abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62628031
Dank u!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_62628346
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:33 schreef robbolo het volgende:

[..]

Hoe heb je die gevonden?
En volgens mij is alles nu snor met de OP. Kan iemand trouwens de OP in de wiki aanpassen?
stond misschien nog in zijn active topics. Thnx trouwens voor het aanpassen. Ziet er weer puik uit zo!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:56:08 #28
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_62628400
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:53 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

stond misschien nog in zijn active topics. Thnx trouwens voor het aanpassen. Ziet er weer puik uit zo!
Nee hoor zij gebruikte gewoon de zoekfunctie
I'm just a girl in the world.
pi_62628966
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:56 schreef annoh het volgende:

[..]

Nee hoor zij gebruikte gewoon de zoekfunctie
De zoekfunctie natuurlijk Bedankt in ieder geval
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:52:44 #30
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_62629563
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:26 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als je zonder basisconditie met hardlopen begint, dan knalt je hartslag meteen flink omhoog en is het moeilijk om met een lage intensiteit te hardlopen.
Plus dat als je echt flink te zwaar bent, je gewrichten extra zware klappen oplopen (ik had het er laatst over met een collega van me die ook hardlooptrainer is, en die gaf dat ook aan).
Daar ben ik het ook mee eens

PS: Wat is iedereen van plan hard te lopen tijdens die 7 heuvelenloop zeg wtf! Ik heb nog een lange weg te gaan zo te zien
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_62660376
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:26 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Plus dat als je echt flink te zwaar bent, je gewrichten extra zware klappen oplopen (ik had het er laatst over met een collega van me die ook hardlooptrainer is, en die gaf dat ook aan).
Er komt 3x je gewicht op je knieen bij elke stap geloof ik.

Beginners houden hardlopen ook niet zo lang vol, voordat je een half uur achter elkaar kan rennen ben je wel even verder. Wandelen op een stevig tempo kan iedereen uren achter elkaar, dus uiteindelijk is dat effectiever voor iemand met (flink) overgewicht die wil afvallen.
pi_62660780
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 08:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

Er komt 3x je gewicht op je knieen bij elke stap geloof ik.

Beginners houden hardlopen ook niet zo lang vol, voordat je een half uur achter elkaar kan rennen ben je wel even verder. Wandelen op een stevig tempo kan iedereen uren achter elkaar, dus uiteindelijk is dat effectiever voor iemand met (flink) overgewicht die wil afvallen.
Dat bedoelde ik
Die collega van me die traint ook beginnersgroepjes en zei dat meestal driekwart al snel weer ophoudt, omdat het erg tegenvalt. Dan kunnen ze in het begin net 30 seconden rennen, met dan 2 minuten wandelen (en dan nog een paar van die blokken natuurlijk), maar voordat ze echt wat kunnen ben je wéken verder.

(Toen ik 'm vertelde dat ik rustig was begonnen met drie blokjes van 10 minuten (of eigenlijk 2 van 10 en 1 van 7, want die laatste hield ik niet vol), zei hij dan ook dat dat helemaal niet rustig was. Maar van wielrennen heb ik wel een goede basisconditie. Alleen had ik wel twee dagen enorme spierpijjn ).

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2008 09:41:01 ]
pi_62661272
tvp
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_62684628
net met de Middenmeerloop de 5 km gelopen, de uitslagen staan nog niet op internet maar volgens mijn polar in 24.24 min.
Voor mijn doen heel goed
pi_62684742
Mijn eerste prestatieloop gelopen. 5 km in 26.01 (op mijn Polar, 26.18 officieel).
Achteraan gestart, want ik dacht dat ik niet zo hard liep, maar dat viel nog enorm mee , hoop mensen ingehaald.
Km tijden 5:15, 5:20, 5:14, 5:21, 4:50. In de laatste halve km kon ik nog flink versnellen. Was ook niet kapot toen ik over de finish kwam, dus had misschien nog wel wat harder gekund.
pi_62685744
Dan heb je flink doorgelopen computergirl, je zit ruim boven de 12 km/u
Wombcat, leuk, je allereerste prestatieloop. Ja, je zult een volgende keer vast nog wat sneller kunnen, bij een eerste keer is het logisch dat het nog een beetje aftasten is. Wel lekker dat jullie het (denk ik) droog hielden, al staat er hier wel vrij veel wind.
pi_62685766
Wel een paar spetjes gehad, maar geen echte regen.
pi_62685874
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:00 schreef ShadyLane het volgende:
Dan heb je flink doorgelopen computergirl, je zit ruim boven de 12 km/u
tot mijn eigen verbazing!
Ik dacht dat ik gemiddeld op 11 km/u zou zitten voor mij gevoel maar volgens de polar avg speed 11,9 , max speed 13.92 (sprintje bij de finish)
Was wel even stuk, maar ik heb toch een goed tempo kunnen volhouden door vooral niet te hard te starten

wombat, deed jij ook mee met de middenmeerloop?
pi_62686034
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:07 schreef computergirl het volgende:

[..]

tot mijn eigen verbazing!
Ik dacht dat ik gemiddeld op 11 km/u zou zitten voor mij gevoel maar volgens de polar avg speed 11,9 , max speed 13.92 (sprintje bij de finish)
Was wel even stuk, maar ik heb toch een goed tempo kunnen volhouden door vooral niet te hard te starten

wombat, deed jij ook mee met de middenmeerloop?
Vechtstreek in beweging.
pi_62686669
Als er nog meer streeftijden in de OP moeten, pm me even.
pi_62686738
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:07 schreef computergirl het volgende:

[..]
Hoe werkt dat, die snelheidsmeting?
pi_62686759
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:40 schreef robbolo het volgende:
www.loopagenda.nl is dood, zet www.hardloopkalender.nl er maar in.
pi_62686898
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:40 schreef robbolo het volgende:
Ik kan er helaas niks meer aan veranderen
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:44 schreef Wombcat het volgende:

[..]

www.loopagenda.nl is dood, zet www.hardloopkalender.nl er maar in.
Gaat dus ook niet lukken. Is er nog ergens een mod aanwezig?
pi_62687384
" LONDEN - Meer dan 1700 marathonlopers die deelnamen aan een tweedaagse tocht in het Lake District in het noordwesten van Engeland worden sinds zaterdag vermist na onweer en zware regenval, aldus de BBC zondag.

Hulpverleners zijn inmiddels een grote zoektocht begonnen naar de vermisten. Aan de bergmarathon deden in totaal 2500 mensen deel toen ze werden overvallen door het noodweer. Velen wisten te schuilen op boerderijen en in mijnen of kampeerden buiten, aldus de politie. Maar zondag waren 1700 nog steeds niet terecht.

Volgens de organisatie is er geen reden tot paniek. Volgens woordvoerders hebben de langeafstandlopers veel ervaring en zijn ze met een goede uitrusting op stap gegaan. De meesten hebben tenten bij zich om de nacht in door te brengen.

Toen het noodweer zaterdag losbarstte, het hevigste in veertig jaar, werd de tocht afgeblazen. Maar wegens de harde regen en overstromingen in het berggebied kon de organisatie de meeste lopers niet meer bereiken. De meesten hebben geen communicatiemiddelen bij zich.

Reddingswerkers zochten zaterdagavond de berghellingen af. Ze vonden twaalf mensen met onderkoelingsverschijnselen die naar het ziekenhuis zijn gebracht. De lengte van de tweedaagse tocht, die in 1968 voor het eerst werd uitgeschreven, is ruim 49 Engelse mijl (ruim 78 kilometer)."
pi_62687641
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:43 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hoe werkt dat, die snelheidsmeting?
ik heb geen nike+ maar een Polar . Er zit een soort klein kastje (food pod) op mijn schoen dat de afstand en snelheid meet en die data doorstuurt naar mijn horloge
pi_62687761
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik heb geen nike+ maar een Polar . Er zit een soort klein kastje (food pod) op mijn schoen dat de afstand en snelheid meet en die data doorstuurt naar mijn horloge
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Doet 'ie dat op basis van GPS of zo?
Moet ik maar eens nagaan of dat bij die Polar van mij ook kan.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2008 14:24:10 ]
pi_62687816
De ronde streeftijden zijn wel populair, weinig op de halve minuut.

Ik zal even wat helpen met de OP.
That's all folks!
pi_62687950
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:23 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Doet 'ie dat op basis van GPS of zo?
Moet ik maar eens nagaan of dat bij die Polar van mij ook kan.
Nee, die GPS dingen zijn veel duurder. Er zit iets in de footpod, waarmee aan de hand van je voetbeweging de afstand/snelheid wordt gemeten maar hoe het technisch werkt weet ik ook niet
pi_62688041
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:31 schreef computergirl het volgende:

[..]

Nee, die GPS dingen zijn veel duurder. Er zit iets in de footpod, waarmee aan de hand van je voetbeweging de afstand/snelheid wordt gemeten maar hoe het technisch werkt weet ik ook niet
Vraag me af of dat nauwkeurig is.
Anyway, kan niet op die van mij, ik heb de S725 en de gebruiksaanwijzing zegt er niets over. Op de S725X kan het wel, maar da's dan kennelijk toch een ander model met extra functies.
pi_62688471
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:35 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Vraag me af of dat nauwkeurig is.
Je moet het ding caliberen en dan is hij redelijk nauwkeurig, maar altijd minder dan een GPS. Het geeft me een goed indicatie van mijn snelheid en de gelopen afstand. Voor trianingdoeleinden heoft het ook niet op de milimeter/seconde te kloppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')