quote:
[url=http://www.dirkvanbaren.nl/kikkerlikkerfan.exe]klf is gone rock yuo![=url]quote:
Shhht, als die geruchten naar buiten komen heb ik geen bodem voor mijn verhevenheid meer!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
trouwens dat perfect zijn was meer sarcastisch bedoeld hoor, ik weet huis wel dat je verre van perfect bent, ik poets bij je weet je nog![]()
Zeg, alsof dat alles goed maakt qua aandachtvragen!! Doe eens niet alsof je de Koning van het topic bent, jij verheven bicha latino trash!!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Op jouw heb ik al gereageerd, lezen is ook een vak
ZONDER Gel dit is vloeken tegen het Homo geloof en 5 min winkelen. Dat je vriendje dit allemaal neemt en niet gelijk een scheiding aanvraagtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, klopt?![]()
Make-up... ik ga zelfs zonder gel de deur uit... en shoppen, naja, een winkel in, en binnen 5 minuten er weer uit, anders wordt ik gek (A)Internet shoppen is een stuk beter
Lijkt mijn leven wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:53 schreef Pjederdy het volgende:
Mag ik even melden dat ik heel gelukkig ben?
Ik heb het liefste / leukste / lekkerste vriendje dat er is,
woon in een kick-ass koophuis in het centrum van Amsterdam,
heb sex met iedereen die ik maar aankijk,
verdien bakken met geld,
heb een baan met leuke collega's,
rijd in een toffe auto,
kan het goed vinden met mijn familie,
EN de familie van mn vriendje,
maak elke dag nieuwe vrienden,
koop wat ik wil
en word bedolven onder liefde van mijn naasten en jan-en-alleman!
Hows that voor overtreffende trap?
Verder hou ik van metal en hard-rock, en heb ik een aantal jaar in de bouw gewerktquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ZONDER Gel dit is vloeken tegen het Homo geloof en 5 min winkelen. Dat je vriendje dit allemaal neemt en niet gelijk een scheiding aanvraagt![]()
Ik ben the King of the Camp(ers)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, alsof dat alles goed maakt qua aandachtvragen!! Doe eens niet alsof je de Koning van het topic bent, jij verheven bicha latino trash!!!!
Lindo
*benieuwd is!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Lijkt mijn leven wel.
Alleen ik heb geen auto, maar da's bewust dus geeft niet.
In het kader van 'vandaag wordt alles alleen online besproken' ... Ik weet wat/waar en hoe mijn nieuwe tattoo wordt. Dan weet je dat..
Bring it onquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:58 schreef Gellarboy het volgende:
Zo, ik heb een foto van. Daniel
geregeld. Wie wilde die ook alweer zien?
Even uploaden.
Moeten we dat allemaal online weer invullenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Lijkt mijn leven wel.
Alleen ik heb geen auto, maar da's bewust dus geeft niet.
In het kader van 'vandaag wordt alles alleen online besproken' ... Ik weet wat/waar en hoe mijn nieuwe tattoo wordt. Dan weet je dat..
Heb weleens met een bouwvakker gesekst wasquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Verder hou ik van metal en hard-rock, en heb ik een aantal jaar in de bouw gewerkt
Ik ben volgens mij meer de anti-christ onder de homo;s
Gaarne, want het wordt me toch een joekel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:59 schreef Pjederdy het volgende:
*benieuwd is!
En mag ik hem dan betalen?
Pff, ja ben nu nog aan het opruimen. Maar scherven brengen gelukquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien toch niet zo hoogverheven als je verwacht had? Gih, hoorde ik nou net het gerinkel van je eigen glazen die je ingooide?
Wat hij zegt.quote:
Smaken verschillenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 'm.. Maar hij heeft nu de tondeuse over z'n kop gehaald. Liev!
Schattigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 'm.. Maar hij heeft nu de tondeuse over z'n kop gehaald. Liev!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |