Nou, dat is een beetje het enge van The Secret. Daarin staat bijvoorbeeld ook dat mensen die omkwamen in de holocaust dat over zichzelf hebben afgeroepen. En dat zoiets voorbij de uitgever gekomen is vind ik ON-GE-LO-FE-LIJK.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:06 schreef mike_hunt het volgende:
Dus als de kinderen in Zuid-Afrika ook the Secret lezen dan komt het toch nog goed daar?
Het gaat er niet om wie er een slechter leven heeft gehadm, het gaat er om hoe je er zelf mee omgaat. Zoals ook GB zegt. Je kan wel gaan zitten zeiken, klagen, zeuren, huilen dat je geen relatie kan krijgen, dat God je een leven zonder liefde geeft, dat alles o o O zo zwaar is... maar daar wordt niemand leuker van. Neerwaartse spiraal als je't mij vraagt. Niemand houdt van zanikers en van vanjankesteins.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee want jij hebt een slechter leven gehad zeker?
En dat slaat al hele-MAAL nergens op.quote:(altijd de overtreffende trap willen hebben niet?)
Aaaaargh, dat zegt hij echt HELEMAAL niet. Heb je wel GELEZEN waar je op reageerde?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:10 schreef hierissieweer het volgende:
Nee want jij hebt een slechter leven gehad zeker? (altijd de overtreffende trap willen hebben niet?)
Ik gebruikte het als voorbeeld omdat er vandaag al 2x iets gezegd werd dat ik geen prroblemen zo hebbeen, namelijk dat ik of het niet zal begrijpen omdat ik 't niet zwaar heb of dat mijn leven o zo perfect is.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh is dit het uurtje waarin we allemaal even opsommen hoe verschrikkelijk we het hebben en wat voor rotjeugd we hebben gehad?
Cognitief gehandicapt (of ind e volksmond gewoon oliedom) denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Aaaaargh, dat zegt hij echt HELEMAAL niet. Heb je wel GELEZEN waar je op reageerde?
Ik probeerde het een beetje op te vrolijken hier, maar dat lukt niet. Dan ga ik maar vandoor, ik moet werken. ajuuuuuuquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh is dit het uurtje waarin we allemaal even opsommen hoe verschrikkelijk we het hebben en wat voor rotjeugd we hebben gehad?
Je moet werken? WERKEN?! Jij hebt het ook maar makkelijk he! Neem nou mij!! Ik zit hier in onzekerheid of ik wel mag blijven, met een dikke hypotheek onder mijn bips in een economie die nu niet openstaat voor sollicitaties! En zelfs ALS ik maag blijven word ik bedolven onder het werk omdat er 200 andere weggaan!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik probeerde het een beetje op te vrolijken hier, maar dat lukt niet. Dan ga ik maar vandoor, ik moet werken. ajuuuuuu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat snapte ik wel hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gebruikte het als voorbeeld omdat er vandaag al 2x iets gezegd werd dat ik geen prroblemen zo hebbeen, namelijk dat ik of het niet zal begrijpen omdat ik 't niet zwaar heb of dat mijn leven o zo perfect is.
Maar als je zeikt dan kan het niet zonder rochelenquote:Wat een bull zeg. Ik zeik alleen niet zo veel!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet werken? WERKEN?! Jij hebt het ook maar makkelijk he! Neem nou mij!! Ik zit hier in onzekerheid of ik wel mag blijven, met een dikke hypotheek onder mijn bips in een economie die nu niet openstaat voor sollicitaties! En zelfs ALS ik maag blijven word ik bedolven onder het werk omdat er 200 andere weggaan!
Nee IK, IK heb het zwaar! Jouw leven is perfect dus je weet niet waar je het over hebt. Je begrijpt me vast niet. NIEMAND begrijpt me!!hihi, ik had het gelukkig na 1 regel al wel door. Maar Pardon! mijn leven is niet perfect! Ik probeer er alleen het beste uit te halen en niet teveel naar het negatieve te kijken! Dat was mijn wijze, korte les. Nu ga ik echt weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
haha kan ik ook gaan doen, but i won'tquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zo simpel wou ik het nou ook weer niet noemen, want ik kan nog zo hard zeggen " Ik word een fantastisch supermodel!" ... toch denk ik dat me dat niet gata lukkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:19 schreef Gellarboy het volgende:
Echt, HIW, het enige (enige!!!) wat je hoeft te doen is tegen jezelf zeggen: "Ik krijg een fantastisch liefdesleven". En zodra je daar zelf van overtuigd bent dan ga je je eigen werkelijkheid daarnaar creeëren. Stel je voor dat je tegen jezelf zegt: "Ik word succesvol fotograaf." Dan gaat dat dusdanig in je systeem zitten dat je daar vanzelf naar gaat handelen. Dat is het hele idee.
Het is ZO simpel, maar het lijkt erop dat jij wel lekker zit in je dekentje van zelfmedelijden.
Tuurlijk wel, want op het moment dat jij er heilig van overtuigd bent dat je een supermodel moet en zal worden, dan ga je vanzelf alles in het werk stellen om dat te bereiken. Sellery eten, 15 uur per dag sporten, gezichtscremepjes smeren, je netwerk in die richting uitbreiden, kennis opdoen. Op het moment dat jij tegen jezelf zegt 'dit gaat lukken', dan ga je automatisch stappen ondernemen om je doel te bereiken. Maar dan moet je het dus wel écht geloven. Geen half werk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou zo simpel wou ik het nou ook weer niet noemen, want ik kan nog zo hard zeggen " Ik word een fantastisch supermodel!" ... toch denk ik dat me dat niet gata lukkenJe instelling is een groot deel van de weg, maar niet alles natuurlijk
Tuurlijk, en zwelgen is ook helemaal toegestaan hoor. Maar het schop-onder-je-hol moment is in dit geval volgens mij wel bereikt inmiddels.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar zo'n dekentje van zelfmedelijden is soms best lekker
[..]
Je moet werken? WERKEN?! Jij hebt het ook maar makkelijk he! Neem nou mij!! Ik zit hier in onzekerheid of ik wel mag blijven, met een dikke hypotheek onder mijn bips in een economie die nu niet openstaat voor sollicitaties! En zelfs ALS ik maag blijven word ik bedolven onder het werk omdat er 200 andere weggaan!
Nee IK, IK heb het zwaar! Jouw leven is perfect dus je weet niet waar je het over hebt. Je begrijpt me vast niet. NIEMAND begrijpt me!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boerderij is toch van jou? Groot. I'm jealousDat doe je goed, bitch.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Ik heb heel veel geprobeert en te geloven, maar op een gegeven moment komt er een punt dat er niets meer te proberen of te geloven is. Dan kun je beter gaan accepteren dat er niet iets voor je weggelegd is. Jij ziet het als een neerwaartse spiraal, ik zie het als een acceptatie van de feiten....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie er een slechter leven heeft gehadm, het gaat er om hoe je er zelf mee omgaat. Zoals ook GB zegt. Je kan wel gaan zitten zeiken, klagen, zeuren, huilen dat je geen relatie kan krijgen, dat God je een leven zonder liefde geeft, dat alles o o O zo zwaar is... maar daar wordt niemand leuker van. Neerwaartse spiraal als je't mij vraagt. Niemand houdt van zanikers en van vanjankesteins.
IK wil ook een slecht leven, kan ik ook zeikenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gebruikte het als voorbeeld omdat er vandaag al 2x iets gezegd werd dat ik geen prroblemen zo hebbeen, namelijk dat ik of het niet zal begrijpen omdat ik 't niet zwaar heb of dat mijn leven o zo perfect is.
Wat een bull zeg. Ik zeik alleen niet zo veel!
Dat is dus exact het omgekeerde en dat werkt net zo effectief. Daar ben je zelf het wandelende bewijs van.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:36 schreef hierissieweer het volgende:
Dan kun je beter gaan accepteren dat er niet iets voor je weggelegd is.
Dat is toch algemeen bekend en geaccepteerd feit?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cognitief gehandicapt (of ind e volksmond gewoon oliedom) denk ik.
[..]
Nee IK, IK heb het zwaar! Jouw leven is perfect dus je weet niet waar je het over hebt. Je begrijpt me vast niet. NIEMAND begrijpt me!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien jij jezelf ver verheven boven sommigen anderen voel zal ik niet reageren op je spoiler."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
Dat is wat ik bedoel, van sommige dingen moet je nou eenmaal accepteren dat het er niet in gaat zitten voor je...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo simpel wou ik het nou ook weer niet noemen, want ik kan nog zo hard zeggen " Ik word een fantastisch supermodel!" ... toch denk ik dat me dat niet gata lukkenJe instelling is een groot deel van de weg, maar niet alles natuurlijk
Zeg ik kan nog zoveel op m'n kop smeren en trainen, ik word nooit een Brad Piitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want op het moment dat jij er heilig van overtuigd bent dat je een supermodel moet en zal worden, dan ga je vanzelf alles in het werk stellen om dat te bereiken. Sellery eten, 15 uur per dag sporten, gezichtscremepjes smeren, je netwerk in die richting uitbreiden, kennis opdoen. Op het moment dat jij tegen jezelf zegt 'dit gaat lukken', dan ga je automatisch stappen ondernemen om je doel te bereiken. Maar dan moet je het dus wel écht geloven. Geen half werk.
Jullie zijn lekker op dreef vandaag!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Aangezien jij jezelf ver verheven boven sommigen anderen voel zal ik niet reageren op je spoiler.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat is dus exact het omgekeerde en dat werkt net zo effectief. Daar ben je zelf het wandelende bewijs van.
En waarop baseer je dat nou weer? Ik snap dat je denkt dat ik bocven je sta aangezien jij vindt dat je onderaan behoort met je zelfmedelijden, maar ik vind mezelf echt niet beter dan anderen hoor. JIJ bent degene die denkt dat ik andermans problemen niet zou kunnen begrijpen, TMM is degene die mijn leven perfect noemt. Niet ik. Ik weet wel beter (en ja, dat klonk verheven ja).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Aangezien jij jezelf ver verheven boven sommigen anderen voel zal ik niet reageren op je spoiler.
Nee, ik accepteer geen domheid. Hooguit een niveauverschil. Dom is gewoon niet willen, een nieveauverschil is niet kunnen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend en geaccepteerd feit?
Volgens mij heb jij toch een aantal uitspraken gedaan waarin jij jezelf veel belangrijker, beter etc. vond dan anderen....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En waarop baseer je dat nou weer? Ik snap dat je denkt dat ik bocven je sta aangezien jij vindt dat je onderaan behoort met je zelfmedelijden, maar ik vind mezelf echt niet beter dan anderen hoor. JIJ bent degene die denkt dat ik andermans problemen niet zou kunnen begrijpen, TMM is degene die mijn leven perfect noemt. Niet ik. Ik weet wel beter (en ja, dat klonk verheven ja).
Ga mijn geen dingen in m'n schoenen schuiven die daar absoluut niet passen.
Dan wil ik nu graag quotes zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij toch een aantal uitspraken gedaan waarin jij jezelf veel belangrijker, beter etc. vond dan anderen....
Ik kan het niet en willen misschien ook wel niet, omdat ik simpelweg niet weet hoe. Maar feit blijft dat ik gewoon dom ben en daar heb jij gewoon geen reet over te vinden, maar gewoon te accepteren!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik accepteer geen domheid. Hooguit een niveauverschil. Dom is gewoon niet willen, een nieveauverschil is niet kunnen.
Is het je niet opgevallen dat topmodellen er helemaal niet uitzien zoals Brad Pitt?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Zeg ik kan nog zoveel op m'n kop smeren en trainen, ik word nooit een Brad PiitIk geeloof veel in de kracht van verbeelding en instelling, maar realisme is ook een kunst he
You haven't seen anything yetquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker op dreef vandaag!
lees alle 2202 topics maar eens door, je zult vast genoeg bewijs materiaal tegen komen.quote:
Hoest eigenlijk met Zakje tegenwoordig?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Is het je niet opgevallen dat topmodellen er helemaal niet uitzien zoals Brad Pitt?.
De magere junklook is erg in, tegenwoordig.
(Ja, Dirk... Hoe ga je dit nu weer rechtpraten?)
Ik wil zeker niet zeggen dat je eruit ziet als een junk, maar jij valt weldegelijk onder dit type jongen. Kan dus best!
o echt? Is het hier weleens tot een bitchfight gekomen?quote:
Volgens mij staat dit topic erom bekent...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o echt? Is het hier weleens tot een bitchfight gekomen?
Jij hebt niet te bepalen wat ik accepteer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik kan het niet en willen misschien ook wel niet, omdat ik simpelweg niet weet hoe. Maar feit blijft dat ik gewoon dom ben en daar heb jij gewoon geen reet over te vinden, maar gewoon te accepteren!
Welk zakje? Hema zakje?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:49 schreef hierissieweer het volgende:
Hoest eigenlijk met Zakje tegenwoordig?
MIsschien verwar je hem met mij hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij toch een aantal uitspraken gedaan waarin jij jezelf veel belangrijker, beter etc. vond dan anderen....
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
lees alle 2202 topics maar eens door, je zult vast genoeg bewijs materiaal tegen komen.
En ik weet een goed voorbeeld, maar heb daar over afgesproken die niet meer te gebruiken. Dus doe ik dan ook niet.
je wilt toch niet zeggen dat jij ook in openbare gelegenheden uitspoelt???quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah kom wel in die tenten, maar niet de darkrooms. Wel Thermos etc. waar je ook kan douchen (ja, daar gaan we weer...en uitspoelen)
Ik ben geen leernicht in de zin van kleding. Maar ben wel zo sleazy
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SNAP ik dat God wil dat je alleen blijft zeg.
Is mij nooit zo opgevallen eigenlijk....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
MIsschien verwar je hem met mij hahaha
Als dat dan zo is, en jij accepteert dat (aangezien je mij ook dwingt het te accepteren) dan leg je er bij neer en zeik er niet bij ieder hondsgezeik overquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]je hebt het eindelijk door!
Maar goed, om verder te reageren:
Ik ben dom, nutteloos en inhoudsloos en zo zijt het geschiedde.
nee, dat is niet zo nee.quote:En is het dan niet zo dat je een antipathie hebt tegen dikke mensen?
nee, dat is niet zo nee.quote:En is het dan niet dat jij je zelf beter vind als een ander?
Zullen we het topic maar gewoon vernoemen in Ang3l's ipv van HOMO? Ik bedoel ik mag toch zeker zelf weten wat ik uitkraam op een openbare plek?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:58 schreef Ang3l het volgende:
Als dat dan zo is, en jij accepteert dat (aangezien je mij ook dwingt het te accepteren) dan leg je er bij neer en zeik er niet bij ieder hondsgezeik over
Dat is jouw zienswijze, ik zie het andersquote:nee, dat is niet zo nee.
Dat is jouw zienswijze, ik zie het andersquote:nee, dat is niet zo nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |