Je neemt alles seriues vandaag, maar natuurlijk voel ik me ver veheven boven iedereenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is mij nooit zo opgevallen eigenlijk....
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Je moet werken? WERKEN?! Jij hebt het ook maar makkelijk he! Neem nou mij!! Ik zit hier in onzekerheid of ik wel mag blijven, met een dikke hypotheek onder mijn bips in een economie die nu niet openstaat voor sollicitaties! En zelfs ALS ik maag blijven word ik bedolven onder het werk omdat er 200 andere weggaan!
Nee IK, IK heb het zwaar! Jouw leven is perfect dus je weet niet waar je het over hebt. Je begrijpt me vast niet. NIEMAND begrijpt me!![dolle dwaze drama donderdag]Jij hebt het moelijk? Ik heb het pas moeilijk! Want... want... ik kan de Alfa Mito nog niet betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/dolle dwaze drama donderdag]
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
Mooizo, alle recht heb je!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je neemt alles seriues vandaag, maar natuurlijk voel ik me ver veheven boven iedereen
Ja hoor, en iedereen heeft het recht er op te zeiken en je een vanjankestein te vinden. Maar ga mij niet beschuldigen van dingen die niet waar zijn, want dan word ik pislink (om maar ff in de watersport te blijven).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zullen we het topic maar gewoon vernoemen in Ang3l's ipv van HOMO? Ik bedoel ik mag toch zeker zelf weten wat ik uitkraam op een openbare plek?
Dan vraag ik je wederom om concrete voorbeelden. Maar die kun je niet geven want die zijn er niet. Kom maar, laat maar zien. Jij zegt dat ik het al 2200 topics doe. Laat maar 1 voorbeeld zien dan, dat moet toch wel te doen zijn? Niet?quote:[..]
Dat is jouw zienswijze, ik zie het anders
[..]
Hoe kun jij nou voor ANgel bepalen hoe hij iets ziet? Jezus man, let go!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zullen we het topic maar gewoon vernoemen in Ang3l's ipv van HOMO? Ik bedoel ik mag toch zeker zelf weten wat ik uitkraam op een openbare plek?
[..]
[..]
Dat staat voor morgen op de to-do-listquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
Of zoals ik het zelf plastischer uitdruk, grijp je leven bij de kloten en geef jezelf een trap onder je hol.
Ohh! Ach en wee! Nee IK heb het slechter, want ik zit nu achter het raam en zweet een beetje omdat ik last heb van de zon EN koorts heb!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
[dolle dwaze drama donderdag]Jij hebt het moelijk? Ik heb het pas moeilijk! Want... want... ik kan de Alfa Mito nog niet betalen.[/dolle dwaze drama donderdag]
Van gladde praatjes moet jij het iig niet hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:48 schreef Gellarboy het volgende:
Is het je niet opgevallen dat topmodellen er helemaal niet uitzien zoals Brad Pitt?.
De magere junklook is erg in, tegenwoordig.
(Ja, Dirk... Hoe ga je dit nu weer rechtpraten?)
Ik wil zeker niet zeggen dat je eruit ziet als een junk, maar jij valt weldegelijk onder dit type jongen. Kan dus best!
Waarom zou je dat niet doen? Niemand kijkt ervan op hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
je wilt toch niet zeggen dat jij ook in openbare gelegenheden uitspoelt???
nee, dat doe je thuis. maar als het stront langs je benen loopt. Kan je tenminste douchen... (hahah)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat jij ook in openbare gelegenheden uitspoelt???
Cognitief gehandicapt. Kan die jongen ook niks aan doen. Meten we maar accepteren. En dus ook accepteren dat je voor vanalles wordt uitgemaakt wat niet waar is. Ja, wij begrijpen dat toch niet, dus accepteer het maar gewoon he.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou voor ANgel bepalen hoe hij iets ziet? Jezus man, let go!
Als je maar wel eerst uitspoelt...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Ja hoor, en iedereen heeft het recht er op te zeiken en je een vanjankestein te vinden. Maar ga mij niet beschuldigen van dingen die niet waar zijn, want dan word ik pislink (om maar ff in de watersport te blijven).
Zie post 87en post158 volgens mij spreek je daar wel met enige arrogantie.quote:Dan vraag ik je wederom om concrete voorbeelden. Maar die kun je niet geven want die zijn er niet. Kom maar, laat maar zien. Jij zegt dat ik het al 2200 topics doe. Laat maar 1 voorbeeld zien dan, dat moet toch wel te doen zijn? Niet?
Ik begin het bijna jammer te vinden dat Arthur niet aan anonieme seks doet... De informatie in dit topic is legioquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, dat doe je thuis. maar als het stront langs je benen loopt. Kan je tenminste douchen... (hahah)
Ja, shit. Sorry, ik bedoelde het dus heel aardig maar het kwam er een beetje kut uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:07 schreef PJORourke het volgende:
Van gladde praatjes moet jij het iig niet hebben.
Eindelijk heb je inzicht in mij!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cognitief gehandicapt. Kan die jongen ook niks aan doen. Meten we maar accepteren. En dus ook accepteren dat je voor vanalles wordt uitgemaakt wat niet waar is. Ja, wij begrijpen dat toch niet, dus accepteer het maar gewoon he.
Alsof iemand dat al wel deed...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, dit is zo vele beter dan het libelleforum.
Seriously HIW, op deze manier neemt niemand je meer serieus, zowel letterlijk als figuurlijk.
En dat is dus ook zo. Want zelfs als het niet goed komt, maar jij jezelf vertelt dat dit is hoe het weldegelijk goed is, dan heb je daarmee de werkelijkheid gecreeërd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:11 schreef Burner82 het volgende:
Ik leef naar mijn levensmottoen dat is: Alles komt goed
![]()
Dus alles komt altijd goed
Ik ben niet zo slim dat ik weet wat de 87e en 158e post is, dus quote ze maar ff. Enne.... "volgens mij" en "met enige arrogantie" is wel iets anders dan "Jij vindt jezelf veerheven boven de rest!!!"quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:10 schreef hierissieweer het volgende:
Zie post 87en post158 volgens mij spreek je daar wel met enige arrogantie.
Over arrogante houding gesproken. Flikker toch op zeg. Jankwijf.quote:Maar ik ben nu klaar met deze discussie, mocht je er problemen aan over houden, dan wil ik er wel met je over praten.
Boo fucking hoo.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Alsof iemand dat al wel deed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |