Schoft!quote:
Half jaartje ofzo denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wel goed dat je dit in ieder geval gehad hebt
Wanneer weet je nou of zoiets geslaagd is ja of nee?
DROXZIEEEEEEquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou daar ben ik weer!
Operatie met plaatselijke verdoving doe ik iig nooit meer.
Kreeg een prik onder mijn oksel, hij raakte eem zenuw en mijn arm trok samen... 2x!
Kreeg ik een grote mond tege, dat ik dat maar niet moest doe.. WTF
In de operatie kamer een extra verdoving gehad
45 minuten liggen stressen met mp3 speler op mijn hoofd...
Nou hadden de mensen die mijn brachten begrepen dat ik pas om 14:00 kllar zou zijn,
ipv OVER 2 uur, mocht ik na mijn operatie nog even mooi 45 min wachten
Nu veel pijn want de verdoving is aan het uitwerken... en typen met 1 hand zuigt!!!!!!!
Oja, ik heb nu echt geen zin meer
ach je mag blij zijn dat je geen buis in je piemel krijgt ofzo. mn collega verteld echt van die smerige verhalen dat wil je gewoon niet wetenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je echt wel. zo'n kijk operatie is niets voor mij!!!!!!!
Nu alleen ff door de pijn heen
Dat alles niet zo goed gaat past wel bij mij hahahaha
Irish kofffiiieeeeeeee!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Druk..hier ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Schoft!![]()
![]()
en ik had wel een neger voor je gepost
neuh , ben af en toe druk bezig
Afwachten dusquote:
Lezen alleen al krijg ik de bibbers vanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach je mag blij zijn dat je geen buis in je piemel krijgt ofzo. mn collega verteld echt van die smerige verhalen dat wil je gewoon niet weten
quote:
Mijn vader heeft ook buizen in zijn piemel gekregen..al een paar x..hij gilde het uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach je mag blij zijn dat je geen buis in je piemel krijgt ofzo. mn collega verteld echt van die smerige verhalen dat wil je gewoon niet weten
Hey debbiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ook buizen in zijn piemel gekregen..al een paar x..hij gilde het uit
O BTW goeiemiddag GRTDOJW'ers...Debbies here![]()
![]()
Voor zolang als het duurt
Thanks for sharingquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ook buizen in zijn piemel gekregen..al een paar x..hij gilde het uit
![]()
Probeer maar eens te diep in een ondiep glaasje te kijken als je te diep in het glaasje hebt gekeken...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat spel is lachen als je een beetje in het glaasje hebt gekeken
Maarja dan is alles lachen eigenlijk
Druk..mwoa...weer collega's die over me schouder meeloeren he..heul irritant.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey debbie
Lekker optijd weer
Druk druk?
Dan zwaaien we even naar ze hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Druk..mwoa...weer collega's die over me schouder meeloeren he..heul irritant.
ik wil het al niet weten, mn ballen krimpen gelijk al bij de gedachtequote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
thx m8!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DROXZIEEEEEE
Goed man, is nu achter de rug heSucces verder
Ja dat dusquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil het al niet weten, mn ballen krimpen gelijk al bij de gedachte
btw. Welkom terug![]()
![]()
Omg nu tollen niet alleen zijn ogen maar ook zijn hersenenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Probeer maar eens te diep in een ondiep glaasje te kijken als je te diep in het glaasje hebt gekeken...niks grappigs aan
![]()
omg
Even geduld nogquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx m8!!!
GVD ik wil steeds met 2 handen typen
Met mijn nierstenen moest ik ook bijna zo'n ding in mijn snikkelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil het al niet weten, mn ballen krimpen gelijk al bij de gedachte
btw. Welkom terug![]()
![]()
Ik heb niet lang meer denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omg nu tollen niet alleen zijn ogen maar ook zijn hersenen
Eerste 600 mg pijnstiller zit er alweer in hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:28 schreef Crazy-p het volgende:
hey Droxz hoop dat de pijn snel over is!
Gasten...kunnen we dit onderwerp laten vallen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met mijn nierstenen moest ik ook bijna zo'n ding in mijn snikkel
Puik planquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gasten...kunnen we dit onderwerp laten vallen?
DROXZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JE LEEFT NOG!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou daar ben ik weer!
Operatie met plaatselijke verdoving doe ik iig nooit meer.
Kreeg een prik onder mijn oksel, hij raakte eem zenuw en mijn arm trok samen... 2x!
Kreeg ik een grote mond tege, dat ik dat maar niet moest doe.. WTF
In de operatie kamer een extra verdoving gehad
45 minuten liggen stressen met mp3 speler op mijn hoofd...
Nou hadden de mensen die mijn brachten begrepen dat ik pas om 14:00 kllar zou zijn,
ipv OVER 2 uur, mocht ik na mijn operatie nog even mooi 45 min wachten
Nu veel pijn want de verdoving is aan het uitwerken... en typen met 1 hand zuigt!!!!!!!
Oja, ik heb nu echt geen zin meer
Neuj , maar wij jou wel natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
DUsss heb ik nog wat gemist hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |