Ja snap ik wel een beetjequote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Moet trouwens zeggen dat ik dit ook wel smakelijk vind om naar te kijken: http://gallery.nietoverdrijven.com/displayimage.php?album=60&pos=7
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
Lieve HIW, herken de patronen, straks heb je het leven voor jezelf hier weer zo onmogelijk gemaakt dat je je afscheid hier met veel bravoure weer aankondigt om vervolgens als kloon weer terug te keren.
Dit is geen aanval, maar meer een beroep op je eigenwaarde.
Eerst spoelen en dan kan het feest beginnen zou Mike zeggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er loopt hier een man rond die de verwarming komt schoonmaken enzo en ik wil sporten en naar de plee en dat kan niet
Maar straks heb ik het hopelijk wel weer warm.
Hij de koning, jij de koningin toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, alsof dat alles goed maakt qua aandachtvragen!! Doe eens niet alsof je de Koning van het topic bent, jij verheven bicha latino trash!!!!
Lindo
IK!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:58 schreef Gellarboy het volgende:
Zo, ik heb een foto van. Daniel
geregeld. Wie wilde die ook alweer zien?
Even uploaden.
Niks mis met joekels!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Gaarne, want het wordt me toch een joekel..
Ik vind hem zo ook wel lekker hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 'm.. Maar hij heeft nu de tondeuse over z'n kop gehaald. Liev!
Ben jij dan de hofnar?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij de koning, jij de koningin toch?
Bring it on baby, ik bedoelde dat wat jij leuk vind ik gelukkig niet leuk hoef te vinden. Maar als we zo beginnen.quote:
quote:
Sizequeen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:13 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Niks mis met joekels!
Hoe gaattie er uitzien?
*geeft Nuno en tik*quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Bring it on baby, ik bedoelde dat wat jij leuk vind ik gelukkig niet leuk hoef te vinden. Maar als we zo beginnen.
hahaha tondeuse.quote:
hahaha tondeuse.quote:
Ik vind het best stom van mezelf dat bepaalde mooie mannen zoiets in me losmaken. Ik verwacht van mezelf toch dat ik daar boven kan staanquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Eerst spoelen en dan kan het feest beginnen zou Mike zeggen.
Ben jij puur bottom of versatile, eigenlijk?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha tondeuse.
Wel tijdens sex gedaan, he/? das het leuke. Dat je al rijdend wordt kaalgeschoren.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij puur bottom of versatile, eigenlijk?
i hate uquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:53 schreef Pjederdy het volgende:
Mag ik even melden dat ik heel gelukkig ben?
Ik heb het liefste / leukste / lekkerste vriendje dat er is,
woon in een kick-ass koophuis in het centrum van Amsterdam,
heb sex met iedereen die ik maar aankijk,
verdien bakken met geld,
heb een baan met leuke collega's,
rijd in een toffe auto,
kan het goed vinden met mijn familie,
EN de familie van mn vriendje,
maak elke dag nieuwe vrienden,
koop wat ik wil
en word bedolven onder liefde van mijn naasten en jan-en-alleman!
Hows that voor overtreffende trap?
Topic was vol en je hebt minstens twee keer de link gekregen, luier flikker. Het staat op de homepage nota bene, plus de omslag.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen,
Ben versatile. Ik bedoel als ik toch homo moet spelen, dan doe ik het wel goed.En jij?
Ik had nog aan je gevraagd hoe dat boek van je heet. Ik dacht dat ik de silent treatment kreeg.
Is dit een beginnende nieuwe rel? Want ik mis de vorige een beetje...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |