je kan me ook fatsoenlijk goedendag zeggen lamlul!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:29 schreef Guio het volgende:
serieus, er loopt hier een vent rond met een paar wallen onder zijn ogen....tot op zijn enkels...alsof ie de hele nacht heeft zitten blowen...
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan me ook fatsoenlijk goedendag zeggen lamlul!
Ik dacht dat die Duitser nog steeds bij ons werktequote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:29 schreef Guio het volgende:
serieus, er loopt hier een vent rond met een paar wallen onder zijn ogen....tot op zijn enkels...alsof ie de hele nacht heeft zitten blowen...
GAST !!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:29 schreef Guio het volgende:
serieus, er loopt hier een vent rond met een paar spermavlekken van zijn ogen tot op zijn enkels...alsof ie de hele nacht heeft zitten bukakke...
quote:
ik herkende je niet, je gezicht zat verscholen achter je wallenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan me ook fatsoenlijk goedendag zeggen lamlul!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef Guio het volgende:
[..]
ik herkende je niet, je gezicht zat verscholen achter je wallen
hij ziet em niet hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:35 schreef Guio het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in Antwerpen, vanaaf weer terug naar Enschede
eerst nadenken voordat je wat doetquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef Logician het volgende:
Ik ben de lul, gister 212 mails gedaan in 5,5 uur en nu willen ze me dus vandaag weer op mail![]()
Ik ga maar eens roken
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef Guio het volgende:
[..]
trap ik er gvd weer in, tis nog geen vrijdag!!!
Lekker toch, tenminste niet aan de telefoon..... wel ff een tip, niet zo hard werken, dan is de emailqueue te snel leeg en moet je weer bellenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef Logician het volgende:
Ik ben de lul, gister 212 mails gedaan in 5,5 uur en nu willen ze me dus vandaag weer op mail![]()
Ik ga maar eens roken
dat doe je wel snel danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef Logician het volgende:
Ik ben de lul, gister 212 mannen gedaan in 5,5 uur en nu willen ze me dus vandaag weer op bed hebben![]()
Ik ga maar eens roken
Dat is 1 mail per 1.5 minutenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef Logician het volgende:
Ik ga maar eens roken
te laat, ze weten nu hoe snel ze het kan, gheghequote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lekker toch, tenminste niet aan de telefoon..... wel ff een tip, niet zo hard werken, dan is de emailqueue te snel leeg en moet je weer bellen
Bedankt dat je het voor me zegtquote:
Mjah, ze weten ook wel hoe snel ik emails weg kan werken, als er vervolgens weinig meer zijn ga ik echt niet zorgen dat na 2 uur alles weg is zodat ik aan de telefoon moet.... gewoon beetje tempo minderen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:41 schreef Guio het volgende:
[..]
te laat, ze weten nu hoe snel ze het kan, gheghe
durf je dat aan op Edit-fridayquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen moet ik weer een dagje als telefoonbitch werken dus dan zit ik hier weer de hele dag![]()
ik ben morgen vrijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen moet ik weer een dagje als telefoonbitch werken dus dan zit ik hier weer de hele dag![]()
Hey crazy-pquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:39 schreef Crazy-p het volgende:
tvp.. erg druk bezig.. ofzo..
slechte sturing dus...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, ze weten ook wel hoe snel ik emails weg kan werken, als er vervolgens weinig meer zijn ga ik echt niet zorgen dat na 2 uur alles weg is zodat ik aan de telefoon moet.... gewoon beetje tempo minderen.
iedereen is weer de lul danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:47 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
geen gezelligere dag om hier te zitten
Gezelligquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ok .... alleen mannen bij jou op het werk toch ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
iedereen is wst dan mijn lul![]()
ik ben alvast aan het genieten
thanks for making our day....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Hey Moozquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey sgeleik had je ehm.. nog niet gezien
Nah, de projectmanager is niet heel motiverend.... hele tijd word je lastig gevallen tussen de emails om telefoon aan te nemen, om dan later te gaan zeiken dat de emails weggewerkt moeten worden.... dan heb je aan mij een verkeerdequote:
quote:
Hoezo wat houdt dat in vandaag dan ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
durf je dat aan op Edit-donderdag
Hoezo gee nvrijdag?quote:
dan zijn je berichten niet meer veiligquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoezo wat houdt dat in vandaag dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |