quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:20 schreef Logician het volgende:
PS: weet iedereen zeker dat hij/zij geen kat wil hebben? Hij is alleen maar onzindelijk verder is ie superlief![]()
We hebben er al 4quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:20 schreef Logician het volgende:
PS: weet iedereen zeker dat hij/zij geen kat wil hebben? Hij is alleen maar onzindelijk verder is ie superlief![]()
hij zal vandaag wel heledag achter zitten , hij heeft vrijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Okeomdat ik jullie gister allebei op pes2009 zag spelen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en 1 van der fretten heet ook lemmywings!![]()
![]()
![]()
![]()
nee ik heb al goudvissenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:20 schreef Logician het volgende:
was een typo... ik bedoelde natuurlijk lemmiwinksquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
was een typo... ik bedoelde natuurlijk lemmiwinks
Speakers uitzettenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:27 schreef crazy987 het volgende:
it-ers
is er een mogelijkheid om een batch file in silent mode te laten draaien ?
moeten een net use uitvoeren zonder dat iemand t ziet
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu schiet ik hier helemaal in de lach omdat een van de agents over een "pole" begint
Eet ze Runx!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:29 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga pauzeren![]()
iedereen die nog moet eten , eet smakelijk
latur
Cyaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:29 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga springen![]()
iedereen onder de brug vandaan
latur
4,5 mnd ong. Hij is echt heel lief, maar hij is van Sophie en woont nu in mijn huis, maar hij kan hier dus niet blijven ten eerste heb ik fretten en ten tweede krijg ik het beest niet zindelijk en ten derde heb ik geen zin om die kattebak te gaan verschonen etc.. Ze zou 2mnd geleden al een neiuw tehuis voor hem zoeken, en na gister en 300 aan ondergezeken kleding/schoenen/spullen ben ik het serieus helemaal zat.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
We hebben er al 4
Hoe oud is hij eigenlijk?
GMTAquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Speakers uitzettenROFLOLLEREinz!!!!11!!!ONE!!!!11!!!
quote:
Zo'n beestje hoort zijn zindelijkheid van zijn ouders te leren, gaat dus een beetje lastig worden nuquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:31 schreef Logician het volgende:
[..]
4,5 mnd ong. Hij is echt heel lief, maar hij is van Sophie en woont nu in mijn huis, maar hij kan hier dus niet blijven ten eerste heb ik fretten en ten tweede krijg ik het beest niet zindelijk en ten derde heb ik geen zin om die kattebak te gaan verschonen etc.. Ze zou 2mnd geleden al een neiuw tehuis voor hem zoeken, en na gister en 300 aan ondergezeken kleding/schoenen/spullen ben ik het serieus helemaal zat.
M.a.w ik ga zo het asiel maar eens bellen, desnoods betaal ik die kat dan wel..
Z'n ouders zijn Tokkiesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zo'n beestje hoort zijn zindelijkheid van zijn ouders te leren, gaat dus een beetje lastig worden nu
Er komt werkelijk niks zinnigs uit vandaag...sorryquote:
die schijten toch gewoon buiten?quote:
Ben wel wat gewendquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er komt werkelijk niks zinnigs uit vandaag...sorry
Daarstraks een meeting. Komt de directeur binnen..
Sgele: "gast..anders neem je koffie mee "
Heel handig allemaal
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die schijten toch gewoon buiten?
*proest*quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die schijten toch gewoon buiten?
Dat zeg ik...er komt niks zinnigs uit vandaagquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend
Zeg jij nou gast tegen je baas?
Tijd dat jij hem ook gaat halen danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Okeomdat ik jullie gister allebei op pes2009 zag spelen
whehehquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er komt werkelijk niks zinnigs uit vandaag...sorry
Daarstraks een meeting. Komt de directeur binnen..
Sgele: "gast..anders neem je koffie mee "
Heel handig allemaal
Leuk om te wetenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zo'n beestje hoort zijn zindelijkheid van zijn ouders te leren, gaat dus een beetje lastig worden nu
Ik ben bang dat ik zwaar ingemaakt ga wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tijd dat jij hem ook gaat halen dan
ja doe maar..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:42 schreef Guio het volgende:
Belgisch nieuwsbericht: "Als een vrouw 3 of meer koppen koffie per dacht drinkt, krimpen de borsten"
Wie wil er nog een bakkie?
Alle manneke dat is wel heel erg plezant hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:42 schreef Guio het volgende:
Belgisch nieuwsbericht: "Als een vrouw 3 of meer koppen koffie per dag drinkt, krimpen de borsten"
Wie wil er nog een bakkie?
Plantronics Voyager 520quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:41 schreef Moozzie het volgende:
Weetje nog een goeie headset btw?
Wees maar niet bang...ik ben ook een noobquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik zwaar ingemaakt ga worden
100 dollar voor een headsetquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Plantronics Voyager 520
[ afbeelding ]
DO IT MOOZ! You know you want another one!!111oneelevenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
We hebben er al 4
Hoe oud is hij eigenlijk?
Ja maar ik speel alleen shooters, strategie en rpg'squote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wees maar niet bang...ik ben ook een noob
Das voor jou toch 1 avondje bukken in 't park?quote:
This one?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Plantronics Voyager 520
[ afbeelding ]
Serieus dat zijn dus spellen die ik dus niet op een console speelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja maar ik speel alleen shooters, strategie en rpg's
Dunno wat die 2e is, maar youtube is hier geblockedquote:
Kan ik de oudste kat niet aandoen, de jongste loopt hem al steeds te plagenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
DO IT MOOZ! You know you want another one!!111oneeleven
Ja maar ik heb nog last van me reet van de vorige keerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das voor jou toch 1 avondje bukken in 't park?
Tijd om die oudste te vervangen voor een nieuw exemplaar dusquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kan ik de oudste kat niet aandoen, de jongste loopt hem al steeds te plagen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nog last van me reet van de vorige keer![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:41 schreef Moozzie het volgende:
Weetje nog een goeie headset btw?
Ja ik game ook het meest achter de pcquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Serieus dat zijn dus spellen die ik dus niet op een console speel
Die moet je met een muis en toetsenbord spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |