heel toevallig net zoals bij Muck gemaakt door Mama Klonk en die stoofpeertjes zijn zaligquote:
Ja rap wat of ik spuit je Feuerlöscher leegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga weer aan het werk, weer ff genoeg vervuild voor vandaag
Es, I'll be back![]()
zie jequote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
heel toevallig net zoals bij Muck gemaakt door Mama Klonk en die stoofpeertjes zijn zalig
nee, maar als mijn moeder een flink aantal potjes stoofpeertjes en zoete appeltjes meeneemt als ze op bezoek komen, wie ben ik dan om nee te zeggenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
Laat iedereen zijn of haar moeder koken of zo
Neequote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
Dan nietquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, maar als mijn moeder een flink aantal potjes stoofpeertjes en zoete appeltjes meeneemt als ze op bezoek komen, wie ben ik dan om nee te zeggen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef Pheno het volgende:
Klonk
Nee want mijn mama kookt te smerig voor woordenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:08 schreef Fha het volgende:
Nee want mijn mama kookt te smerig voor woorden
Zielig voor mij heh?quote:
nee, alleen draadjesvlees en stoofpeertjes enzoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
Jaquote:
quote:
Je bent een dag te vroegquote:
Nee, en daarom eet ik ook nog zelden stoofpeertjesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |