SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 2 jaar op havo/vwo gezeten, toen nekte handenarbeid, tekenen & engels mequote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat overigens al meteen op havo/vwo vanaf de eerste en in de tweede werd dat dan al VWO.
typisch geval van pwndquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar op havo/vwo gezeten, toen nekte handenarbeid, tekenen & engels me![]()
.
Dat had ik met de 6equote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
typisch geval van pwndik heb altijd havo gedaan, de 3e vond ik zo leuk dat ik die zelfs 2x gedaan heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De hoofdfiguur is Helen Memel, een meisje van achttien,dat ondanks haar leeftijd nauwelijks schaamte kent. Tijdens het wegscheren van schaamharen gaat er iets mis en belandt Helen in het ziekenhuis. Daar vertelt ze uitgebereid over haar seksleven en aambeien,die woekeren als bloemkolen, maar bezorgen haar toch een geweldige seksuele sensatie. Alles wat Helen doet en zegt heeft totaal niets met de maatschappelijke visie van "vrouwelijk" te maken. Haar ongewassen lijf,met achter het oor en op haar pols een geurtje van eigen lichaamssappen is voor Helen het toppunt van opwinding.
quote:
Understatementquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
klinkt eigenlijk heel erg grappig
en een beetje ranzig wel
![]()
jeeezus waarom lees ik terugquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah inderdaad marietje appelgat, nou dit is echt ranzig..
Ze beschrijft hoe ze al 4 jaar lang op openbare toiletten met haar "kutje" over de wcbril glijdt..
En dat ze altijd nat isEn haar "smegma" als parfum gebruikt.. En wat ze met sperma doet enzo
Het boek heet vochtige streken trouwens
omg, onnavolgbaar echtquote:
Huh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |