stond misschien nog in zijn active topics. Thnx trouwens voor het aanpassen. Ziet er weer puik uit zo!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:33 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hoe heb je die gevonden?
En volgens mij is alles nu snor met de OP. Kan iemand trouwens de OP in de wiki aanpassen?
Nee hoor zij gebruikte gewoon de zoekfunctiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:53 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
stond misschien nog in zijn active topics. Thnx trouwens voor het aanpassen. Ziet er weer puik uit zo!
De zoekfunctie natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:56 schreef annoh het volgende:
[..]
Nee hoor zij gebruikte gewoon de zoekfunctie
Daar ben ik het ook mee eensquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je zonder basisconditie met hardlopen begint, dan knalt je hartslag meteen flink omhoog en is het moeilijk om met een lage intensiteit te hardlopen.
Plus dat als je echt flink te zwaar bent, je gewrichten extra zware klappen oplopen (ik had het er laatst over met een collega van me die ook hardlooptrainer is, en die gaf dat ook aan).
Er komt 3x je gewicht op je knieen bij elke stap geloof ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Plus dat als je echt flink te zwaar bent, je gewrichten extra zware klappen oplopen (ik had het er laatst over met een collega van me die ook hardlooptrainer is, en die gaf dat ook aan).
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
Er komt 3x je gewicht op je knieen bij elke stap geloof ik.
Beginners houden hardlopen ook niet zo lang vol, voordat je een half uur achter elkaar kan rennen ben je wel even verder. Wandelen op een stevig tempo kan iedereen uren achter elkaar, dus uiteindelijk is dat effectiever voor iemand met (flink) overgewicht die wil afvallen.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:00 schreef ShadyLane het volgende:
Dan heb je flink doorgelopen computergirl, je zit ruim boven de 12 km/u![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
tot mijn eigen verbazing!
Ik dacht dat ik gemiddeld op 11 km/u zou zitten voor mij gevoel maar volgens de polar avg speed 11,9 , max speed 13.92 (sprintje bij de finish)
Was wel even stuk, maar ik heb toch een goed tempo kunnen volhouden door vooral niet te hard te starten
wombat, deed jij ook mee met de middenmeerloop?
Hoe werkt dat, die snelheidsmeting?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gemiddeld op 11 km/u zou zitten voor mij gevoel maar volgens de polar avg speed 11,9 , max speed 13.92 (sprintje bij de finish)
www.loopagenda.nl is dood, zet www.hardloopkalender.nl er maar in.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:40 schreef robbolo het volgende:
Als er nog meer streeftijden in de OP moeten, pm me even.
Ik kan er helaas niks meer aan veranderenquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:40 schreef robbolo het volgende:
Als er nog meer streeftijden in de OP moeten, pm me even.
Gaat dus ook niet lukken. Is er nog ergens een mod aanwezig?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
www.loopagenda.nl is dood, zet www.hardloopkalender.nl er maar in.
ik heb geen nike+ maar een Polar . Er zit een soort klein kastje (food pod) op mijn schoen dat de afstand en snelheid meet en die data doorstuurt naar mijn horlogequote:Op zondag 26 oktober 2008 13:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, die snelheidsmeting?
Doet 'ie dat op basis van GPS of zo?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb geen nike+ maar een Polar . Er zit een soort klein kastje (food pod) op mijn schoen dat de afstand en snelheid meet en die data doorstuurt naar mijn horloge
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, die GPS dingen zijn veel duurder. Er zit iets in de footpod, waarmee aan de hand van je voetbeweging de afstand/snelheid wordt gemeten maar hoe het technisch werkt weet ik ook nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Doet 'ie dat op basis van GPS of zo?
Moet ik maar eens nagaan of dat bij die Polar van mij ook kan.
Vraag me af of dat nauwkeurig is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee, die GPS dingen zijn veel duurder. Er zit iets in de footpod, waarmee aan de hand van je voetbeweging de afstand/snelheid wordt gemeten maar hoe het technisch werkt weet ik ook niet
Je moet het ding caliberen en dan is hij redelijk nauwkeurig, maar altijd minder dan een GPS. Het geeft me een goed indicatie van mijn snelheid en de gelopen afstand. Voor trianingdoeleinden heoft het ook niet op de milimeter/seconde te kloppen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |