abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2008 @ 12:22:33 #101
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_62965919
Amsterdammers die korte afstanden lopen --> vondelpark
Amsterdammers die lange afstanden lopen --> Amstel of Amsterdamse bos

Ikzelf loop ook altijd langs de amstel, helemaal vanaf de magere brug naar oudekerk en terug, en vaak wil ook al de A10-brug terugnemen als ik een kortere ronde doe
pi_62967626
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:22 schreef Grumpey het volgende:
Amsterdammers die korte afstanden lopen --> vondelpark
Amsterdammers die lange afstanden lopen --> Amstel of Amsterdamse bos

Ikzelf loop ook altijd langs de amstel, helemaal vanaf de magere brug naar oudekerk en terug, en vaak wil ook al de A10-brug terugnemen als ik een kortere ronde doe
Dan zijn wij elkaar vast wel een keer tegengekomen

Zojuist spullen van zevenheuvelenloop binnengekregen. Sta ik in startvak oranje, ligt zeker aan de opgegeven starttijd, nou ja dan maar weer iedereen inhalen dat is op zich wel een goed gevoel altijd hoewel het ook voor enige vertraging zorgt

[ Bericht 17% gewijzigd door superbient op 05-11-2008 13:52:17 ]
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  woensdag 5 november 2008 @ 20:44:50 #103
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_62980975
ik ben benieuwd naar al die troep eindelijk m'n championchip, kan ik ook bij de toolenburgse plas in Hoofddorp rondjes lopen en de tijden laten registreren iemand die daar ook wel eens komt? Er is daar een route van 3km om een plas waarbij het mogelijk is om je tijden bij te houden met een championchip. Echt ideaal

Daarnaast ben ik benieuwd waar ik start, waarschijnlijk ergens achteraan. Ik had een tijd opgegeven van 1uur en 50 minuten Is er een mogelijkheid om naar voren te smokkelen?
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_62982632
Jemig, 1 uur en 50 minuten? Dan sta je met een beetje pech in de bypass....het enige wat je daar kunt doen is vroeg komen, zodat je in elk geval in dat vak vooraan staat. Maar dan nog heb je alle andere vakken voor je. En als je pech hebt start je pas als Bekele alweer binnen is (heeft op zich ook wel weer iets leuks: toen ik eens in de bypass stond hebben we tijdens onze eigen start de finishende toplopers aangemoedigd)

Een troost: in de andere vakken is het net zo goed druk. Ik stond vorig jaar (en nu weer) in het 70-80 min-vak. Daar zou ik toen officieel een van de langzaamsten moeten zijn geweest, want ik liep vorig jaar net binnen de 80 min. Desondanks heb ik onafgebroken moeten slalommen om massa's mensen in te halen. Dat heb je dus in de andere startvakken net zo goed. Het hoort erbij
pi_62982674
Of hopen dat je wordt geselecteerd voor een van de onderzoeken. Dan mag je volgens mij in een apart vak starten dat veel verder naar voren ligt
  woensdag 5 november 2008 @ 23:20:04 #106
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_62986601
Ik heb helaas pech sta in bypass 3 ik voel me zo slecht gelukkig weet ik dat ik dat helemaal goed ga maken doordat ik 15km lang door niemand ingehaald ga worden, tenzij er nog meer van die sukkels als ik waren die die tijd hebben ingevuld

Ach ik heb er iig zin in, het wordt sowieso hard afzien en daarvoor heb ik me ingeschreven
pi_62987478
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:27 schreef superbient het volgende:

[..]

Zojuist spullen van zevenheuvelenloop binnengekregen. Sta ik in startvak oranje, ligt zeker aan de opgegeven starttijd, nou ja dan maar weer iedereen inhalen dat is op zich wel een goed gevoel altijd hoewel het ook voor enige vertraging zorgt
Ik sta ook in vak oranje. Had volgens mij als eindtijd 70 minuten opgegeven, maar ik haal liever veel mensen in dan dat ik zelf ingehaald wordt.. .
Deed er vorig jaar 1u 15 min over, stond toen in bypass 3 omdat ik de zooi had overgenomen van een meisje die niet zo ervaren was. Hoop er dit jaar 60 minuten over te doen, ik verwacht 65-70 minuten.

Overigens is het een enorm snelle loop, naar boven is het soms wat doorbijten, maar zeker de laatste paar km is vrij goed te doen.

Trouwens, afgelopen weekend nog even gelopen op zeer langzaam tempo (gps gaf gemiddeld aan 7 km/h ) en na zo'n 5 km kreeg ik enorme last van mijn schenen (de spieren daar). Dat bleef zo tot een km of 10 toen werd het iets minder, ben ook wel iets sneller tempo gaan lopen. Iemand daar bekend mee? Hoop niet dat ik dat tijdens de wedstrijd krijg want dan wordt het zwaar..
pi_62987731
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:55 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik sta ook in vak oranje. Had volgens mij als eindtijd 70 minuten opgegeven, maar ik haal liever veel mensen in dan dat ik zelf ingehaald wordt.. .
Deed er vorig jaar 1u 15 min over, stond toen in bypass 3 omdat ik de zooi had overgenomen van een meisje die niet zo ervaren was. Hoop er dit jaar 60 minuten over te doen, ik verwacht 65-70 minuten.

Overigens is het een enorm snelle loop, naar boven is het soms wat doorbijten, maar zeker de laatste paar km is vrij goed te doen.

Trouwens, afgelopen weekend nog even gelopen op zeer langzaam tempo (gps gaf gemiddeld aan 7 km/h ) en na zo'n 5 km kreeg ik enorme last van mijn schenen (de spieren daar). Dat bleef zo tot een km of 10 toen werd het iets minder, ben ook wel iets sneller tempo gaan lopen. Iemand daar bekend mee? Hoop niet dat ik dat tijdens de wedstrijd krijg want dan wordt het zwaar..
Zou je onbewust enorm bezig zijn geweest met afremmen tijdens het lopen omdat je normaal een veel hoger gemiddelde hebt misschien en dat er daardoor onnodige druk ofzo op je schenen kwam?
Hier, http://www.runinfo.nl/hardloopblessures.htm, is wat info over blessures maar denk niet dat het shinsplints zijn, deze ontstaan vaak door overbelasting. Trekken wel weg naarmate je aan het lopen ben omdat je goed warm wordt en de doorbloeding beter is als je aan het sporten bent, maar dan zou je er juist ook nu last van moeten houden...

Ik probeer ook 65-70, dacht eraan gezien het parcours 10-11km niet te gek te doen en dan afhankelijk van de vorm van de dag knallen naar de meet. Als de 11km in 50 minuten gaat kan je in het laatste stuk (afdaling volgens filmpje) nog voor een tijd onder de 1.05 gaan anders lekker 1.08 ofzo dan ben ik wel tevreden kan niet gelijk bij elke loop voor PR gaan

Wel nieuw doel: Olympisch Stadionloop, 10km, <40min op 7 december
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  donderdag 6 november 2008 @ 00:10:49 #109
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_62987790
Ik sta in startvak 'Blauw'....ben benieuwd, want dat is het op 1 na snelste startvak (achter de wedstrijdlopers) en ik ben echt totaal nog niet in vorm vanwege drukte. Iemand zin om startvak te ruilen anders?
pi_62987951
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:07 schreef superbient het volgende:

[..]

Zou je onbewust enorm bezig zijn geweest met afremmen tijdens het lopen omdat je normaal een veel hoger gemiddelde hebt misschien en dat er daardoor onnodige druk ofzo op je schenen kwam?
Hier, http://www.runinfo.nl/hardloopblessures.htm, is wat info over blessures maar denk niet dat het shinsplints zijn, deze ontstaan vaak door overbelasting. Trekken wel weg naarmate je aan het lopen ben omdat je goed warm wordt en de doorbloeding beter is als je aan het sporten bent, maar dan zou je er juist ook nu last van moeten houden...

Ik probeer ook 65-70, dacht eraan gezien het parcours 10-11km niet te gek te doen en dan afhankelijk van de vorm van de dag knallen naar de meet. Als de 11km in 50 minuten gaat kan je in het laatste stuk (afdaling volgens filmpje) nog voor een tijd onder de 1.05 gaan anders lekker 1.08 ofzo dan ben ik wel tevreden kan niet gelijk bij elke loop voor PR gaan

Wel nieuw doel: Olympisch Stadionloop, 10km, <40min op 7 december
ben net klaar met een vervelende knieblessure (lopersknie) , hoop niet dat er weer iets raars aan de hand is. Morgen even klein rondje lopen op wedstrijdtempo en dan maar even zien hoe het gaat.

Mocht ik toch niet voluit kunnen gaan dan loop ik iig als 23.212e over de finish!!
quote:
De afgelopen 24 jaar zijn er in totaal 226.788 lopers (m/v) gefinisht. De 25e editie zal naar verwachting de 250.000e finisher verwelkomen en dankzij ChampionChip wordt hij/zij meteen in de bloemen gezet!
Oh nog even voor diegene die het nog niet wisten:

[ Bericht 10% gewijzigd door Sport_Life op 06-11-2008 00:37:40 ]
pi_62988960
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  donderdag 6 november 2008 @ 16:29:48 #112
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63004022
ik sta in startvak geel Leuk dat ook je naam onder het startnummer staat

Ik ga voor een tijd onder de 1:10, weinig kunnen trainen door rugblessure en nu deze week een zware verkoudheid

Nu 10k lopen, kijken welke tijd dat lukt
The line is a dot to you!
  donderdag 6 november 2008 @ 17:18:26 #113
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63005406
dat ging prima

iets meer dan 40 min, misschien gaat dat uur toch nog lukken
  donderdag 6 november 2008 @ 19:04:05 #114
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_63007960
moet je niet naast bekele starten
  donderdag 6 november 2008 @ 19:29:14 #115
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63008691
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:04 schreef beertenderrr het volgende:
moet je niet naast bekele starten
hoezo?

Die 10k deed ik in iets meer dan 40 min, niet de 15k
  donderdag 6 november 2008 @ 19:46:49 #116
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_63009257
naja onder die omstandigheden heb je behoorlijk hard gelopen, dus ja ik doe het je nog niet na
pi_63010995
Sinds een paar weken ben ik ook weer begonnen met hardlopen.
Eerste paar keren relatief korte tijden gelopen.
Vorige week 4,35 kilometer in 25 minuten
Vandaag kwam ik uit op 4,60 kilometer in 29 minuten.

Wil vooral wat afslanken, hoop dat het wat gaat werken. Tot nu toe wel leuke sport, muziekje dr bij en wat random ronddwalen door de stad.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_63011629
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:40 schreef Skv het volgende:
Sinds een paar weken ben ik ook weer begonnen met hardlopen.
Eerste paar keren relatief korte tijden gelopen.
Vorige week 4,35 kilometer in 25 minuten
Vandaag kwam ik uit op 4,60 kilometer in 29 minuten.

Wil vooral wat afslanken, hoop dat het wat gaat werken. Tot nu toe wel leuke sport, muziekje dr bij en wat random ronddwalen door de stad.
Ik loop al sinds tijden rondjes rutbeek of als ik weinig tijd heb de singel.
Omgeving rutbeek kan ik je aanraden
Viva los Vatos Locos
pi_63016578
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:18 schreef kepler het volgende:
dat ging prima

iets meer dan 40 min, misschien gaat dat uur toch nog lukken
gaat wel pijn doen dan, onder het uur
  donderdag 6 november 2008 @ 23:04:52 #120
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63017143
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef beertenderrr het volgende:
naja onder die omstandigheden heb je behoorlijk hard gelopen, dus ja ik doe het je nog niet na
ja, het ging verbazingwekkend goed
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef superbient het volgende:

[..]

gaat wel pijn doen dan, onder het uur
zeker, het is ook een erg hoog doel Mijn PR is 1:03 tijdens de Bruggenloop in Rdam. Eigenlijk wil ik een beetje dezelfde tijd lopen
pi_63018842
Ik mag in het gele vak starten . De laatste tijd heb ik niet zo goed kunnen trainen onder andere vanwege verhuizen. Positief is wel dat ik vanuit mijn nieuwe woning ongehinderd door auto's mijn rondjes kan rennen. En er valt nu ook een redelijke heuveltraining te doen. Dat ga ik morgen eens uitproberen.
pi_63028588
Succes allemaal alvast bij de Zevenheuvelenloop. Ik start vanavond om 23:10 op de Wageningse Berg voor de Bergrace by Night. Zondagochtend loop ik 1/2 marathon in Valkenswaard.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_63029418
Ik sta ook in het gele vak...proberen maar onder 1.08 te lopen...

Op zich wel in aardige conditie de laatste tijd, alleen heeel erg veel spinning/fietsen gedaan in vergelijking met hardlopen. Maar ben aan allebei gewend, dus dat switchen is niet zo heel lastig...ben benieuwd wel, vooral naar de drukte tijdens het lopen...30.000+ lopers is gewoon idioot.
Jack does it in real time...
pi_63030741
Gangster-Engel wil ook weer eens gaan hardlopen:Y

Ik was in het verleden een redelijke loper; PR 5km 19:30 en 10 KM 41:30 alhoewel ik nooit specifieke hardloop training heb gedaan, maar wel veel gesport. Zo'n 10 jaar lang altijd 1 of 2 wedstrijdjes mee gepakt per jaar (zonder echte training), meestal rond de 8 km en een gem. snelheid van 14.5 km/uur. Echter 2 jaar geleden was ik klaar met studeren en ben ik gestopt met basketball competitie en het sporten is eigenlijk totaal verwatert. Al tig keer voorgenomen om weer te beginnen, maar nog niet gelukt. Kortom conditie is momenteel voor mijn doen redelijk dramatisch en ben ook een kilo of 7/8 aangekomen; Momenteel 1.80 meter bij 76 kilo.

Ik wil nu het hardlopen een keer serieus gaan oppakken, maar al die schema's die ik op internet zie staan, zijn vrijwel allemaal of voor hele goede lopers of echte beginners. Ik ben een beetje bang voor blessures, aangezien mijn trainingsmotto is "je hebt pas getrained als je doodop thuis komt" en dat lijkt me niet verstandig als je zo lang vrijwel stil hebt gezeten. Kortom wat zouden jullie me aanraden om niet als een dolle stier rond te gaan lopen? Ik dacht zelf aan dit soort trainingjes de eerste maand op weer een beetje in het ritme te komen;

* 3 keer 10 minuten op redelijk tempo lopen.
* 2 km snel lopen, rust, 2 km snel lopen
* 5 km rustig lopen
pluk de dag (alleen niet te vroeg)
pi_63032944
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:39 schreef Gangster-Engel het volgende:
Gangster-Engel wil ook weer eens gaan hardlopen:Y

Ik was in het verleden een redelijke loper; PR 5km 19:30 en 10 KM 41:30 alhoewel ik nooit specifieke hardloop training heb gedaan, maar wel veel gesport. Zo'n 10 jaar lang altijd 1 of 2 wedstrijdjes mee gepakt per jaar (zonder echte training), meestal rond de 8 km en een gem. snelheid van 14.5 km/uur. Echter 2 jaar geleden was ik klaar met studeren en ben ik gestopt met basketball competitie en het sporten is eigenlijk totaal verwatert. Al tig keer voorgenomen om weer te beginnen, maar nog niet gelukt. Kortom conditie is momenteel voor mijn doen redelijk dramatisch en ben ook een kilo of 7/8 aangekomen; Momenteel 1.80 meter bij 76 kilo.

Ik wil nu het hardlopen een keer serieus gaan oppakken, maar al die schema's die ik op internet zie staan, zijn vrijwel allemaal of voor hele goede lopers of echte beginners. Ik ben een beetje bang voor blessures, aangezien mijn trainingsmotto is "je hebt pas getrained als je doodop thuis komt" en dat lijkt me niet verstandig als je zo lang vrijwel stil hebt gezeten. Kortom wat zouden jullie me aanraden om niet als een dolle stier rond te gaan lopen? Ik dacht zelf aan dit soort trainingjes de eerste maand op weer een beetje in het ritme te komen;

* 3 keer 10 minuten op redelijk tempo lopen.
* 2 km snel lopen, rust, 2 km snel lopen
* 5 km rustig lopen
Ja je moet vooral niet te gek doen in het begin. Elke keer als je neerkomt op 1 van beide voeten komt 3x je lichaamsgewicht op alle pezen, spieren en gewrichten dus in dit opzicht is lopen enorm belastend. Ik zou rustig beginnen dus die onderste en letten op techniek in het begin zorg voor een goede afzet. Dan eerst 2 weken mss gewoon wat km'tjes maken en als je je lekker voelt klein tempotje tussendoor voor het gevoel. Die duurtrainingen vormen toch de langetermijn basis.
Vervolgens als het lekker gaat en je nergens last van hebt qua blessures lijkt me het goed om 1 op 3 keer ofzo iets intensiever te doen, dus idd interval zoals punt 2 of intensieve tempo's tussendoor.
Je zult waarschijnlijk in het begin merken dat je bij iedere training vooruit gaat en dit is ook het gevaarlijke als je gewoon harde tempo's gaat lopen in het begin ga je goed vooruit maar naarmate je condiitie beter wordt werkt dit niet meer en dan is je basis niet zo breed als wanneer je er ook duurtraining bij had gedaan.

Maar zoals je al zegt, je pakt t makkelijk op door die basis van jarenlang sporten dus ik zou zeggen, probeer 2 weken uit, kies dan een loop uit in de buurt met een streeftijd en stel dan een schema'tje op. Volgens mij kan je op 1 van die sites in de op ook wel aangeven wat je nu al aan kunt en dat kan je in een traininkje wel testen lijkt me, succes iig
pi_63035497
Ik ben zielig
pi_63035538
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben zielig
Geblesseerd?
pi_63035972
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:51 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Geblesseerd?
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:22:08 #129
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_63036140
wat nu? ga je het redden voor de 7heuvels?
pi_63036218
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:22 schreef beertenderrr het volgende:
wat nu? ga je het redden voor de 7heuvels?
Nope
Kutzooi
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:41:40 #131
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_63036585
wat heb je dan zonde zeg !!!
pi_63036782
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:41 schreef beertenderrr het volgende:
wat heb je dan zonde zeg !!!
Gevallen, rib gekneust (d)
Elke beweging doet pijn, kan geen eens m'n neus snuiten
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:58:16 #133
202014 JJH
Knetter. O+
pi_63036980
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:50 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Dat is goed kut!
Beterschap en succes de komende tijd1
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:01:16 #134
62913 Blik
The one and Only!
pi_63037052
quote:

[..]

klote blessure inderdaad. Mij is hetzelfde gebeurt op wintersport, toch al snel 3 tot 4 weken last van gehad.
pi_63037731
quote:

[..]

Ow da's balen.
Sterkte en beterschap
pi_63038318
Ah wat balen. Ja, met een gekneusde rib zit het er echt niet in inderdaad, het is over een week al
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:51:37 #137
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_63039847
Net korte training gedaan (lees: vondelpark ) en ging wel lekker...maar goed, het was dan ook ideaal weer met die hele lichte miezerregen waarbij je hem eigenlijk net niet voelt
pi_63042713
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben zielig
ik ook... heb 3 dagen na de training nog steeds last van mn scheenbeen spieren (oid), klote blessures ook alttijd.
pi_63043239
Potverdomme, ik ben (letterlijk) te hard van stapel gelopen.
Had me voorgenomen 2 avonden per week te gaan hardlopen. Maar ben maandag 1,5 uur wezen squashen, toen gisteren hard gelopen en vandaag weer. Na vier kilometer trok ik het echt niet meer omdat mijn kuiten, enkels en knieën pijn begonnen te doen. Toch maar ff rustig aan doen dan maar..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 7 november 2008 @ 23:37:52 #140
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_63044150
ik durf nu bijna niet meer te lopen lijkt wel alsof iedereen opeens blessures krijgt!

Voor de mensen die de 7 heuvels gaan lopen, lopen jullie gewoon in shirtje + korte broek of is het daar te koud voor? Ik heb echt totaal geen idee wat nou het verstandigst is om aan te doen. Je wordt ongetwijfeld warm van hardlopen, maar wil niet de week erna ziek zijn

En hoe ziet jullie training de komende week eruit? Ik wil nog iets van 3 a 4x lopen voor de start, maar niet te veel en niet te snel. Wat is te doen om alsnog fit aan de start te komen?
pi_63044359
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:37 schreef beertenderrr het volgende:
ik durf nu bijna niet meer te lopen lijkt wel alsof iedereen opeens blessures krijgt!

Voor de mensen die de 7 heuvels gaan lopen, lopen jullie gewoon in shirtje + korte broek of is het daar te koud voor? Ik heb echt totaal geen idee wat nou het verstandigst is om aan te doen. Je wordt ongetwijfeld warm van hardlopen, maar wil niet de week erna ziek zijn

En hoe ziet jullie training de komende week eruit? Ik wil nog iets van 3 a 4x lopen voor de start, maar niet te veel en niet te snel. Wat is te doen om alsnog fit aan de start te komen?
Probeer goede warming up te doen en dan zo laat mogelijk overige shirtje(s) en lange broek uit te doen. Bij 10+ graden kan korte broek makkelijk vind ik. Je moet alleen zorgen dat je na de finish zo snel mogelijk bij je kledingzak komt, natte shirts uit doet, 3 droge schone shirts aan doet zodat je het lekker warm krijgt en je lange broek aan. Ik weet niet wat voor shirts je hebt, maar 1 thermoshirt met lange/korte mouwen is denk ik genoeg met dit weer na goede warming up, bij windkracht > 4 en temp <12 denk ik dat er een extra zweetshirtje nodig is, maar dat moet ik zelf ook nog even testen

Wat betreft training zou ik niet te gek doen, vooral kort houden je kunt ih begin vd week mss nog wat intensieve dingetjes doen, maandag/dinsdag, maar ik zou dan donderdag en zaterdag of woensdag en vrijdag alleen ff lekker lopen, dus gewoon voor het lopen 45min ofzo. Genoeg hersteltijd en goed rekken zeggen ze altijd in de dagen ervoor. Btw slaap de nacht voor de wedstrijd schijnt nauwelijks invloed te hebben op je tijd, het gaat meer om de complete week voor de race...

en beterschap natuurlijk voor kleinzusje
pi_63044409
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:51 schreef Grumpey het volgende:
Net korte training gedaan (lees: vondelpark ) en ging wel lekker...maar goed, het was dan ook ideaal weer met die hele lichte miezerregen waarbij je hem eigenlijk net niet voelt
tis wel drama nu he, 1 grote modderpoel en dat korte rondje is best saai toch
pi_63045137
De organisatie van de 7heuvelen zet elk jaar in de folder dat veel mensen te warm gekleed gaan. Ik vind te warm echt irritant (dan ga ik ook superlangzaam), maar in korte broek ga ik ook weer niet. Heb bij de 7heuvelen altijd een lange tight aan en een dun shirt met lange mouwen. Dat gaat elk jaar goed, dus die outfit hou ik er maar in.
pi_63047803
Jullie zijn lief
FF naar de dokter geweest en rust is het enige wat helpt.
Maar ook gewoon kalmpjes lopen voor de doorbloeding !
  zaterdag 8 november 2008 @ 08:23:30 #145
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_63048178
thnx superbient en shadylane, ik ga eens kijken wat ik dan aan ga doen. Heb geen thermos shirts. Draag altijd van die goedkope shirts die ik hier nog heb liggen Heb verder ook geen legging. Misschien toch maar nog snel even het een en ander kopen voordat de race begint.

Succes met herstellen kleinzusje! Misschien kan je wel de 7heuvelenloop gebruiken voor kalmpjes doorlopen?
  zaterdag 8 november 2008 @ 08:49:47 #146
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63048292
ik kijk dat weekend wel wat ik aandoe

Als het boven de 10 graden is en droog dan loop ik in een korte broek, anders lange broek + trui
pi_63048637
tvp ik trek ook zo mijn schoenen weer aan
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_63049642
Ik heb er ook een hekel aan als ik het te warm krijg tijdens het lopen...

Denk dat ik gewoon in korte broek ga...en dan beetje kijk hoe koud het is, maar denk shirtje met lange mouwen en misschien gewoon hemdje eroverheen.

Het mag wel zulk weer zijn als vandaag trouwens.

Zo maar even naar buiten toe, waait wel aardig, maar dat komt wel goed...
Jack does it in real time...
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:09:19 #149
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_63050790
ik loop ook bij -2 in een korte broek, ik krijg het sowieso anders gewoon te warm.
Vondelpark is idd modderpoel en saai, maar tov andere rondjes iig wel goed verlicht, dus daarom in deze tijd van het jaar nog wel handig

ik ga deze week nog 2x proberen te trainen, maar of dat lukt is het 2e....
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:31:52 #150
242 Pinball
Electric Monk
pi_63051189
Wat leuk, die startnummers van de 7heuvelenloop! En mijn eigen chip, wat cool!
Ik start in zwart 1, dat vind ik dan wel weer een beetje jammer, ik had liever in 1 van de 'echte' vakken gezeten. Maar ik zie net dat ik 1:20 heb opgegeven als tijd, dat is ook wel èrg conservatief geschat.

Succes iedereen met blessures, lijkt me heel moeilijk om niets te mogen doen als je eigenlijk gewoon zin hebt om te hollen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')