quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
en als je nlou geen tijd hebt om van een ander te houden?
Mischien wil ik wel gewoon alleen afentoe eens flink rauw geneukt worden, en thats it?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
het laatste wat ik er hier over zeg is:
de reden waarom ik de brief heb geschreven is omdat het artikel mij aansprak in wat mij overkomen is, dat heb ik ook in die brief geschreven.
Er is een school waarvan ik ervaren heb dat het daar schort aan bepaalde dingen, ik wil daar iets aan doen, dus schrijf ik een brief.
Natuurlijk ga ik hier op lokaal niveau ook iets aan proberen te doen.
Goed, ik was erg emotioneel vanmorgen, maar gegeven de omstandigheden is dat logisch.
Misschien had ik niet meteen moeten reageren en het laten bezinken, maar het zat hoog.
En daarmee sluit ik mijn stukje af, wat er tussen Ang3l en mij speelt behandelen we verder prive.
Ja je hebt wel een beetje gelijk. Ik vind vind het zo verdomde moeilijk allemaal. Het idee dat nooit iemand wat in je zal zien, nooit geliefd te zullen zijn. Nooit iemand die in mijn leven een speciaal plekje zal hebben, of ik in de zijne. Het maakt mij erg verdrietig en voel me alleen en nutteloos. Maar goed dat begrijp jij toch niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tempo bedoelde ik, niet teemp als in inleenkracht
Wat ik wilde zeggen is dat je dezelfde cyclus maakt. Jij in een paar maanden, hij iedere 5 minuten
Maar serieus, denk wel dat je een schatje bent.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:34 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat je me leuk moest vinden
Jezus zeg, neem lekker een handvol pillen ofzo, als het toch niks meer wordt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:31 schreef hierissieweer het volgende:
Ja je hebt wel een beetje gelijk. Ik vind vind het zo verdomde moeilijk allemaal. Het idee dat nooit iemand wat in je zal zien, nooit geliefd te zullen zijn. Nooit iemand die in mijn leven een speciaal plekje zal hebben, of ik in de zijne. Het maakt mij erg verdrietig en voel me alleen en nutteloos. Maar goed dat begrijp jij toch niet.
Nee, ik heb genoeg andere dingen die mij vreugde geven in mijn leven. Maar goed ook jij zult niet begrijpen wat ik voelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jezus zeg, neem lekker een handvol pillen ofzo, als het toch niks meer wordt.
HOU! OP! MET! DAT! GEZWELG!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jezus zeg, neem lekker een handvol pillen ofzo, als het toch niks meer wordt.
HOU! OP! MET! DAT! GEZWELG!
Joh, probeer alsjeblieft niet weten wat ik denk of voel, want je hebt geen idee hoe mijn leven ooit in elkaar stak. Het enige wat ik weet is dat je ZELF in de hand hebt hoe je leven verloopt (en dus ook je liefdesleven).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:36 schreef hierissieweer het volgende:
Maar goed ook jij zult niet begrijpen wat ik voel
Hihiquote:
aaa de Moderatorquote:
Hier, het enige wat je nog hoeft te doen is je portemonnee te trekken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:41 schreef Gellarboy het volgende:
"De Creatiespiraal" van Marinus Knoope
Welnee, ik ben moderator in in het Fotografiegedeelte en ik "mag" niet modereren buiten mijn forum (tenzij het echt de policy overschrijdt enzo, uitzonderingen op de regel).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaa de Moderator
Speel jij voor scheidsrechter?
quote:
Naaktmodel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:47 schreef Gellarboy het volgende:
Wat heb jij precies met fotografie, Erik? Ben je fotograaf?
Fotograaf, fotograaf... ik fotografeer. En ik manipuleer (foto's). Hobby (passie?). Uitlaatklep, realisering van beelden in mijn hoofd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:47 schreef Gellarboy het volgende:
Wat heb jij precies met fotografie, Erik? Ben je fotograaf?
Tof, Tomasso, had ik niet van je gedacht.quote:
Die iemand was ikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Joh, probeer alsjeblieft niet weten wat ik denk of voel, want je hebt geen idee hoe mijn leven ooit in elkaar stak. Het enige wat ik weet is dat je ZELF in de hand hebt hoe je leven verloopt (en dus ook je liefdesleven).
In het vorige topic las ik dat iemand The Secret besteld heeft. Prima boek op zich, alleen er staat weinig nieuws in. Wat mij er met name aan irriteerde was dat het geschreven was als een sprookjesboek en dat deed afbraak aan de inhoud. Jij zou eigenlijk eens "De Creatiespiraal" van Marinus Knoope moeten lezen. Da's in de basis exact hetzelfde boek, maar dan veel klinischer geschreven. Echt, je zou er de kwaliteit van je eigen leven ZO ontzettend mee verbeteren.
Ik ben te boekenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof, Tomasso, had ik niet van je gedacht.
Je hoeft 't niet uit te leggen, je moet het aanpakken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:50 schreef hierissieweer het volgende:
Misschien bied dit een uitleg voor jullie.
Dan moet je vooral op jezelf gaan inpraten dat het ook nooit zal gebeuren, want dat helpt namelijkquote:[b]Op donderdag 23 oktober 2008 15:50
Ik ben ook niet meer in staat om iemand toe te laten in mijn leven, gewoonweg omdat ik niet weet hoe ik er mee moet omgaan, ik ben er niet toe in staat. Maar het basis gevoel dat iemand mij wel lief hebt en potentieel in mij ziet blijft, ik hunker er na om het tekort in mijn jeugd te compenseren.
En wat fotografeer je dan precies?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Fotograaf, fotograaf... ik fotografeer. En ik manipuleer (foto's). Hobby (passie?). Uitlaatklep, realisering van beelden in mijn hoofd.
Het zou een te stom garpje zijn als ik nu zeg "mij" he?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En wat fotografeer je dan precies?
Ja, nou begrijp ik het! You've been dealt the wrong handquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:50 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb gewoon geen leuke jeugd gehad, op mijn 8ste overleed mijn vader (wat overigens een goede vader was, veel agressie en nog eer wat ik hier niet kwijt wil) Mijn zussen waren al op hun 15de het huis uit omdat het niet goed ging en heb ik (wij) lange tijd geen contact mee gehad). Mijn beide broers hebben ernstige ziektebeelden (schizofreen en autistisch) Mijn moeder is niet een van de slimste mensen in de wereld, maar heeft het voor mijn 2 broers het beste van proberen te maken. Daardoor ben ik wat te kort gekomen in aandacht. Daarbij heb ik mijn moeder ook veel moeten ondersteunen (wat ik nog steeds doe) Ik ben zeg maar vroeg volwassen geworden en sta zowat mijn hele leven alleen ervoor. Ik heb heel veel dingen alleen moeten dealen, omdat er gewoon niemand achter mij stond om mij te steunen. Ik ben ook niet meer in staat om iemand toe te laten in mijn leven, gewoonweg omdat ik niet weet hoe ik er mee moet omgaan, ik ben er niet toe in staat. Maar het basis gevoel dat iemand mij wel lief hebt en potentieel in mij ziet blijft, ik hunker er na om het tekort in mijn jeugd te compenseren. Daarnaast zal dit ook nooit genoeg zijn, omdat er een gat zit dat niet te dichten is, het is een gat van vroeger en dat kan niet gedicht worden, het is te ver terug.
En cognitief weet ik heel veel dingen uit te leggen, maar gevoelsmatig komt het er niet van. En het is absoluut niet dat ik mij zielig vind, want dat vind ik mij echt niet. maar het gevoel van ontbrekende liefde, onvoorwaardelijke liefde blijft. En dat heeft effect op mijn gevoelsleven.
Misschien bied dit een uitleg voor jullie.
Pardon? Zelfde reactie op het "We kunnen niet allemaal zo perfect zijn als jij" van eerder. Alsof ik geen problemen heb? Alsof ik niets te zeiken heb? Alsof bij mij alles goed gaat? Ik ben al fucking 3 jaar single, kan geen relatie of crush langer dan een maand vasthouden, heb een beste vriendin die weer in de scan kan omdat ze waarschijnlijk weer een tumor heeft (na een jaar tobben met de vorigee), heb een vader die nog steeds niet accepteert dat ik homo ben waardoor de relatie meet mijn familiee nou niet echt optimaal te noemen is, ik hoor volgende week welke 200 banen er hier weggaan en of ik er bij zit, ik ben ziek zwak en misselijk maar heb geen tijd om ziek te zijn vanwege deadlines en als ik straks thuiskom zit ik net zo goed alleen!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:31 schreef hierissieweer het volgende:
Maar goed dat begrijp jij toch niet.
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:56 schreef Tomasso het volgende:
Dan moet je vooral op jezelf gaan inpraten dat het ook nooit zal gebeuren, want dat helpt namelijk
Mezelfquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En wat fotografeer je dan precies?
O, dacht dat ie moderator van hier was. Alles in de gaten houden of we niet te grof worden. hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:44 schreef Gellarboy het volgende:
Haha, Mike blijft Erik maar zien als "dé moderator".
Ik vin neit zosnel iets een stom grapie hoor tomato dus ik zou zege kom maardoor whehehequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:58 schreef Tomasso het volgende:
Het zou een te stom garpje zijn als ik nu zeg "mij" he?
Maak eens werk van Rein!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:02 schreef Ang3l het volgende:
straks thuiskom zit ik net zo goed alleen!
Dus het is niet je beroep?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Mezelf. En voorwerpen en soms andere mensen of landschappen.
Dus als de kinderen in Zuid-Afrika ook the Secret lezen dan komt het toch nog goed daar?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Klein, stom voorbeeld. Als ik een slechte dag heb en ik klaag tegen mezelf ('wat een kutdag', wat een kutweer','geen zin om te werken', etc.) dan glimlach ik en dan denk ik 'het is een heerlijke dag'. Daar ben ik het dus eigenlijk niet mee eens, want ik vind het dus een kutdag, maar enkel door te glimlachen en te denken dat het een lekkere dag is, wordt het dat ook. Dat komt omdat jij zelf je eigen werkelijkheid creeërt. Hij ontstaat pas, nadat je 'm zelf vormgeeft. Dat klinkt misschien wat zweverig, maar eigenlijk is het dat niet. Als jij tegen jezelf zegt dat het lekker weer is, dan is het ook.
Maar goed, ga The Secret maar lezen. Daarin leggen ze het helderder uit dan ik, ondanks dat het gelardeerd is met sprookjeswaanzin.
Daar hebben we Yvonne voor. Ondanks dat ze een uitstekende dranken kennis heeft, is het een feeks...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, dacht dat ie moderator van hier was. Alles in de gaten houden of we niet te grof worden. haha
Who hasn't? Ieder heeft op z'n eigen niveau en volgens zijn eigen maatstaven, beleveingswereld en referentiekader wel problemen. Dat maakt RELATIEF gezien het een prrobleem niet groter dan de ander, en dus ook het recht tot zeiken niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, nou begrijp ik het! You've been dealt the wrong hand
Werk moet van beide komen en niet eens als werk voelen.quote:
Nee want jij hebt een slechter leven gehad zeker? (altijd de overtreffende trap willen hebben niet?)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Who hasn't? Ieder heeft op z'n eigen niveau en volgens zijn eigen maatstaven, beleveingswereld en referentiekader wel problemen. Dat maakt RELATIEF gezien het een prrobleem niet groter dan de ander, en dus ook het recht tot zeiken niet.
Natuurlijk is een overleden vader erger dan een bad hair day, maar je snapt vast wel wat ik bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |