Vandaar dat ik dus echt niet sneller ga werken om evt. targets te halen, dan moeten ze me maar zorgen dat ze voldoende personeel hebben, zodat ik niet om de haverklap lastig gevallen wordtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah, de projectmanager is niet heel motiverend.... hele tijd word je lastig gevallen tussen de emails om telefoon aan te nemen, om dan later te gaan zeiken dat de emails weggewerkt moeten worden.... dan heb je aan mij een verkeerde
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:01 schreef Logician het volgende:http://grtdojw.punt.nl/?id=451184&r=1&tbl_archief=& hij blijft leuk
Daar ga ik echt niet mee rondlopenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oh hehe![]()
![]()
![]()
Nu zie ik het pas
Dacht dat er arabic shizzle stond
Hey Da_p00pb0xquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Niet teveel gaan doen, anders verwachten ze elke keer steeds meer: "jaaaa want toen kon je er ook zoveel"
Godverquote:
waarom niet ? kans is alleen dat je neergestoken wordtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar ga ik echt niet mee rondlopen
Logi en grieksquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:09 schreef Guio het volgende:
[..]
dus je zit nu in het Grieks te mailen...je verbaast me weer
Hey Moozquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey Da_p00pb0x
Speelde jij gister pest2009 tegen -mat ?
Ik bedoel, als er iets Arabisch opgestaan had had ik het niet besteld... dit exemplaar dus welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:13 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom niet ? kans is alleen dat je neergestoken wordt
In teh shitterquote:
Met zo'n vertaler ertussen? Dat had ik vorige week ook, erg geinigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:11 schreef Logician het volgende:
Ik heb een doof iemand aan de telefoon
Yupzquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met zo'n vertaler ertussen? Dat had ik vorige week ook, erg geinig
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:19 schreef Runx het volgende:
ik ben Van Halen - Jump aan het luisteren best wel fout eigenlijk
Godverdomme m'n waterquote:
Okequote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hey Mooz![]()
Nah, was gister laat weer, toen ff 1 potje champions league gedaan en toen naar bed
Nee, ik heb nog genoeg hondenvoer in huisquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:20 schreef Logician het volgende:
PS: weet iedereen zeker dat hij/zij geen kat wil hebben? Hij is alleen maar onzindelijk verder is ie superlief![]()
Leer dat beest dat dan ffquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:20 schreef Logician het volgende:
PS: weet iedereen zeker dat hij/zij geen kat wil hebben? Hij is alleen maar onzindelijk verder is ie superlief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |