wel ribben waar je xylofoon op kunt spelenquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:18 schreef Muck het volgende:
[..]
wel ribben waar je xylofoon op kunt spelen
WMzquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:18 schreef Muck het volgende:
[..]
wel ribben waar je xylofoon op kunt spelen
wehehehequote:
Flauw hèquote:
en dat buikje is voorlopig nog niet weg...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:22 schreef Fha het volgende:
[..]
wehehehe![]()
Die van mij heeft een bierbuik(je), vind het ook niet fijn als ik daar in loop te porren dus nu drinkt hij minder bier
En hij doet buikspieroefeningenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:22 schreef Fha het volgende:
[..]
wehehehe![]()
Die van mij heeft een bierbuik(je), vind het ook niet fijn als ik daar in loop te porren dus nu drinkt hij minder bier
Hij is al 2 kilo lichter dan 2 weken geleden dus dat gaat sneller dan ik had verwachtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:24 schreef indahnesia.com het volgende:
en dat buikje is voorlopig nog niet weg...
Nee dat niet maar blijkbaar is het ook niet nodig.quote:
Dus mag ze prikkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat buikje is voorlopig nog niet weg...
quote:
Ik ookquote:
Bah, dat is niet leuk neequote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:39 schreef JortK het volgende:
360 euro aan de belasting terugbetalen![]()
quote:
Hier staat de quiche al in de ovenquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Koffie ? Gebak ?
* KapiteinGasthof schuift aan
Jumm lekkerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Hier staat de quiche al in de oven.
quote:
lijkt me heeel handig inderdaadquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]en dan gewoon geen koffie drinken
Pwn, 0 euro hier, beiden!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:39 schreef JortK het volgende:
360 euro aan de belasting terugbetalen![]()
Morgen dus dezequote:
Ik bevestigde ook alleen je sig maarquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjawel!
Het was namelijk al veel eerder geconstateerd.
[..]
Nee, mooi op tijdquote:Wel erg vroeg he?
Als ik half 5 wegga, moet ik een half uur langer op de trein wachten...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Och, vast wel
[..]
[..]
het is nog geen half 5
Rare ouders welquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:05 schreef es70 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is er niemand geweest die de taart heeft meegenomen, dus die vind je nog in 't vorige topic.
mh?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En sinds wanneer dragen pinguins contactlenzen?![]()
extra punten voor de smilies hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Das jammer.. werk me ook een keer een weekje de pleuris
Mis ik de taart
![]()
En sinds wanneer dragen pinguins contactlenzen?![]()
Heb vannacht de hele nacht doorgewerkt, net ff paar uur in bed gelegenEn dan zometeen weer verder gaan
Schiet wel lekker op zo
![]()
verkapte gebruik-zo-veel-mogelijk-smileys-als-je-verantwoord-kan-post![]()
![]()
Simpel en lekkerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:18 schreef Fha het volgende:
pasta met tonijn hier
Absoluutquote:
De volgende keer pasta met katquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Absoluutperfect gewoon. Alleen jammer dat de kat het ook lust en dat ik dus snel moet eten want anders mept mevrouw mn bord uit mn handen
quote:
Gemene pinguin!quote:
quote:
quote:MarcB uit de oven
Ingrediënten
* 1 MarcB, in halve plakken
* 1 courgette, in halve plakken
* 1 paprika, in repen
* 1 tomaat, in parten
* 1 ui, in parten
* 1 eetlepel verse tijmblaadjes
* 2 eetlepels balsamicoazijn
* 3 eetlepels olijfolie
* 250 g spaghetti, volkoren
* 150 g hüttenkäse (bakje a 200 g)
* 1 zakje verse basilicum (15 g), in reepjes
* 1 teen knoflook, in dunne plakjes
Bereiden
Verwarm de oven voor op 225 °C. Schep de MarcB in de ovenschaal om met de balsamicoazijn, tijm en peper naar smaak. Druppel er 2 el olie over. Bak de schotel in het midden van de oven in 30 min. gaar. Schep halverwege om. Kook intussen de pasta. Breng de hüttenkäse op smaak met de helft van het basilicum en (versgemalen) peper. Verhit in een koekenpan met antiaanbaklaag de rest van de olie en fruit hierin de knoflook goudbruin. Laat de pasta uitlekken en schep de knoflook met de olie erdoor. Serveer de pasta met de geroosterde groenten, een schep hüttenkäse en de rest van het basilicum.
Avond!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |