Whehequote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ergo, daar kom ik dus niet.![]()
Eigen plee ftw!
* indahnesia.com kijkt om zich heenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
zegt de koning van het postopkrikken
You are the masterquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com kijkt om zich heen
Of een parapluquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
tijd om richting huis te gaan eigenlijk, maar het regent, dus dat wordt weer een taxi zoeken..
Een hoer wel iig.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:51 schreef Klonk het volgende:
en een taxi is daar waarschijnlijk goedkoper dan een paraplu
en dan wil je in de hoer kruipen om droog te blijven ?quote:
Volgens mij zijn die zo vaak gebruit, die lubberen wel makkelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan wil je in de hoer kruipen om droog te blijven ?
15.000 voor een taxi, paraplu met loopjongentje is goedkoper hoor.. maar die wil zijn plu terug en zo...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:51 schreef Klonk het volgende:
en een taxi is daar waarschijnlijk goedkoper dan een paraplu
hopen dat ze een beetje moe is, blijft er tenminste IETS droog als je er wat in steekt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan wil je in de hoer kruipen om droog te blijven ?
gebruit ja? Lijkt me niets, zo'n hoer bruien..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die zo vaak gebruit, die lubberen wel makkelijk.
zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
Echt dat quoten om kwartetjes te maken is zo Lounge....
wat is na 10 keer niet meer leuk?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:00 schreef Pheno het volgende:
Echt te flauw. 1x leuk, 10x niet meer.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
serèèèèèèèèt
Die kwartetjes, het voegt niets toe aan de leesbaarheid van de SC. Zeker niet als het overduidelijk is om zoveel mogelijk kwartetjes te maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat is na 10 keer niet meer leuk?
Met de zoveelste shemalequote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ben er vantussen.. eten en daarna lekker braaf op tijd naar bed
diaree, ook wel overdaad aan woorden of een uiting als reactie van 'kijk nu eens!'quote:
heb ik al 10 kwartetjes gemaakt ja? Zo, netjes...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kwartetjes, het voegt niets toe aan de leesbaarheid van de SC. Zeker niet als het overduidelijk is om zoveel mogelijk kwartetjes te maken.
Ga dan naar forum.fok.indquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
diaree, ook wel overdaad aan woorden of een uiting als reactie van 'kijk nu eens!'
Indonesisch dus.
Ah, mensen die niet zo nodig posten om het postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |