlijk niet meer geleverd kan worden.![]()
Ik wil meteen een 2de controller en een afstandsbediening erbij hebben (en eventueel interessante games) dus dat supersize pack was echt precies wat ik zocht, hij is alleen nergens meer te krijgen. Die pro system bundle is bijna net zo duur en daar zit maar één controller, geen remote en twee kutspellen bij (lego indy en kungfu panda).
Daarover gesproken... [die ene] is nu online.En aan het spelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze zouden die mensen die de game laten uitlekken een nekschot moeten geven...
Of in ieder geval de gemiste inkomsten laten betalen...
Kijken hoeveel hij gedownload is, en dat allemaal verhalen op het huftertje die het gestolen heeft.
Door wie ben je gebeld? Gamehubs?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:35 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag ook gebeld, moet 16 euro bijbetalen en ik moest me order- en betaalbevestiging mailen. Dat heb ik allemaal gedaan, hopen dat ik hem deze week nog binnenkrijg.
heb het even voor je aangepastquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Proest,... altijd voor Samsung gaan,..... !
Dat ligt een beetje te ver uit m'n buurt, ik denk dat ik toch maar gewoon naar de Mediamarkt ga, daar kost ie ook ¤188. Er komt dan alleen nog ¤60 bij voor die controller en remotequote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:20 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
In Leeuwarden en Groningen heb je voor 188 of 189 de pro pack met die 2 kutspellen en gow1. Goedkoop beginnetje, en dan kan je wel de rest er los bij kopen.
Is er offline multiplayer?quote:
Ja bij dat mensen kiezen moet je iets anders doen. Op B ofzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:06 schreef Mirel het volgende:
Ik speel alleen maar Halo 3 online, omdat het andere spel dat ik heb GTA IV is en die vind ik nou niet echt geweldig. Maar vooral omdat ik een rankhoer ben in Halo. Maar soms heb je echt domme mensen online, maar ik ben te lui om de mic te pakken en er iets tegen te zeggen.
Net Team SWAT pistols gedaan op Isolation met onze gehele team van 4 vs 2 van het andere omdat hun teammaten gequit hadden. En we verloren het potje nog ookHet andere team ging telkens campen in de kamertjes, en 2 personen uit onze team moesten zo nodig iedere keer er naartoe haasten om dood te gaan.
Als stoere internetheld dat ik ben wil ik dus een bericht gericht naar meerdere personen sturen! Maar ik snap dat kutsysteem van meerdere personen een bericht sturen blijkbaar niet, want het faalt iedere keer bij het sturen.
Je kiest toch eerst de gamertags, daarna type je het bericht, maar als ik dan op start klik dan kom ik weer in het kiesscherm terecht.Naja
Jij hebt je hype-bril op? Verbluffend mooi is echt overdreven het is gewoon een beetje wat je wel mag verwachten van een spel in 2008. Je hebt soms, vooral in dat beginstuk, wel lage framerate en ze hebben veel ctrl+c/ctrl+v met de omgevingen gedaan. In de schaduw laten ze gewoon kleur weg zodat het zwart-wit lijkt en de sfx en het water zijn gewoon slecht.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb net even een kleine 40 minuten Far Cry gespeeld maar dat is natuurlijk veel te weinig om een indruk te krijgen. Maar wat ik wel in ieder geval kan vertellen is dat het er verbluffend mooi uit ziet. Echt wow.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:38 schreef ach het volgende:
[..]
Jij hebt je hype-bril op? Verbluffend mooi is echt overdreven het is gewoon een beetje wat je wel mag verwachten van een spel in 2008. Je hebt soms, vooral in dat beginstuk, wel lage framerate en ze hebben veel ctrl+c/ctrl+v met de omgevingen gedaan. In de schaduw laten ze gewoon kleur weg zodat het zwart-wit lijkt en de sfx en het water zijn gewoon slecht.
Oh, dan haal ik 'm nietquote:
Haal dan iets als PGR4 of GRID als je een racer wilt (wacht, heeft GRID eigenlijk wel splitscreen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, dan haal ik 'm nietHet leek me wel een aardige titel voor 'erbij' als er vrienden op bezoek komen enzo. Ik heb nu eigenlijk alleen RSV2 en Guitar Hero op de 360 als offline multiplayer games.
Die XBLA-games heb ik ook, net als Scene it, maar Pure was gewoon een mooie aanvulling geweestquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haal dan iets als PGR4 of GRID als je een racer wilt (wacht, heeft GRID eigenlijk wel splitscreen?)
En je hebt natuurlijk scene it, sega superstars tennis zou je nog aan kunnen denken (wie kan de meeste zombies uitschakelen), en XBLA-games als castle crashers, geometry wars en Rocket Riot (is nog niet uit maar komt er aan)
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:38 schreef ach het volgende:
[..]
Jij hebt je hype-bril op? Verbluffend mooi is echt overdreven het is gewoon een beetje wat je wel mag verwachten van een spel in 2008. Je hebt soms, vooral in dat beginstuk, wel lage framerate en ze hebben veel ctrl+c/ctrl+v met de omgevingen gedaan. In de schaduw laten ze gewoon kleur weg zodat het zwart-wit lijkt en de sfx en het water zijn gewoon slecht.
Verwar je de speel-oppervlakte van Viva Pinata 2 nu niet met die van Farcry 2?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Pff ik word een beetje moedeloos van types die een plaat voor hun kop hebben. We praten hier over een spel met een oppervlakte van 50m².
Soul Calibur misschien,.. of Dead or Alive?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:30 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga dus een Xbox kopen, en ik ben opzoek naar een vechtspel.Maar ik zou niet weten welke, hebben jullie suggesties?
Zien er allebei niet zo boeiend uit. Maar ik zag ook net Mortal Kombat vs DC Universe. Die komt tegelijk met GH:WT uit. Ziet er ook niet verkeerd uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Soul Calibur misschien,.. of Dead or Alive?
Wachten tot Street Fighter 4 uit is, begin 2009! Maart ofzo uiterlijk!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:30 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga dus een Xbox kopen, en ik ben opzoek naar een vechtspel.Maar ik zou niet weten welke, hebben jullie suggesties?
Halo3quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:30 schreef super-muffin het volgende:
Oh,.... nou reken maar dat dat spel minder gaat scorenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zien er allebei niet zo boeiend uit. Maar ik zag ook net Mortal Kombat vs DC Universe. Die komt tegelijk met GH:WT uit. Ziet er ook niet verkeerd uit.
Je kan voor FlatOut gaan, weet niet meer 100% zeker dat ie split-screen ondersteunt, maar de partygames maken ENORM veel goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die XBLA-games heb ik ook, net als Scene it, maar Pure was gewoon een mooie aanvulling geweest
Lekkere niet-serieuze racer, beetje als Mario Kart! Zoiets zoek ik voor de 360.
FlaoutOut heb ik veel bij Koei gespeeld nog, maar dat vond ik niet zo leuk. Doe me dan maar Burnout!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je kan voor FlatOut gaan, weet niet meer 100% zeker dat ie split-screen ondersteunt, maar de partygames maken ENORM veel goed
Waarom geen Fifa?quote:
Ik speel ook nog geregeld Burnout Revenge met me zus en d'r vriendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FlaoutOut heb ik veel bij Koei gespeeld nog, maar dat vond ik niet zo leuk. Doe me dan maar Burnout!Laatst daar weer mee verder gegaan en prompt een achievement gescoord
Ik neem aan dat je SF 4 bedoelt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh, MK4 kan me gestolen worden, Mortal Kombat, that's where it's at!
Soul Calibur IVquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:30 schreef super-muffin het volgende:
Een fatality,... maar weet niet van wiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je SF 4 bedoelt?
Maar MK lijkt me idd heel erg tof, de serie lijkt gameplay-wise terug te gaan naar MK 2 en dat is een goed iets.
Vooral alle Fatalities weer uit mijn hoofd leren, kijk ik naar uit.
Welke is dit D, F, B, B, HK ook alweer?Niet googlen!!!!
![]()
PS Waar is Fable het goedkoopst in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |