o.k. ja, die van site. die heb ik gekregen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Topic was vol en je hebt minstens twee keer de link gekregen, luier flikker. Het staat op de homepage nota bene, plus de omslag.
En ik doe niet aan anale seks.
Poor Bradquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Topic was vol en je hebt minstens twee keer de link gekregen, luier flikker. Het staat op de homepage nota bene, plus de omslag.
En ik doe niet aan anale seks.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
*incasseert de tik en geeft een kus terug*
Ik vind hem niet goddelijk, en het is niet mijn type, maar hij ziet er wel knuffelbaar uitquote:Vind het gewoon een lelijk ding maar jij mag iets anders vinden![]()
Nou die valt wel mee hoorquote:vind r stiekum wel leuk hoor jouw r dan
Ik heb hem nog niet horen klagenquote:
Je bent precies als R, de mijne dan, die wordt ook altijd boos als je iets liefs zegt tijden een ruziequote:
Ik wel hem niet knuffelen maar de rest van de wereld mag van mij.quote:Ik vind hem niet goddelijk, en het is niet mijn type, maar hij ziet er wel knuffelbaar uit
Wat hoor ik hier nu, is de crush nu al overquote:Nou die valt wel mee hoor
Nee nee, zo ben ik niet. In mijn "Eisen aan mijn vriendje" staat al dat ie een ruzie moet kunnen beslechten door alleen maar zijn tong uit te steken naar mequote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je bent precies als R, de mijne dan, die wordt ook altijd boos als je iets liefs zegt tijden een ruzie![]()
Nee hoor. Maar een crush die niet helemaal meewerkt is vervelend. Al zegt ie net op MSN dat ie me toch wel graag snel weer wil zien omdat ie 't te lang geleden vindt. Nou woeptidoo, meneer wordt wakker zeg! En dan gaat ie zijn agenda erbij pakken wanneer ie een gaatje vrij heeftquote:Wat hoor ik hier nu, is de crush nu al over
Veel plezierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga thee zetten, een dekbed pakken en zo SYTYCD op de bank kijken!
haha kom maar op!quote:
Wel eerst ff spoelen hè!quote:
Succes!quote:
Wat niet is dat kan nog komen hè!quote:
Ja, liefde of zoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat niet is dat kan nog komen hè!
Haha, wie weetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |