Hij is verstandig gewordenquote:
Ja, ook dat.quote:
Ik ga vandaag ook verstandig zijn.quote:
Tuurlijk wel, maar ik vond het tijd voor een andere UI.quote:
pics van die chick!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ook dat.
+ chick rijker
Misschien meot ik ook maar eens naar werk gaan, daar ik 12 minuten geleden moest beginnen en nu nog in de mand lig
Oh, de senseo UI is even op vakantie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:44 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik vond het tijd voor een andere UI.
Om toch nog een beetje in de koffiesferen te blijven, heb ik MPG geciteerd in mijn sig.![]()
Volgende maand keert de senseo weer terug.
Pluk ie alllll?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:45 schreef Bravebart het volgende:
Mohhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:45 schreef Bravebart het volgende:
Mohhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, de senseo UI is even op vakantie?
Wel een geschoren muts hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:49 schreef OA het volgende:
[..]
en 15 november keert ie terug, met muts.
Ja! Jij?quote:
Mogguh Refquote:
quote:
Immerquote:
Verzakertquote:
Ja ach, er is toch niks zinnigs te doen op werk vandaag.quote:
Ik moet ook en ik ga ook. Op de bedrijfsplee uiteraardquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:07 schreef eer-ik het volgende:
Ik moet eigenlijk schijten maar heb geen zin.
gewoon er uit trekken. Of Klean Prep nemen, dan hoef je weinig meer te doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:07 schreef eer-ik het volgende:
Ik moet eigenlijk schijten maar heb geen zin.
Betaald kakken ftwquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet ook en ik ga ook. Op de bedrijfsplee uiteraard
Immer. Ik ga ook zo weer.quote:
quote:
je weetzquote:
Niet alleen de vrijdag hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:16 schreef nicomart het volgende:
hm... 2 uur slaap is misschien niet echt voldoende om je vrijdag lekker te starten
Maar dan heb je wel een wet t-shirt contest bijgewoond gisteren!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:16 schreef nicomart het volgende:
hm... 2 uur slaap is misschien niet echt voldoende om je vrijdag lekker te starten
Je bent morgen pas jarig én wij moeten het gebak zelf kopen, dus nog niet gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:20 schreef Yesse het volgende:
Groeten vanaf een vrolijk versierde werkplek![]()
Wij kunnen wel weer verdwijnen hoor!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met dit topic en de mensen hier ook
Kees!!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met dit topic en de mensen hier ook
Jaaaaaaaa maar mag toch wel zeggen dat het hier vrolijk versierd isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:21 schreef OA het volgende:
[..]
Je bent morgen pas jarig én wij moeten het gebak zelf kopen, dus nog niet gefeliciteerd
Gefelciteerd alvastquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:20 schreef Yesse het volgende:
quote:
idd.. het was een girls gone wild army edition en ik hoefde niet te rijdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een wet t-shirt contest bijgewoond gisteren!
Edit: OA, spuit 11....![]()
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa maar mag toch wel zeggen dat het hier vrolijk versierd is
ook van mij alvast gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:20 schreef Yesse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |