das weer een heel ander spelletjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben anders heel goed met ballen hoor
Jungle Town!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:25 schreef swarmahoer het volgende:
in wijchen heb je zo'n indoor apenkooi hal maar dat is miss voor iets ouderen
Hoezo kan je daar niet bowlen dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
das weer een heel ander spelletje
ja dat jaquote:
wie zegt dat ik het over bowlen had?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoezo kan je daar niet bowlen dan?
Ik heb me ook niet afgemeld, stuur straks nog wel even een mailtjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Toen ik vannacht om half zes thuis kwam dacht ik hetzelfde.. nu maar hopen dat de docente op een of andere manier niet al te boos gaat zijn.
edit: ik had dus vanaf 9u les
O, ja vast, is pas over een week ofzo maar dan zijn er volgens mij tentamens.quote:
warme douche'll helpquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja ik ook, terwijl de verwarming gewoon aanstaat, maar hele tijd koude vingers enzo
ik heb straks samen met de hond een warme douche genomenquote:
Ja idd, dat herken ik, heb ik ook. Verwarming staat gewoon aan en heb al een extra trui aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja ik ook, terwijl de verwarming gewoon aanstaat, maar hele tijd koude vingers enzo
Daar is wat aan te doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:10 schreef morgane het volgende:
En alléén mn rechterhand heeft t heel koud
jouw rechterhand is goed opgewarmd na je avontuur met de hondquote:
Mijn muishand heeft het ook altijd kouderquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:10 schreef morgane het volgende:
Ik heb het kkkkoud ja, terwijl ik een blouse en een t-shirt met lange mouwen aanheb. Als ik nu al een trui aantrek, bevries ik in de winter al helemaal. En alléén mn rechterhand heeft t heel koud
Ik ben met een hoop dingen rechts, maar dat dan weer net nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jouw rechterhand is goed opgewarmd na je avontuur met de hond![]()
Dan kan ik toch niet muizenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:32 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon op je hand gaan zitten als ie koud is
ja dalijk raakt ze nog verdwaaldquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:10 schreef HostiMeister het volgende:
Morgen ook met mijn pa gaan uiteten hier in Nijmegen nog iemand een tip?
vlaams arsenaal? popo? kukleku?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |