quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede kan je wel gokken tochquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dunno wat die 2e is, maar youtube is hier geblocked
Nee dat is zielig hij is zo liefquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tijd om die oudste te vervangen voor een nieuw exemplaar dus
Farcry2quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja ik game ook het meest achter de pc
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stiekem is youtube hier niet geblockedquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die tweede kan je wel gokken toch
Maar de eerste is goed dus?
Ik dacht al, alleen op jouw pc zekerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Stiekem is youtube hier niet geblocked![]()
aanyways, ik vind hem wel ok, je kan ook met 2 apparaten tegelijk pairen, zit ok, en best ver bereik...Mn PS3 staat boven, maar als ik naar beneden loop, dan werkt 't nog steeds, tuurlijk kraakt t dan wel, maar 't is nog redelijk verstaanbaar. Nadeel is alleen dat ik hem op dit moment kwijt ben
die hebben gewoon lekker een avondje lopen swingen 9 maanden geledenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:54 schreef DrMarten het volgende:
Ghe, hoor net dat twee vrienden van mij, die ook weer vrienden van elkaar zijn, allebei gister een dochter hebben gekregen. Netjes gepland
Nicequote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:54 schreef DrMarten het volgende:
Ghe, hoor net dat twee vrienden van mij, die ook weer vrienden van elkaar zijn, allebei gister een dochter hebben gekregen. Netjes gepland
ehm in het opstarten zettenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:27 schreef crazy987 het volgende:
it-ers
is er een mogelijkheid om een batch file in silent mode te laten draaien ?
moeten een net use uitvoeren zonder dat iemand t ziet
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:57 schreef Guio het volgende:
[..]
die hebben gewoon lekker een avondje lopen swingen 9 maanden geleden
Nou maar eens bestellen dan, jij betaald he?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Stiekem is youtube hier niet geblocked![]()
aanyways, ik vind hem wel ok, je kan ook met 2 apparaten tegelijk pairen, zit ok, en best ver bereik...Mn PS3 staat boven, maar als ik naar beneden loop, dan werkt 't nog steeds, tuurlijk kraakt t dan wel, maar 't is nog redelijk verstaanbaar. Nadeel is alleen dat ik hem op dit moment kwijt ben
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:57 schreef Guio het volgende:
[..]
1 stel komt van de Veluwe, zou dus zomaar kunnen iddquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:57 schreef Guio het volgende:
[..]
ach heeft de schoonmaakster weer wat te doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[..]
* Moozzie heeft een raar vermoeden dat het invalide toilet weer bezet wordt gehouden..
Het is achter de rug man!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou daar ben ik weer!
Operatie met plaatselijke verdoving doe ik iig nooit meer.
Kreeg een prik onder mijn oksel, hij raakte eem zenuw en mijn arm trok samen... 2x!
Kreeg ik een grote mond tege, dat ik dat maar niet moest doe.. WTF
In de operatie kamer een extra verdoving gehad
45 minuten liggen stressen met mp3 speler op mijn hoofd...
Nou hadden de mensen die mijn brachten begrepen dat ik pas om 14:00 kllar zou zijn,
ipv OVER 2 uur, mocht ik na mijn operatie nog even mooi 45 min wachten
Nu veel pijn want de verdoving is aan het uitwerken... en typen met 1 hand zuigt!!!!!!!
Oja, ik heb nu echt geen zin meer
Droxzz!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou daar ben ik weer!
Operatie met plaatselijke verdoving doe ik iig nooit meer.
Kreeg een prik onder mijn oksel, hij raakte eem zenuw en mijn arm trok samen... 2x!
Kreeg ik een grote mond tege, dat ik dat maar niet moest doe.. WTF
In de operatie kamer een extra verdoving gehad
45 minuten liggen stressen met mp3 speler op mijn hoofd...
Nou hadden de mensen die mijn brachten begrepen dat ik pas om 14:00 kllar zou zijn,
ipv OVER 2 uur, mocht ik na mijn operatie nog even mooi 45 min wachten
Nu veel pijn want de verdoving is aan het uitwerken... en typen met 1 hand zuigt!!!!!!!
Oja, ik heb nu echt geen zin meer
en ik voeg er een onsje groene thee bijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Droxzz!!!![]()
![]()
![]()
HELD!
![]()
![]()
![]()
![]()
* Sgele brengt Droxz een Droxz Special
Ik heb er maar wat Whiskey bij gesodemietert...dat kan je wel gebruiken denk ik
WLquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ik voeg er een onsje groene thee bij
Je echt wel. zo'n kijk operatie is niets voor mij!!!!!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Het is achter de rug man!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel kut dat het zo gelopen is man!
thx!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ik voeg er een onsje groene thee bij
Wel goed dat je dit in ieder geval gehad hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je echt wel. zo'n kijk operatie is niets voor mij!!!!!!!
Nu alleen ff door de pijn heen
Dat alles niet zo goed gaat past wel bij mij hahahaha
Irish kofffiiieeeeeeee!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh..het andere soort groene theequote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx!!!!!!!!
Weet ik zeker dat ik zonder pijn slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |